Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä on varmaan itketty tässä threadissa aiemminkin, mutta silti: Marabou Cocos (kookossuklaa). Ihan mahtavaa, muttei saa enää mistään.
Musta se olisi aika sama kun vetäisi sahanpuruja suoraan pussista. Ei se maku niissä niin ällöttävä ole, mutta rakenne on sellainen, että niitä ei saa puolen tunnin jauhamisellakaan sopivasti nieltävään kuntoon.Tätä minäkin kaipaan. Minkähän takia suomalaiset muuten ovat usein niin kookosvihamielisiä? Itse voisin vetää niitä hiutaleita suoraan pussista.
Tätä on varmaan itketty tässä threadissa aiemminkin, mutta silti: Marabou Cocos (kookossuklaa). Ihan mahtavaa, muttei saa enää mistään.
Samaa olen itsekin tuskaillut. Muualla Euroopassa on vaikka mitä kookosjugurtteja mut Suomessa ei sit mitään. NYYH!
Tätä minäkin kaipaan. Minkähän takia suomalaiset muuten ovat usein niin kookosvihamielisiä? Itse voisin vetää niitä hiutaleita suoraan pussista.
-joskus pentuna olin ihan koukussa semmoseen salmiakkinauhaan,sitä myytiin semmosina levyinä pussissa.. se oli samaan aikaan makee ja kirpee, ihan törkeen hyvää. en muista yhtää minkä nimistä, mut joskus 94-97 mä oon sitä syöny. samaista tuotetta oli punaisenakin mun mielestä.
Olisko murueskimo?-90 paremmalla puolella oli jäätelöä jossa oli sellasia muro juttuja siinä sulkaapinnassa, että nekin piti lopettaa.:curs:
Olisko murueskimo?
Olikohan siinä pussissa pahkasian kuva? Tai lentävä matto?
Oon tosissani. :D
-90 paremmalla puolella oli jäätelöä jossa oli sellasia muro juttuja siinä sulkaapinnassa, että nekin piti lopettaa.:curs:
Vasta viime viikolla näin kaupassa noitakin. Oikeastaan lähes jokaista kansainvälistä tuotetta mitä tässä ketjussa muistellaan, saa edelleen muualta paitsi Kieltola-Suomesta.Snickers cruncher
Jumalauta kun koulun patukka-automaatti oli aina tyhjä noista, kun meitsi popsi ne