Just aika tarkkaa arvasit mun tavoteammatit, tohon vielä vaihtoehtona Liikkeenjohdon konsultointi, vierestä seuranneena unelmaduuni, mutta enemmin kyllä kiinnostaa tosiaa juurikin nää salkunhoitaja, meklari, analyytikko ja vastaavat, sitte villinä korttina kiinnostaisi olla niin kova tekijä, että pääsisi unelmafirmoista unelmimpaan, eli Pricewatershouse coopersille. Se on yksi mitä oon haaveillu monta vuotta;)
Mut eniten tosiaa kiinnostaa kyllä just joku salkunhoito/analyytikko/meklari/mikä tahansa investointipankkiiritoimintaan liittyvä. Palkkauksesta aivan viis, ihan sama, saisiko niistä hommista 10 euroa tunti vai 500, ei mua kiinnosta, mua kiinnostaa se sisältö, ja kiinnostaa mua sijoitustoiminta henkilökohtasellakin harrastustasolla;) Edelleen, toimeentuloksi mulle riittää aivan hyvin se, että mulla on varaa ajaa 10-15 tonnin autoa, ja käydä kerta vuotee ulkomailla, Mitä mä haluan on se, että tulevaisuuden ammatti motivoi, ja saan opiskella sitä mitä haluan.
Ei tässä oo enää ku 10 päivää, ja alle sata lukutuntia. Kyl sen jaksaa, kurssikokeet sillo ku niitten aika oli, meni jopa vähä yli odotusten (viimesen tuloksilla HSE:lle oisi menny että heilahtaa, minä vuonna tahansa, viimevuotisilla rajoilla yli kymmenen pisteen marginaalilla)
Johtaminen on luettu niin puhki, samoin markkinointi, joka on imo ihan hyvin sisäistetty, matikka pelottaa, se on huonoin mulle, laskentatoimi on ihan ok, kansis oisi vahva, jos se ei oisi aineisto, sillä se aineisto on sellasta settiä, että sieltä voi tulla aika mitä tahansa, suunnitelmana on tutkiskella tarkoin koko Usan Subprimekriisi taustoineen ja seurauksineen..
Ei osaa sanoa muuta, ku että onnea kaikille, ja toivottavasti lappeenrannassa nähdään, jos täällä ketään on jotka sinne on laittanu hakunsa.
Edelleen toivoisin, että kaikki, mitä porukkaa askarruttaa, laitettaisi tänne näkyviin, niin sitä sitte porukkapohdinnoilla ratkottaessa kaikki voisi hyötyä, ja ens syksynä kauppiksissa ympäri suomen alottaisi monen monta monituista pakkotoistolaista!
JA toivon sitä ettei nyt oma taso ihan täysin romahda, koska lappeenrantaan mun harkkapääsykoetuloksilla oisin päässy 19 pisteen marginaalilla viime vuon (abilisäpisteillä 21 pisteen varmuusmarginaalilla (tosin ei koske oikeesti mua, abia keväält 04)).. Oma tavote on top-5 sija lappeenrannan koepistevalinnassa, ni sitte vaikka alisuoriutuisi rankasti, oisi iha hyvät mahkut, ainaki sitte joensuuhu..
e: julkastaaks ne sisääpääsyssä päässeille, millä sijalla on päässy? Koska oisi tosi siistiä olla viiden parhaan joukossa koepisteissä..