Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei söörtsillä löytynyt heti nin kysytään. Tietääkö kukaan saako jostain vielä niitä perinteisiä toffo-nameja? Siis niitä mitä sai sellasissa pyöreissä punasissa paperikääröissä. Jotain hedelmätoffoja oon cittarissa nähnyt vieläkin, mut ei niistä ole mihinkään.

Olvi on kyllä yks perkele vaikka entisen kotikaupungin panimo onkin.

1. Pina Colada
2. Makea omena Fizz

Nämä takas kauppoihin :curs:

Kylläpä onkin nostalginen ketju. Spiderman-limonadi! Muistaako kukaan? Sellaista sinistä kamaa 0.33 lasipullossa. Maku on jo unohtunut mutta penskana oli ihan ykkönen. Oi jos vielä yhden putelin saisi..

Tottakai Hämähäkkimies limu muistetaan. Oli vielä aika hyvää tavaraa.
Joskus penskana sain kauppareissulla palkkioksi sellaisen, mutta tipautin sen asfaltille ja meinasihan siinä itku tulla :(

Ei mahda mitään, osta Chymoksen minttuviinaa ja tee itse?

Karkkiosastolta sellainen tuote kuin Meksikon pippurit.
Kyseessä oli Turkinpippurin kaltainen karamelli, joka oli kilpailijaansa paremman makuinen. Pussissa joku speedygonzales-hiiren kuva.

Litran gangsta-bissehän oli mitä äijjin juoma teininä, varsinkin paperipussista:D Eipä niissä muuta hienoa ollut:)

Aivan. Sen takiahan noita litran pulloja ostettiin koska Caine ja O-Dog joi samanmoisia.

en tiedä mainitsiko jo joku kilt-suklaan,se oli aivan tajuttoman hyvää..muistaakseni kahta eri makua...oisko ollu sveitsiläistä...

Samalla tuli vielä mieleen sellaisen pienet lonkkupullot kuin CODE. :rock: Taisivat olla 0.25 l tai 0.3 l. Muutama eri maku. Noistakin on jo 10 vuotta. Kylläpäs aika menee pelottavan nopeesti :eek:.
Kuvittelin jo että muistan nuo, mutta muistelinkin Popper-limuviinoja. Kolme eri makua, suomalainen valmistaja. Näistäkin kymmenisen vuotta aikaa. Muistaako kukaan?

Mahtaako Ice kaljaa olla enää? Se oli joskus Ranta-Rockissa kova juttu. "Open your Ice".

Heh, mä oon koko elämäni aikana juonu yhden ainoan pullon kaljaa. Ja se oli juurikin tota Icea :)
Aika varmaan kultaa muistoja, mut kyl toi peruskaljaan verrattuna oli melkein hyvänmakuista...

DUKES pitsat! Ne oli paljon parempia ku noi atrian tai mitä onkaan saarioisten roiskeläpät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom