Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tossa puhuttu siitä, että niitä ei saa enää mistään missä on pelkästään noita lakritsidumleja? Ei muakaan kiinnostaisi ostaa tollasta pussia missä on kolmea erilaista, jos tykkään vaan yhdestä.

Tarkoitus oli korjata, että niitä on mahdollista saada muulloinkin kuin vai jouluna. Voiko joku väittää, että ne muut dumlet on pahoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun maisitsit niin muistan, oikein kun pinnistää, muistaa paketinkin, oliko vähän hyvää vanilija-jäätelön kanssa..:rolleyes:
Toi vesseli-kaakaon jauhekkin oli sellasta raetta/pikku-pötköjä.

Ha, nääkin muistan! Oliko se joku jugurtti-kuorrutus..?
Joku sellanen jugurttimainen ja kova se ainakin oli.

Taidat tykätä minttu-suklaa-jutuista :hyvä:
Ja jep, kaikki minttu-suklaa on hyvää :D Tosin nykyään ei oikein oo enään mitään hyviä minttu-suklaa herkkuja.

Nidar levittää Norjassa Pandan lakuja ja Panda Suomessa Nidarin tuotteista ainakin Smash! -suklaata, joten kannattaa laittaa palautetta Pandalle, jos vaikka laajentaisivat yhteistyötä.

Sain vastauksen palautteeseeni, ei kannata ainakaan henkeä pidättäen odotella.

Panda sanoi:
Hei Wendy

Kiitos yhteydenotostasi.

Mukava kuulla, että Nidarin tuotteet ovat sinun makuusi.

Valitettavasti Panda välittää tällä hetlkellä vain Nidarin Smash! tuotetta. Olen kuitenkin välittänyt viestisi suklaatuotteiden tuotepäällikölle ja ehkä jonain päivänä voit ostaa kaipaamaasi tuotetta myös suomalaisista kaupoista.

Mukavaa joulun odotusta!

Ystävällisin terveisin,

OY PANDA AB

Eikös tossa puhuttu siitä, että niitä ei saa enää mistään missä on pelkästään noita lakritsidumleja? Ei muakaan kiinnostaisi ostaa tollasta pussia missä on kolmea erilaista, jos tykkään vaan yhdestä.

Ei missää vaihees oo mainittu tietääkseni, että tykkää vaan niistä yksistä. Ja jos niit myyää ees jossain pussis, ni turha siit on itkeä, kun niitä kuitenkin on saatavilla.

-Pandan tummansininen Suklaahyvää-pussi. Sille on nykyään vissiin jokin Pandan valmistama korvike, mutta sisältö ihan eri ja suurin osa niin pahoja suklaita, etten oo viittinyt ostaa.
-Maraboun maitosuklaakuplasuklaapatukka. :D Minne se on kadonnut?!

Mun kaksi top 5 suosikkisuklaata ikinä, molemmat poissa. Nyyh. Ei sillä, että noiden puuttuminen vähentäis suklaansyöntiäni mitenkään, valitettavasti.

-Pandan tummansininen Suklaahyvää-pussi. Sille on nykyään vissiin jokin Pandan valmistama korvike, mutta sisältö ihan eri ja suurin osa niin pahoja suklaita, etten oo viittinyt ostaa.
-Maraboun maitosuklaakuplasuklaapatukka. :D Minne se on kadonnut?!

Mun kaksi top 5 suosikkisuklaata ikinä, molemmat poissa. Nyyh. Ei sillä, että noiden puuttuminen vähentäis suklaansyöntiäni mitenkään, valitettavasti.
Citymarketeissa olen nähnyt tota Marabouta. Se on kyllä hyvää mutta ei vedä vertoja Stratosille.

Ei missää vaihees oo mainittu tietääkseni, että tykkää vaan niistä yksistä. Ja jos niit myyää ees jossain pussis, ni turha siit on itkeä, kun niitä kuitenkin on saatavilla.

Kiitän oi suuri guru. Olen valaistunut ja tiedän koska minulla on lupa itkeä.
(anonko itkulupaa sinulta jatkossa kirjallisesti postin kautta vai riittääkö ihan pyyntö täällä foorumilla kun tulee jostain paha mieli?):david:

Kiitän oi suuri guru. Olen valaistunut ja tiedän koska minulla on lupa itkeä.
(anonko itkulupaa sinulta jatkossa kirjallisesti postin kautta vai riittääkö ihan pyyntö täällä foorumilla kun tulee jostain paha mieli?):david:
:hyvä: jeh, voit toki anoa kirjallist lupaa mut harvoille annan luvan sitte. :P
Ei vittu että repesin :D

Lakritsinmakuiset turkinpippurit joita oli keltaisessa pussissa.. :kuola: Ko. namuja kyllä löytyy Hot & Sour-sekoituksesta, vaan viimeksikin kun ostin pussin vain näiden lakritsinmakuisten turkkareiden himoon, oli niitä pussissa vain kaksi!!! :hyper: Vaimokin ihmetteli kiroamistani karkkipussille..

Jahas. Tommosia sitten pitää lähtee metsästämään. Onko kellää tietoa missä kaupoissa tuota myydään(prismat,citymarket jne)? liekköhän tuo sama tuote. No maistamalla se sitten selviää ku joskus löydän :)

lakritsidumlet missä oli violetit paperit. Joulunahan noita saa laatikoissa sekaisin oranssien ja punaisten kanssa, mutta pelkältään ei enää myydä, taisivat 90-luvun lopulla kadota - valitettavasti.
Noi oli kyllä omastaki mielestä parhaita. Kerran itsekin vahingossa ostin semmosen sekasikiöpakkauksen missä meinas hermo mennä niitten appelsiindumlejen tjsp kanssa.

-Roger Rabbit-mehujää joskus kauan sitten. Tulee lapsuus mieleen sitä ajatellessa.
-TabXrta (tai vastaava), eikös tämä ollut joku laittikokis?

-Roger Rabbit-mehujää joskus kauan sitten. Tulee lapsuus mieleen sitä ajatellessa.

Mielestäni se sisällä oleva hyytelö oli todella karmiva keksintö. Sekä visuaalisesti että kulinaristisesta näkökulmasta.

Sitä samaa HP:n smoky BBQ -kastiketta minäkin kaipailen, mitä joku aikaisemmin tässä ketjussa. Olen yrittänyt paikata savusuolalla ja tavallisella tomaattisoosilla.

TabXtra oli Coca Colan pohjoismaisille markkinoille tekemä sokeriton colajuoma. Se varmaankaan ei menestynyt niin hyvin kuin olisi pitänyt. Minulle se kyllä aikoinaan maistui.

Lakritsinmakuiset turkinpippurit joita oli keltaisessa pussissa.. :kuola: Ko. namuja kyllä löytyy Hot & Sour-sekoituksesta, vaan viimeksikin kun ostin pussin vain näiden lakritsinmakuisten turkkareiden himoon, oli niitä pussissa vain kaksi!!! :hyper: Vaimokin ihmetteli kiroamistani karkkipussille..

Allekirjoitan tämän täysin, se muu pussi on ihan hyödytön näihin lakritsiveijareihin nähden.

Muistaako kukaan niitä pahanmakuisia sipsejä 90-luvun alkupuolelta? Saattoi mahdollisesti olla jotain Estrellan juustosipsejä. Ulkomuodoltaan muistaakseni kolmionmuotoisia joissa saattoi olla reikiä?

Muistaako kukaan niitä pahanmakuisia sipsejä 90-luvun alkupuolelta? Saattoi mahdollisesti olla jotain Estrellan juustosipsejä. Ulkomuodoltaan muistaakseni kolmionmuotoisia joissa saattoi olla reikiä?

Tais olla "Kicks" tai "Kickz"? Ite ainaki diggasin, ja musta ne oli "pizzanmakusia". :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom