Prkl juu! Tota tuli junnuna juotua jonku verran. Mikähän mahtoi olla about vuosi/vuodet millon tota myytiin?Muistaako kukaan Bora Bora persikkaolutta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prkl juu! Tota tuli junnuna juotua jonku verran. Mikähän mahtoi olla about vuosi/vuodet millon tota myytiin?Muistaako kukaan Bora Bora persikkaolutta?
Se on Koffin tekemä lager, eli eikun joukolla metättämään netin syövereistä :DPrkl juu! Tota tuli junnuna juotua jonku verran. Mikähän mahtoi olla about vuosi/vuodet millon tota myytiin?
Ööö, oliskohan joku -94-96, en enää itsekään muista.Prkl juu! Tota tuli junnuna juotua jonku verran. Mikähän mahtoi olla about vuosi/vuodet millon tota myytiin?
Makeishyllyssä olen noita välillä nähnyt... eli ne hyllyt joista voi itse heitellä pussiin kilohintaan x euroa.Banaanikarkkeja on ikävä! Tosin en voi vannoa etteikö noita jossain vielä myytäisi, mutta en ole vuosiin törmännyt. Kuvassa keskellä ja vasemmalla:
Myydäänkö tätä Vita novaa enää missään?
Laihian Mallas kotisivut:
" Suomen ensimmäinen energiajuoma
Vita Nova on myös Laihian Mallas Oy:n tuote.
Virkistävä Vita Nova on erityisesti ammattiautoilijoiden, opiskelijoiden ja urheilijoiden suosiossa.
Vita Novassa on testatusti hyvin korkea energiapitoisuus.
(EKOISTI 1.5.1998)"
Eipä ole viime aikoina kaupoissa pistänyt silmaaän.
Toffoja olen muistaakseni nähnyt kyllä ulkomailla. Rollo oli myös aika kova, se suklaatäytteinen, sitä tuli aina laivoilta tuotua. Sitäkin on ulkomailla.No nyt kun vauhtiin päästy niin laitetaan lisää: Toffo niminen toffee, oli semmonen kymmenkunta toffo nappia aina yhdessä paperipakkauksessa. Jämähti hampaisiin kiinni kivasti.
Black Pete niminen salmiakki levy, semmonen oranssi paperi jota ei irti ehjänä saanut. Hyvää salmaria ja paperia.
Sitten oli semmosta Yo! merkkistä röökiä, mitä tuli kessuteltua teinixinä. Komia aski, paskat savut.
Ööö, oliskohan joku -94-96, en enää itsekään muista.