Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stratos: Soft and airy! Ehkäpä Dacapon ohella paras suklaapatukka mikä on/oli olemassa.

Stratos on norjalaisen Nidarin tuote, ja siellä tuota toki edelleen myydään, joten ei muuta kuin pyhiinvaellukselle länteen suklaan perässä. Mulle voi kans tuoda muutaman levyn!

Laitoin vuosi sitten Pandalle kyselyä yhteistyön laajentamisesta, tuovat nimittäin Suomeen Nidarin tuotteista Smash!-suklaita ja nykyään myös IFA-pastilleja. Lupasivat välittää viestin suklaiden tuotepäällikölle, mutta ei edelleenkään kannata pidätellä hengitystä odottaessa.

Stratos on norjalaisen Nidarin tuote, ja siellä tuota toki edelleen myydään, joten ei muuta kuin pyhiinvaellukselle länteen suklaan perässä. Mulle voi kans tuoda muutaman levyn!.

Muutama vuosi sitten Stratosta oli levynä Vantaan Motonetissä. Joku autonrassaaja voisi raporoida tänne, mikäli käy paikalla.

Itse kaipailen eniten tuotteita, joita mainostetaan telkkarissa, mutta joita ei silti myydä missään. Olen käynyt 9 kaupassa etsimässä Maraboun toffee-saksanpähkinäsuklaata, yhdessä (1) oli sitä.

Nyt tuli toinen tuote mieleen:
Oiskohan ollu Findus? kasvisnugetit. Näitäkin löyty kaupoista pakastealtaista viel kaks kuukautta sitten, mutta sitten en ole sen kummemmin löytänyt niitä. Nekin oli hyviä välipala snackseja.

En ole löytäny Lion-suklaapatukkaa yhtään mistään :( Ne oli krapulassa hyviä
Ei varmaan ole kuin pari viikkoa kun söin tommosenkin. Lidlissä taisi olla semmoinen 20pack jotain 1.99e

Tota Stratos-suklaata kaipaillaan täälläkin. Onko kukaan löytänyt edes jotain nettikauppaa mistä noita saisi (edes ulkomaisia, jotka toimittaa suomeen)?

Star Wars-karkit takaisin!

Toisinaan jonkin irtokarkin makuvivahde napasauttaa mieleen sen vuoden-83 päivän, jolloin seitsemänvuotiaana räkänokkana istuin Jedin paluun ennakkonäytöksessä penkkiin liimautuneena ja tungin naamaan Halvan upouusia Tähtien sota-karkkeja.

Tuota leffaelämäystä ei mikään ole sittemmin ohittanut.

Tänään tuli oikein yksilöityä yksi tällainen Star Wars-tastealike-makeinen: Makuunista saatava kirpeä keltainen remmi. Perkele.

Kariniemen kananpojan palapaisti. Tuote mikä oli hyvää suoraan pakkauksesta ilman oranssia mömmöä. Myydäänköhän noita enää, ei oo näkynyt citymarketissa josta alunperin semmosen ostin. Myös Pepperidge Farmin Soft Baked Cookiesit kadonneet samasta kaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom