Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin siis hakemassa kauppakorkeaan nyt toista kertaa, viime vuonna lukemiset jäi ihan liian vähälle tältä tytöltä.. Nyt olis kiva päästä vihdoin opiskelemaan sinne, minne oon jo pitkään halunnu, kirjotuksistakin tulee kaksi vuotta nyt keväällä ja ei ole halua pitkittää mahdollista valmistumista sinne kolmenkympin pintaan, enkä haluis hakea enää kolmatta kertaa. Ja Helsinkiin siis yritän.. Kirjat on luettu kaikki vasta kaksi kertaa läpi, alleviivauksia oon tehnyt ja tarkoituksena on seuraavalla lukukerralla aloittaa muistiinpanojen tekeminen. Kansis tuntuu paljon helpommalta kuin viime vuonna, kun sen on jo lukenut useaan otteeseen aikaisemmin ja asiat on jotenki kypsynyt päässä, samoin on laskiksen kanssa. Matikka tosin on se mun kompastuskivi, lyhyellä matikalla valitettavasti mennään.. (onneks kuitenki L:n yo-arvosana siitä
) Oon nyt kuluvan lukuvuoden opiskellut tradenomiksi, se oli viime vuonna se varavaihtoehto, jos en kauppakorkeeseen pääse. Ei vaan tunnu ihan mun jutulta tuo amk-opiskelu, vaikkei se mitään kidutusta ole ollutkaan. Ja valmennuskurssi alkaa huhtikuussa, sitä odotellessa ei muuta ku oikeastaan lukemista.
En nyt jaksa lukea koko threadia kokonaan, mutta;
onko mahdollista, että jos menestyy hyvin huonommassa kauppakorkeassa, kuten vaikka Vaasassa, niin kykenee vaihtamaan kesken opintoja, vaikka ensimmäisen vuoden jälkeen Helsinkiin? Ja kuinka helppoa se on kun aletaan opiskelemaan maisteriksi?
Tätähän en suunnittele, mutta kävi nyt mielessä.
Muualle saattaa pystyä vaihtamaan mutta Helsinkiin ei ennen kuin siinä vaiheessa kun kaikki muut paitsi gradu on tehty. Kaikkia opintoja ei ainakaan Vaasasta Turkuun vaihtaessa saa korvattua.
Näin ainakin oli pari vuotta sitten.