Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on muutama tuote..

- Black Pete -lakutoffee
- Banaanijauheella täytetty toffeepatukka
- Satelliitti/ Ufo -karkit. Samaa tavaraa kun kirkon öylätit, sisällä salmiakkijauhetta.
- Roger Rabbit -mehujää. Se sisällä ollut "kieli" oli ihan tajutonta matskua!
- Banaanijuomajauhe
- Oikeestaan kaikki kunnolla kirpeet karkit.. Siis sellaset KUNNOLLA kirpeet.. Sellaset jotka vetää pelkästään ajatuksen voimalla sylkirauhaset linkkuun.
- Keltaset turkkarit
- Vihreä Palma limppari
- Halvan lakunapit (sellanen laatikko)

On kai noita vielä muitakin.. Siinä nyt kuitenkin pari ekana mieleen joulahtanutta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei nyt tuu äkkiä mitään muuta mieleen ku minttukaakao... on vähä lyhyt muisti ni jos loppuis vaikka perunoiden saanti kaupasta tuskin muistaisin enää huomenna. täh?

Pantera toi mieleen yhden kaivatun..

Alkosta sai jossain vaiheessa Minttusuklaa -likööriä tjsp. Maitoa sekaan ja teinikännit pihamaastossa! :dance:

Hitto kun tota sais vielä.

Kertokaa jo, mitä hienoa/hyötyä niistä litran olutpulloista oli? Muutakin kun että niitä on miehekästä koko ajan hehkuttaa.
Joo, Joo. Lause "Oli myynnissä ainakin joskus 94-96 paikkeilla" on todellakin hehkutusta, siitä paljastui suuri intohimoni litran olutpulloja kohtaan. En voi elää ilman niitä. Jokainen päivä on kidutusta, kun joutuu dokaamaan vain puoli litraa kerrallaan.

itekkin muistan noi pullot (tosin en sillon vielä juonut olutta:D), tulishan se aika äijä-olo vetää tollasesta olutta:D Eikä noita saa alkostakaan?

Kertokaa jo, mitä hienoa/hyötyä niistä litran olutpulloista oli? Muutakin kun että niitä on miehekästä koko ajan hehkuttaa.

Litran gangsta-bissehän oli mitä äijjin juoma teininä, varsinkin paperipussista:D Eipä niissä muuta hienoa ollut:)

Mulla on muutama tuote..

- Satelliitti/ Ufo -karkit. Samaa tavaraa kun kirkon öylätit, sisällä salmiakkijauhetta.
- Oikeestaan kaikki kunnolla kirpeet karkit.. Siis sellaset KUNNOLLA kirpeet.. Sellaset jotka vetää pelkästään ajatuksen voimalla sylkirauhaset linkkuun.
- Keltaset turkkarit
- Halvan lakunapit (sellanen laatikko)
Noita saa makuunista. Kokeile esim. kirpeitä pääkalloja ja kirpeitä kiinalaisia, on kuin pistäisi sitruunan suuhun ja kirpeämpikin.
Ei turkkarit (turkinpippurit?) ole mihinkään kadonneet, noitahan saa vaikka sinisinä jos haluaa, joka kaupasta.
Itse kaipaan PEHMEITÄ turkkareita.
Black Pete -lakutoffee
Sitä kaipaan itsekin, ai sitä nautintoa kun sen osti ärrältä ja alkoi repimään kiinni tarttunutta paperia pois.
Itse kaipaan noita sitkeitä fazerin lakuja (lakupekka, neekerilaku) jotka olivat pakattu pyöritettävään kääreeseen, siis SITKEITÄ ei niitä saakelin pehmeitä ja pahoja ilmatiiviiseen kääröön pakattuja.
Onneksi Leaf tekee niitä lakumiksejä joissa noita vastaavia vielä on minttu, salmiakki ja suklaalakujen kaverina.
ei nyt tuu äkkiä mitään muuta mieleen ku minttukaakao... on vähä lyhyt muisti ni jos loppuis vaikka perunoiden saanti kaupasta tuskin muistaisin enää huomenna. täh?
Minttukaakaotahan saa edelleen ainakin Citymarketista Oboy, Fazerin Dumle tai joku muu merkki. Itse teen minttukaakaot kyllä Oboysta ja Chymoksen Minttu-viinasta.
:thumbs:

Minttukaakaotahan saa edelleen ainakin Citymarketista Oboy, Fazerin Dumle tai joku muu merkki.:thumbs:

ootko nyt ihan tosissas? missään en oo nähnyt kyllä mitä joku aika sitten kattelin... pitääpä käydä stokmannilla, jos siellä ei ole niin sit oot mulle paketin velkaa.

Noita saa makuunista. Kokeile esim. kirpeitä pääkalloja ja kirpeitä kiinalaisia, on kuin pistäisi sitruunan suuhun ja kirpeämpikin.
Ei turkkarit (turkinpippurit?) ole mihinkään kadonneet, noitahan saa vaikka sinisinä jos haluaa, joka kaupasta.
Itse kaipaan PEHMEITÄ turkkareita.

Joo..

- Kovia ufoja kyllä saa. Mut noi mistä puhuin oli sellasia pahvisia. Saman sortin tavaraa kuin ehtoollisella tarjottu leipä. Sisällä salmiakkijauhoa.
- Oon mä noita kirpeitä kokeillu.. Tietenkin kyse voi olla omien sylkirauhasten turtumisesta, mut joskus juniorina kirpeitä karkkeja täyty ensin huuhtoa vedessä, että kykeni syömään.
- Tarkoitin keltaisessa pussissa myytyjä turkkareita. Maku tais olla lakritsa. Ne on mun tietojen mukaan historiaa.
- Pehmeitä turkinpippureita vastaava tuote on mun mielestäni Makuunissa myytävät "kastanjat". Niistä löytyy makuna mun mielestä myös turkinpippuri. Sellaisia pinnalta kovia ja sisältä pehmeitä peukalonpään kokoisia pallukoita.

Joo..

- Kovia ufoja kyllä saa. Mut noi mistä puhuin oli sellasia pahvisia. Saman sortin tavaraa kuin ehtoollisella tarjottu leipä. Sisällä salmiakkijauhoa.
Ai, tuommoisia en muista, vain "virallisia" ufo-karkkeja, alkuperäinen oli puna-musta jossa mansikan maku ja sisällä salmiakkijauhetta, nykyisin varmaan 5 eri makua.

Joo..
- Oon mä noita kirpeitä kokeillu.. Tietenkin kyse voi olla omien sylkirauhasten turtumisesta, mut joskus juniorina kirpeitä karkkeja täyty ensin huuhtoa vedessä, että kykeni syömään.
Aika kultaa muistot, muistan kun chili oli vielä tulista, nyt sitä joutuu lisäämään koko ajan enemmän. Tietty eu-direktiivitkin kieltävät kaiken hyvän ja ehkä haitallisen mielestään.

- Tarkoitin keltaisessa pussissa myytyjä turkkareita. Maku tais olla lakritsa. Ne on mun tietojen mukaan historiaa.
Eikös noitakin ole, vasta söin. Noita on ainakin siinä turkinpippuripussissa jossa on mm. sinisiä ja punaisia turkkareita, samaa settiä saa makuunista irtokarkkina ja siitä voi noukkia vain nuo parhaat vaaleanruskeat turkkarit :kuola:

- Pehmeitä turkinpippureita vastaava tuote on mun mielestäni Makuunissa myytävät "kastanjat". Niistä löytyy makuna mun mielestä myös turkinpippuri. Sellaisia pinnalta kovia ja sisältä pehmeitä peukalonpään kokoisia pallukoita.
Ei todellakaan ole vastaava mutta nuo turkinpippuri-kastanjat ovat oikeasti tulisia! :thumbs:
Noita en ole muuten nähnyt Makuunissa pitkään aikaan, vain niitä pahoja makeita salmiakki-kastanjoita.
Pehmeät turkkarit olivat noin herneen kokoisia mustia palleroita :kuola: ja oikeasti tulisia.

Namellin (saattoi olla muukin valmistaja) pippurinappi-karkit... Hirveä ikävä, olivat ehdottomasti omia suosikkejani... Yhyyy...

Totahan oli vielä viime kesänä myynnissä, eikö ole enään..?

aijaa, en asu suomessa, etta olisi myynnissa. tuun kylla 2 viikon paasta lomalle. jeah nyt on ainakin saunajuomaasia pelastettu.
Miksiko haikallaan tuon peraan ? Aina teinina kun pyysin jotain puliukkoa hakemaan mulle kaupasta kaljaa niin ne toi AINA amiraalia. Tama siis tampereella.

Yks mikä tulee mieleen, ellei oo jo mainittu, niin Code? merkkinen siideri, vai mitäköhän se oli. Olivat sen verran pienissä pulloissa, että sai kiskoa ihan useita pulloja.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom