Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykö mistään putiikista "Maltessers" nimisiä suklaarakeita.
Löytyykö mistään putiikista "Maltessers" nimisiä suklaarakeita. Lentokentiltä olen noita hankkinut, helevetin hyviä!
Muistaako kukaan niitä pahanmakuisia sipsejä 90-luvun alkupuolelta? Saattoi mahdollisesti olla jotain Estrellan juustosipsejä. Ulkomuodoltaan muistaakseni kolmionmuotoisia joissa saattoi olla reikiä?
Tais olla "Kicks" tai "Kickz"? Ite ainaki diggasin, ja musta ne oli "pizzanmakusia". :D
Noiden naksujen oikee nimi oli Kickers, jumalauta että tykkäsin niistä pikkujamppana... Kyllä kelpas vetää Kickers:ejä mandariini-Fantan kanssa, vielä ku oli ite ala-aste-ikänen ni 200 gramman pussista tuntu sillon riittävän vaikka mihin. =)
Mielestäni se sisällä oleva hyytelö oli todella karmiva keksintö. Sekä visuaalisesti että kulinaristisesta näkökulmasta.
Ei kai Roger Rabbitin sisällä ollu mitään hyytelöä?? Mun mielestä se oli vaan vadelman makuinen mehujää.. Ja tykkäsin siitä kyllä- muotohan oli mitä loistavin :D
Kaipailemaan olen jäänyt Jaffa mehujäätelöä- siinä oli aidon keltaisen Jaffan/appelsiinin maku, eikä hintakaan ollut kuin 1,80 markkaa!
Ei kai Roger Rabbitin sisällä ollu mitään hyytelöä?? Mun mielestä se oli vaan vadelman makuinen mehujää.. Ja tykkäsin siitä kyllä- muotohan oli mitä loistavin :D
Semmonen Yankee Bar niminen suklaapatukka tainnut kadota, tai ei ole ainakaan tullut vastaan missään. Oli hyvää!
Tuote on edelleen olemassa. Fazer Makeiset tuottavat niitä. Huono kauppa jos ei löydy, mene markettiin.Vieläkö merkkareita saa mistään?
Tuntuu että kyseiset herkut ovat kadonneet kokonaan irtokarkkilaareista.
Kaipailemaan olen jäänyt Jaffa mehujäätelöä- siinä oli aidon keltaisen Jaffan/appelsiinin maku, eikä hintakaan ollut kuin 1,80 markkaa!
Tuote on edelleen olemassa. Fazer Makeiset tuottavat niitä. Huono kauppa jos ei löydy, mene markettiin.
Jos ei kauppaan asti jaksa kävellä, niin voi tilata myös netistä.Tuote on edelleen olemassa. Fazer Makeiset tuottavat niitä. Huono kauppa jos ei löydy, mene markettiin.
No oli näitä ainakin viime kesänä.
Nyt selaillessa: ei jumankavita että tuo oli hyvää. Eihän tuota oo kaupoissa näkyny useeseen vuoteen.- Vesseli-minttukaakao.
Höh. Sulla on makuaistissa vikaa. Toihan oli koko mehujään paras osa, ja hyvääkin oli. Ja se on fakta. Asiasta ei tarvitse keskustella. Piste.Ihan tarpeeksi lötköä se sisus oli että järkyttynyt maistelija voi kuvailla ainetta hyytelöksi.
Höh. Sulla on makuaistissa vikaa. Toihan oli koko mehujään paras osa, ja hyvääkin oli. Ja se on fakta. Asiasta ei tarvitse keskustella. Piste.
Tuo kuulostais ekalta siideriltä mitä pystyisi juomaan. Mennyt kyllä täysin ohitse.Colden Capin Dark sider, joka maistui ihan kolalle.