Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
mä en oo nyt varma että onko tää ees totta ku kaverin kanssa oon tästä väitelly

mutta bonbonin karkeissa (mahdollisesti kaatissäkki tai joku muu vastaava) oli sellasia sinisiä pöllöjä mun mielestä ja mä pidin niitä aina parhaina niin helvetti jos ne on vaa jotain mun mielikuvituksen tuotetta. eli pystyykö joku varmistamaan oliko sellasia olemassa?

Tarkennuksena pöllöt oli siis kirkkaan sinisiä ja kovaa karkkia (samanlaista ku värikkäät turkinpippurit). makua en muista mutta tais olla aika erikoinen.
Mä ainakin muistan hämärästi jotain sellasta monen vuoden takaa. Mutta en oo ihan varma... Ja tais olla kaatissäkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin muistan hämärästi nuo siniset kovat pöllöt, muistaakseni maistuivat kirpeälle/väkevälle, hyviä kuitenkin.

Saako mistään enään tavasllista light pepesiä? Kaikkialla taitaa olla vaan sitä Maxia..
Ulkomailla myydään näköjään vaan. Viime kesänä törmäsin Rhodoksella siihen. Suomessa en oo koskaan nähnytkään.

Tietäiskö joku, että myydäänkö vielä niitä Vicksin energiapastilleja? Olisko ne ollu jotain Vicks red energy -nimisiä? En ole nähnyt kaupoissa nyt vähään aikaan, toivottavasti niitä saisi vielä jostain.

mä en oo nyt varma että onko tää ees totta ku kaverin kanssa oon tästä väitelly

mutta bonbonin karkeissa (mahdollisesti kaatissäkki tai joku muu vastaava) oli sellasia sinisiä pöllöjä mun mielestä ja mä pidin niitä aina parhaina niin helvetti jos ne on vaa jotain mun mielikuvituksen tuotetta. eli pystyykö joku varmistamaan oliko sellasia olemassa?

Tarkennuksena pöllöt oli siis kirkkaan sinisiä ja kovaa karkkia (samanlaista ku värikkäät turkinpippurit). makua en muista mutta tais olla aika erikoinen.
Kyllähän noita oli joo. Mun mielestä ne oli kyl koko pussin paskimpia mässyjä. :D

Mä söin penskana aina foffeeta, mikä maistui Polka-karkeille. Valmistajaa tai pussin nimeä en muista, mut ulkomuoto oli neliö, ja värit sama valkoinen/pinkki, kuin Polka-karkeissakin.

Tietäiskö joku, että myydäänkö vielä niitä Vicksin energiapastilleja? Olisko ne ollu jotain Vicks red energy -nimisiä? En ole nähnyt kaupoissa nyt vähään aikaan, toivottavasti niitä saisi vielä jostain.
Tää on ihan mutua, mutta kuvittelen kuulleeni jostakin, että niissä olis liikaa "energiaa" ja olis sen takia hävinneet hyllystä. Olen todennäköisesti väärässä. :D

MR. Freeze mehujää puikot oli parhaita kun niitä haettiin lähikiskalta 1 markalla, vaihtu euroissa 20 snt/kpl ja lopuksi poistu kokonaan ja tilalle tuli huonoja kopioita paljon. Battery gingered(?) eli inkivääri battery oli ihan huippua tossa vuosi pari sitten mut poistu aika nopsaan ku oli limited edition.

Mustanaamio-tikkarit! Eli siinä oli sellanen pussi missä oli salmiakkijauhoa tms. ja tikkari, jota nuoltiin ja sitten kastettiin jauhossa. Oli maailman parasta karkkia. Näitä löyty 90-luvun alkupuolella Pohjanmaalta, täältä etelästä ei tietääkseni. Mummolassa oli aina pakko saada Mustis-tikkareita. :)

Mustanaamio-tikkarit! Eli siinä oli sellanen pussi missä oli salmiakkijauhoa tms. ja tikkari, jota nuoltiin ja sitten kastettiin jauhossa. Oli maailman parasta karkkia. Näitä löyty 90-luvun alkupuolella Pohjanmaalta, täältä etelästä ei tietääkseni.
Kyllä meiltä päin noita ainakin sai ja niitä tuli pikkupoikana kiskottua.
Nyt on tullut ikävä Magnum Double Chocolate -jäätelöä. Ei tunnu saavan mistään. Muutaman vuoden niitä on saanut etsiä kissojen ja koirien kanssa ja nyt sitten on tilanne se, ettei löydy enää mistään. Tota caramel versioo on, mutta se ei ole ollenkaan niin hyvä. Ei tee edes mieli mitään jätskiä, kun tota ei enää saa.

E: Tai siis tekee mieli muutakin jätskiä, nimittäin B&J Phish food, jota yllättäen ei myöskään saa enää. Mikähän vitun idea oli senkin maahantuonti lopettaa? Kaikki hyvät poistuu, eikä jäljelle jää enää mitään.

Kyllä meiltä päin noita ainakin sai ja niitä tuli pikkupoikana kiskottua.
Nyt on tullut ikävä Magnum Double Chocolate -jäätelöä. Ei tunnu saavan mistään. Muutaman vuoden niitä on saanut etsiä kissojen ja koirien kanssa ja nyt sitten on tilanne se, ettei löydy enää mistään. Tota caramel versioo on, mutta se ei ole ollenkaan niin hyvä. Ei tee edes mieli mitään jätskiä, kun tota ei enää saa.

E: Tai siis tekee mieli muutakin jätskiä, nimittäin B&J Phish food, jota yllättäen ei myöskään saa enää. Mikähän vitun idea oli senkin maahantuonti lopettaa? Kaikki hyvät poistuu, eikä jäljelle jää enää mitään.

Tänä kesänä sen double chocin tilalle tuli joku temptation dark chocolate...ja siinä on valkosuklaata :wtf: Hyvät uutiset on, että magnum minipakkauksista sitä löytyy vielä, mutta samaan pakettiin on ängetty puolet sitä caramel-makua.

Tota phish foodii mä en vaan tajuu, kun sitä kumminkin myydään edelleen ulkomailla niin miksi ei Suomessa??

Jaffa kiivi-sitruuna. Parasta limsaa ikinä. Sitä oli joskus 90-luvun lopulla tai 2000-luvun alussa.. Spice girls tikkareita on kans ikävä, vähä homoa ehkä :D T-Rex ja Spiderman limsat oli kans hyviä, jälkimmäinen värjäs kielen siniseksi :)

en muista merkkiä , mustia ja hedelmä nappeja (siis ihan niinku takin napin tapaisia). Aivan järjettömän hyviä. en ole nähny missään, ainakaan pusseissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom