pitää nyt kattoa tän kanssa, ja punnita monilta puolilta. Nyt on kyllä löytyny ehkäpä jonkunlaista matemaattista oppimistakin, alkaa selkeesti matikkaki sujuun, nyt tässävaiheessa vuotta pistän matikanopettelun ihan kunnolla päälle, ja jos siitä pystyisi vaikka 4-5pistettä saamaan (aika optimistinen mutta mahdollinen) oisi aika paljon helpompi saada yhteesä se ehkäpä 18-20 oikein, millä aika varma saa olla lappeenrannasta ainaskin. Tietenkin tavotteena kun on päästä ensisijaisesti sisään, ei voi mitään hirveetä riskiä ottaa, mutta päätavotteena on päästä kyllä lappeenrantaan, ellen sitte HSE:lle innostu hakemaan, mutta se ajatus, että joutuisi erikoistumaan johku johtamisee ja tai markkinointii ei kyllä oo mikää sekää hirveen miellyttävä. Tietenkin sen sitte näkee koulussa, että miten se oma älykkyystaso iha oikeisiin opintoihin riittää, mutta oon siinämielessä optimistinen, että ainaki motivaatio ja sitäkautta lukeminen kulkee, ja en nää mitään syytä sille, että mä oisin se kaikista paskin opiskelijakaan siellä, jos vaan se eka kynnys ylittyy.
Tän päivän lukemiset tais olla aamu 11-14 ja 15-21.00 ja aiheina tänään markkinointi, kansis ja matikka. Eilen luin johtamista, markkinointia ja laskentatoimen. huomenna menee matikkaa ja laskista. Alotus aamu ysiltä, lopetus 14.00, duunin takii,lauantaina ilta 19-22 ja muutama rentoutumiskeitto sen jälkee, ja sunnuntaina koko päivä, paitsi salille ja lenkkeillen sinne ja takas-menevä aika. tän viikon luvut tähän asti on 38h, kokoviikolta suunnitelmana tulee 55 ja tähänastiset kumulatiivisesti osapuilleen tarkalleen noin 450 tänviikon jälkeen. Ihan tahdissa ollaan, kohti 1200 laadulla vietettyä opiskelutuntia plus valmennuskurssi. Toivottavasti natsaa;)
e: ehkä tää mun lukutavote on liian iso, mutta mä vaa haluun varmistella ettei käy niinku viimevuonna, jollo jäi 2pistettä vajaaksi, tosin sillon luin 35tuntia ja tosiaa jätin matikan välii, markkinoinnin luin kerran, organisoinnin vissii kaks, ja kansist ja laskist loput. laskiksen luin 5kertaa kyllä. Oikeesti opettavainen kokemus jäähä ulos. Ainaki tietää että tälle pitää omistautua kunnolla, lukea iha helvetisti, treenata kaikki maholliset harjotustehtävät, käydä kurssi ja toivoa parasta. Sanoisin että todennäkösyys sisällepääsystä johku on sellane ehkä 40%.
sitte vaa jos se todennäkösin tapahtuu pitää mennä avoimen yliopiston puolelle ja alotettava luvut samalla 2009-pääsykokeisiin 5.7.2008 ja luettava koko vuosi sellasta 8 tuntia päivässä. Luulis sillä jo ainaki pääsevän maakuntien yksiköihin sisään. Mut sillo pistän kyl HSE:n lopullisesti hyllylle, jos niin käy.