Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä mihin toi lukukausi kestää kauppiksessa?
e. Vastatkaa ees millon noi koulut alkaa syksyllä, kiitos!
HSE:llä mursujen (=uusien opiskelijoiden) orientaatioviikko alkaa jotai 24.8., muilla viikkoa myöhemmin.
Voi niitä vanhoja kirjoja lueskella kesällä kevyesti, ei pänttäämällä, sillä sitä ei tiedä moniko kirja vaihtuu ensi vuodeksi. Kansiksen kirja tuskin vaihtuu.
Marraskuun lopulla tulee 2010 vuoden pääsykokeen kirjat julki. Silloin voi jo täysipainotteisesti alkaa niitä lukemaan.
http://www.kauppatieteet.fi/valintakoe/koekirjat
Markkinoinnista tulee ainesto-osuus, jossa osa tai kaikki tehtävät perustuvat jaettuun aineistoon. Voi olla ihan hyvä, että markkinointi on aineistotehtävänä tänä vuonna kun oli sen verran vaikea viime vuoden markkinoinnin osuus....
Tarkotus ei tosiaan ollu alkaa pänttäämään kirjoja kannesta kanteen, vaan lukea niitä ihan vaan kiinnostuksesta aiheeseen
Mulla on tosiaan vain Jyväskylä tähtäimessä. Nyt on mennyt jonkin aikaa kevyemmällä lukurytmillä, mutta viimeinen viikko 1.6.-8.6. olisikin tarkoitus lukea oikein täysillä eli kerrata asiat kunnolla. Olen kertailuvaiheessa tälläkin hetkellä, mutta siis loppurutistus tuolloin. ;) Onneksi lähtöpisteet on ihan okei.
Lähtöpisteet varmasti helpottaa sisäänpääsyä paljon. Varsinkin kun tänä vuonna on kai tonnekin hakenu pari tyyppiä enempi ku yleensä....
Laskis on onneks aika hyvin hallussa, vaikka oon lukenu sen kirjan vasta kerran vähän niin ja näin. Kaavoja pitää vielä opetella ulkoa.
On kyllä hyvin. Itse olen lukenut tuon kirjan jo kuusi kertaa ja nyt voin väittää, että se on aika hyvin hallussa :D
Aika epeli olet, jos tosiaan osaat asiat yhdellä vähän sinnepäin lukemisella.
Lähtöpisteet varmasti helpottaa sisäänpääsyä paljon. Varsinkin kun tänä vuonna on kai tonnekin hakenu pari tyyppiä enempi ku yleensä....
Mihin oot hakemassa ja paljon saat todistuksesta pisteitä?