Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä aikamoinen ero Valion ja esimerkiksi Mövenpickin jäätelöissä.
Meinaatko nalle vaniljariisiä? Valmistus lopetettu.Sellainen iskukuumennetun paketissa ollut n. 500g riisipuuro on hävinnyt viime vuosien aikana. Puuro oli maultaan ja koostumukseltaan hieman riisifrutin tyyppinen,mutta parempi. Toimi suoraan jääkaapista tajuttoman hyvin ja etenkin darra-aamuina koitui pelastukseksi useita kertoja aivan pirtelön tapaan
Tietääkö joku vielä mistä noita saa kun ei ainakaan pienempien kauppojen hyllyillä enää ole, enkä prismastakaan bongannut...
Muistaako joku muuten niitä noin 10 vuoden takasia jotain "jäätelö"-tuotteita, jotka säily lämpimässäki hetken. Jotain mehujään tyyppisiä semmottia pieniä namuja pussissa? Ei jaksa muistaa niiden nimeä että jos joku herkkusuu muistais.
Mikäs se oli semmonen purjeveneen muotoinen mehujäätelö, jossa oli ohut suklaapäällyste ylemmässä puolikkaassa? Noita tuli syötyä n. vuonna 1990 ja hyvää oli.
Mä muistelisin, että aika tasan kymmenen vuotta sitten söin noita viimeksi. +/- 1 vuosi. Melkein varmaksi voin sanoa, että mopolla noita joskus kipaisin kaupasta ja siitä on aikaa keskimäärin se 10 vuotta.Joo noita Cool Bitsejähän ne oli.. Iskä sano että olin kolme tai neljä ku ne lähti markkinoilta :D
Joo ja sitten punanen, keltanen vihree järjestyksessä? Se oli kyllä sellanen eskimon muotoinen, mutta kääre oli sininen ja siinä oli purjevene? Vai sekotanko
Mä muistelisin, että aika tasan kymmenen vuotta sitten söin noita viimeksi. +/- 1 vuosi. Melkein varmaksi voin sanoa, että mopolla noita joskus kipaisin kaupasta ja siitä on aikaa keskimäärin se 10 vuotta.
Tossa Spiderman-limpparissa oli muistaakseni jotain ongelmia atsovärien (tms) kanssa.