Ei helvetti nyt on iskenyt kunnon motivaatiolama! Pariin viikkoon en ole juuri kirjoihin vilkaissutkaan, ja jotenkin ei vaan jaksaisi eikä huvittaisi. Töitten jälkeen tulee lähinnä istuttua sohvalla torkkuen tai sitten dataan koneella. Ei hjyvä tämä. Oli kyllä virhe mennä töihin näin pääsykokeita ajatellen, mutta toisaalta tulee kuitenkin rahaa. Omalta osin myös siitepölyallergia taitaa aiheuttaa väsymystä.
Jotenkin olen järkeillyt, että tarvitsisin kokeista sen 10 pojoo niin pääsisin yhteispisteillä Vaasaan. Tuo 10p ei vaikuta kovin vaikealta saavutettavalta. Kuitenkin mielessäni on monasti käynyt ajatus, että luovutan suosiolla ja haen intin (heinäkuussa oon siis menossa) jälkeen uudestaan ja silloin panostaisin lukemisiin kunnolla. Silloin olisi mahdollisuuksia Turkuunkin asti.
Kuitenkin olen hankkinut kirjat ja vähän muuta ylimääräistä materiaalia, joten luovuttaminenkaan ei tunnu hyvältä ratkaisulta. Kaipa tässä täytyy vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja lukea edes 1h päivässä. Jos vaikka kokeessa sitten onnistaisi..
Mites muilla on mennyt? Onko kenelläkään samoja ajatuksia kuin minulla?