Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse alotin vasta eilen maanantaina lukemaa. Pidin yhden viikon tauon kirjotuksista, jotta sain patterit ladattua. Huhtikuussa olen suunnitellut lukevani vähintään 5x viikossa. HSE on tällä hetkellä ainoa vaihtoehtoni.
Otin myös tollaisen intensiteettikurssin joka kestää 1kk. Onko kellään kokemuksia? Olenko pahasti jäljessä muita?
No voin sanoa sen verran, että yritin pari vuotta sitten hakea kauppakorkeaan, mutta motivaatio oli aika retuperällä just silloin ja lukeminen meni läpiluvuksi. Kokeesta sai tuolla menetelmällä 8,25 pistettä eli kyllä se 10 pojoa on aika helppo, jos lukee motivoituneena pari kertaa kirjat läpi. Itselle riittää tuo 10-12 pistettä, joten eiköhän sitä tällä kertaa mennä läpi niin että heilahtaa!
Noopa sanoi:Onko täällä Joensuuhun hakevia tai jo valmiiks optimilaisia? Minuu kiinnosta Jenssi ihan vaan siltä pohjalta, että täällä on samassa tiedekunnassa tullu nytten tämä vuosi vietettyä, eikä muttaminen oikein napostele. Mietityttää vaan tämä uudistus Itä-Suomen yliopiston myötä, että kaikki opiskelee kandiks asti samoja juttuja ja erikoistutaan vasta maisterivaiheessa. Ainakin näin olen tämän homman ymmärtänyt.. Mitenhän se vaikuttaa esim. työllistymiseen?
Toisaalta Tampereella voi lukea yritysjuridiikkaa ja vero-oikeutta, kuulostaa aivan älyttömän mielenkiintoiselta, ainakin mitä nyt oon ite lukenu kurssit sekä yritysoikeuden että verotuksen perusteita Ja laskentatoimi nyt on perusvarma ja kiintoisa vaihtoehto, rahotuskaan ei kuulosta hullummalta
Laskin pistelaskurilla eli mulla onkin 55 pistettä, jos tulee E matikasta. Näköjään tuohon matikka pitää laskea mukaan.
Linjojahan on Joensuussa tulevaisuudessa kaksi: Kilpailukykyinen palveluliiketoiminta (eli käytännössä markkinointi + johtaminen) sekä Yritysoikeus- ja talous (laskentatoimi + yritysjuridiikka + minkälie kombinaatio). Kuopio tietysti vei parhaan eli Taloushallinto ja rahoitus-linjan :( Olishan sulla myös ilmeisesti mahdollista oikeustaloustiede, kun tuntuu aihepiiri kiinnostavan (ja varmaan Määtän luennot :D ). Sehän siirtyy oikeustieteiden alle, joten olisiko edes tarvetta käydä pääsykokeessa? Tosin KTM-papruja ei pystyisi niin saamaan.
BTW onko jollain jostain jotain hajua siitä mihinkä aineistotehtävät keskittyy. Vissiin joillain valmennuskursseilla oli aikaisempina vuosina etukäteen haisteltu jo noita? Onko noista ilmotettu etukäteen?
Ite oon valinnu joka päivälle tietyn sivumäärän, joka pitää saada luettua ja kun kaikki kirjat kerran luettu ja alleviivattu niin sen jälkeen kirja aina kerran päivässä läpi alleviivausten kautta. Tarvii vaan ekalla lukukerralla vitusti aikaa ja hermoja, että pystyy poimimaan olennaisen, mutta tähän asti on toiminut.Minkä tyyppisiä lukusuunnitelmia teillä on?
feikedit. Nyt kun miettii, niin on se pari kk helvetin lyhyt aika.