Ei tripit oo menny mihhkää, ellet huumehista puhu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Ei tripit oo menny mihhkää, ellet huumehista puhu...
Joo nää oli ihania! Söin taannoin jotain pakettijäätelöä ja meinasin kuolla, kun tuntui että muumijäätelö olisi noussut haudasta. Se maistui aivan tälle muumipuikkojäätelölle, jos siihen viitattiin. Maku siis sama mutta joku ihan random jäätelö se oli. En vaan kuollakseni muista nyt merkkiä..Muumijäätelöt:D
Mun täytyy kyllä nyt sanoa että Aku-tikkareita myydään vieläkin. Niitä on muitakin hahmoja kylläkin Akuja vaan. Meillä ainakin on tukussa myynnissä kyseisiä. Oisko voinut olla alfmixin tuote.. En muista tänään yhtään mitään! :DAku-tikkarit, semmoset litteät punaiset.
Ne oli Jacky-vanukkaita, on niitä vieläkin mutta kuva on vaihtunut.
Muistaako kukaan semmosta suklaapatukkaa kun Stratos? Semmoses sinises paperis ja suklaan sisäl oli semmosia ilmakuplia. Stratos oli kyllä jumalan lahja ihmisille
Saako sitä Rio-cola jädeä enää mistään?
....ja tietenkin:ainoa siideri mitä olen tykännyt juoda, etiketin takia kaiketi.
Itse kaipaan pieniä röökiaskeja ja karkkipusseja.
Onko Fazerin (?) Polar-karkkeja enää olemassa? Siis niitä pitkulaisen muotoisia joiden käärepaperissa on muistaakseni jääkarhu. Ne olivat ihan maailman parhaita ikinä.