Kauppakorkeaan 2012

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja earth
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla luki hyväksytty ensisijaiseen, muihin luki hylätty, nyt lukee toki kaikkiin kesken. Vahingossa oli lipsahtanut noi tonne palveluun, ja huomenna ajattelin vielä varmuudeksi soittaa yliopistoon. Jos Suomi24:seen on uskominen, niin kyllä oli niitäkin joilla oli lukenut kaikkiin hylätty. Odotellaan nyt vielä muutama päivä, jos sitten uskaltaisi sanoa varmaksi, kun nimi lukee netissä.
 
Jos joku on laskenu omia pisteitään ja näki tänään että paikka irtosi niin olisi kiva tietää minkälaisilla pisteillä. Itse olin treenaamassa iltapäivällä kun nuo tulokset vielä netissä näkyivät ja jotain pientä informaatiota olisi tässä vaiheessa kiva saada.. :D Oma tilanne tällä hetkellä se että 48.5 yhteispistettä ja hain Lappeenrantaan jonne viime vuonna yhteispisteraja 47.5 eli jännäksi menee..
 
Joensuu 25 pisteellä. Mikkelissä luki vielä kesken. Vähän jäi kaiveleen, ettei stadiin päässy. Tiedossahan se kyllä oli kokeen jälkeen, kun tiesi pisteensä...
 
Kunnon paskaa kun sai vihiä vuodetuista tuloksista liian myöhään. Ei jaksa venata perjantaita vaikka homman pitäisi jo olla selvä. Helsingin rajat huhujen mukaan about samoissa kuin vuosi sitten eli koepistekiintiöllä jotain 32 ja yhteispisteillä jossain siinä 60 hujakoilla.
 
Kunnon paskaa kun sai vihiä vuodetuista tuloksista liian myöhään. Ei jaksa venata perjantaita vaikka homman pitäisi jo olla selvä. Helsingin rajat huhujen mukaan about samoissa kuin vuosi sitten eli koepistekiintiöllä jotain 32 ja yhteispisteillä jossain siinä 60 hujakoilla.

Usko pois, on paljon paskempaa odotella tietoa että pääseekö viimeiseen hakukohteeseensa ja sinnekkin n.0.001% mahikset päästä, vaikka yhtälailla on tullut koko kevät luettua. En hirveästi stressaisi jos olisin saanut tyyliin 38p kokeesta.
 
Itse myohastyin jollain about muutamalla minuutilla.. :/ 15.51 sain viestin etta tulkoset netis ja noin 15.55 kirjauduin sisaan yhteishakuun. Vissiin oli ihan minuuteista, ellei jopa sekunneista kiinni se. Myostan viela kun laitoin yhteishaku.fi ekalla kerralla niin sivuillao li joku error eli juuri silloin vissiin poistettiin ne. Kiva :/ Itsella kokeesta siis 25p + ensisijaisuus pisteet ja elattelen toiveita tampereesta, johon ainakin riittaa 27.5p ja jos nyt ainakin lappeenrantaan paasisin.. Muuten...
 
Joo itse paasin lappeenrantaan :) Oli varaa mokailla kun luki paljon. Itselta lahti 4.5p sen takia etta meni paasykoe neitsyys reisille. Ihan sama. Luetaan vuosi at lpr ja vedetaan 100op ja sit haetaan uusiks hki/tre :) Harmittaa et taisin pisteella jaada tampereelt.. nooooooo ei midist. Onnee kaikilli sisaan paasseille.
 
Odotus ohi ja Aalto-yliopisto kutsuu ekalla yrityksellä. Erittäin hieno fiilis, vaikka tulos olikin sinettiä vailla tiedossa jo pitkään. Suuri kiitos kaikille tässä ketjussa keskustelleille ja hajonneille :dance:
 
Juuh isot kiitokset myös minun puolestani, oli paljon mukavampi lukea kun oli joku paikka mistä pystyi lukemaan muidenkin fiiliksiä. Ensi vuonna sitten sama aika sama paikka jos joltain jäi paikka saamatta tai haluaa tähdätä korkeammalle :)
 
Turku kutsuu !! Mahtava fiilis koska oli todella epävarma olo menikö koe hyvin enkä ollut katsonut oikeita vastauksia netistä. Yhteenkään matikkaan en vastannut :face: , mutta tällä kertaa se riitti !! mahtavaaaaa!!
 
Hitto vie ku en aikasemmi ollu rekisteröityny ja nyt vasta tajusin et onnistuuha se jälkeen päin! Väittää, että Aaltoon sisään!! Voiko tätä todeks uskoa, huuh! Vielä pakko odotella kirjettä, että voi oikeesti uskoa tän. Toiv tulis jo tän pvn postissa!!
 
Back
Ylös Bottom