Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tykkäsin muksuna niistä Valion Puffet-jäätelöistä. Törmäsin yksi ilta niihin kaupan tiskillä ja oli pakko ostaa. Oli muuten aikamoinen pettymys. En nykyään pahemmin syö jäätelöä tai ainakaan mitään Valiolta, mutta oli todella huonon makuista. Tein muutaman kokeilun muillakin Valion tuotteilla ja johtopäätös oli, että on mennyt laatu huonompaan suuntaan. Liekö syynä tuo omistajan tms vaihdos? On kyllä aikamoinen ero Valion ja esimerkiksi Mövenpickin jäätelöissä.

On kyllä aikamoinen ero Valion ja esimerkiksi Mövenpickin jäätelöissä.

Tosta jälkimmäisestä saa kyllä maksaakkin eritavalla.

Muistaako joku muuten niitä noin 10 vuoden takasia jotain "jäätelö"-tuotteita, jotka säily lämpimässäki hetken. Jotain mehujään tyyppisiä semmottia pieniä namuja pussissa? Ei jaksa muistaa niiden nimeä että jos joku herkkusuu muistais.

Nää on saattanu olla jo tässä ketjussa, en jaksanut lukea läpi. mutta;

-Fazerin salmiakkirae suklaa, tätä ei mun mielestä ollut kuin semmoisena patukkana. Eli ei levynä.
Nykyinen salmiakkisuklaa ei aja todellakaan samaa asiaa, tää nykyinen on sisältä sellasta löllöä jne. toi fazerin salmiakkirae suklaa oli niin ihanaa ku siel oli seassa semmosia kovia salmiakkirakeita. hitto,miksei tota enää saa :kuola:

-joskus pentuna olin ihan koukussa semmoseen salmiakkinauhaan,sitä myytiin semmosina levyinä pussissa.. se oli samaan aikaan makee ja kirpee, ihan törkeen hyvää. en muista yhtää minkä nimistä, mut joskus 94-97 mä oon sitä syöny. samaista tuotetta oli punaisenakin mun mielestä.

Ingmanin kevyt suklaa jäätelö. En muista oliko edes erityisen kevyttä mutta omaan makuun oli ehdottamasti paras näistä normi jäätelöistä (ei mitään 30€/kg benjerryt vai mitä ne ny oli).

Sellainen iskukuumennetun paketissa ollut n. 500g riisipuuro on hävinnyt viime vuosien aikana. Puuro oli maultaan ja koostumukseltaan hieman riisifrutin tyyppinen,mutta parempi. Toimi suoraan jääkaapista tajuttoman hyvin ja etenkin darra-aamuina koitui pelastukseksi useita kertoja aivan pirtelön tapaan :)

Tietääkö joku vielä mistä noita saa kun ei ainakaan pienempien kauppojen hyllyillä enää ole, enkä prismastakaan bongannut...

Sellainen iskukuumennetun paketissa ollut n. 500g riisipuuro on hävinnyt viime vuosien aikana. Puuro oli maultaan ja koostumukseltaan hieman riisifrutin tyyppinen,mutta parempi. Toimi suoraan jääkaapista tajuttoman hyvin ja etenkin darra-aamuina koitui pelastukseksi useita kertoja aivan pirtelön tapaan :)

Tietääkö joku vielä mistä noita saa kun ei ainakaan pienempien kauppojen hyllyillä enää ole, enkä prismastakaan bongannut...
Meinaatko nalle vaniljariisiä? Valmistus lopetettu.

E: Tossahan näköjään muutama posti aiemmin mainitsin asiasta.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2343222&postcount=566

Muistaako joku muuten niitä noin 10 vuoden takasia jotain "jäätelö"-tuotteita, jotka säily lämpimässäki hetken. Jotain mehujään tyyppisiä semmottia pieniä namuja pussissa? Ei jaksa muistaa niiden nimeä että jos joku herkkusuu muistais.

Perkule, meinaatko niitä "ei sula sormissa"? Googletin kun en itekään muistanut niin tuli parikin topicia josta toisessa oli heitetty sellainen kun "cool bits". Kyl niitä tuli vedettyä. :)

Mikäs se oli semmonen purjeveneen muotoinen mehujäätelö, jossa oli ohut suklaapäällyste ylemmässä puolikkaassa? Noita tuli syötyä n. vuonna 1990 ja hyvää oli.

Mikäs se oli semmonen purjeveneen muotoinen mehujäätelö, jossa oli ohut suklaapäällyste ylemmässä puolikkaassa? Noita tuli syötyä n. vuonna 1990 ja hyvää oli.

Joo ja sitten punanen, keltanen vihree järjestyksessä? Se oli kyllä sellanen eskimon muotoinen, mutta kääre oli sininen ja siinä oli purjevene? Vai sekotanko :eek:

Joo noita Cool Bitsejähän ne oli.. Iskä sano että olin kolme tai neljä ku ne lähti markkinoilta :D
Mä muistelisin, että aika tasan kymmenen vuotta sitten söin noita viimeksi. +/- 1 vuosi. Melkein varmaksi voin sanoa, että mopolla noita joskus kipaisin kaupasta ja siitä on aikaa keskimäärin se 10 vuotta.

Mä muistelisin, että aika tasan kymmenen vuotta sitten söin noita viimeksi. +/- 1 vuosi. Melkein varmaksi voin sanoa, että mopolla noita joskus kipaisin kaupasta ja siitä on aikaa keskimäärin se 10 vuotta.

Muistanko ihan väärin, mut muistelisin et jossain vaiheessa näitä olisi jopa tullut takaisin? En nyt ajasta tiedä mut ihan kun olisi jotain samantapaista ollut myynnissä jokunen aika sitten... Tosin siinä oli pari hassua palaa vaan ja maksoi niin perk...sti. Tai sitten oon nähny unta... :D

Tulipa tässä mieleen, että vieläkö niitä solero Shotteja(vaimikäsennimioli) on myynnissä? Eli niitä pieniä mehujää-rakeita purkissa...

Oli meitsin lempijäätelelöä pikkupoikana...

Joo Solero shotteja pitäs olla vielä..

Sitte noi ei sula sormissa jutut eli cool bits vai mikä lie niitä o ikävä, ja sitte prätkähiiri purkka jossa tuli semmone tarra aina mukana se oli kova juttu :D .. niin vielä tulee mieleen toi spiderman limppari ja semmone Simpsons jäätelo mikä oli niiku Bartin pää, se oli iha huippuu jätksii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom