Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vaaleanpunaisessa kiekossa ollut metripurkka.

Lätkäaiheiset suklaapatukat jossa oli pelaajien profiilitarroja mukana.

Futispurkat (olikohan EM kisoihin 92 tai 96???) joissa pelaajien pilakuvia

Edit. Ja tietty RANCH sipsit!!! Ne pitäis saada takaisin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus penskana ostettiin sellasia salmiakkijauhopusseja jossa oli tikkari mukana. Tikkarin loputtua loput jauheet kaadettiin kurkkuun ja meinattiin tukehtua :D

Muistan kans tälläisen tuotteen ja olikos se tikkari peukalon muotoinen. Vielä 10 vuotta sitten näitä ainakin oli.

Lätkäaiheiset suklaapatukat jossa oli pelaajien profiilitarroja mukana.
Eikös nämä ollut violetis paperis, jossa oli suklaa-vohvelikeksi ja se alla tarra. Mulla oli sellane vihkonenki mihin niitä tarroja liimattiin ja taitaa edelleen löytyä kotoa jostakin :D.

BANAANILIMSA

Muistaako kukaan? Siitä ei ole kuin noin 10v kun sitä hetken aikaa oli kaupoissa... Oli melko makeeta, lasillinen maistui hyvältä :D, mut enempää ei kerralla voinu juoda :urjo:. Siitä oli kätevää tehdä drinkkejä: banaanilimua ja vodkaa...

Samalla tuli vielä mieleen sellaisen pienet lonkkupullot kuin CODE. :rock: Taisivat olla 0.25 l tai 0.3 l. Muutama eri maku. Noistakin on jo 10 vuotta. Kylläpäs aika menee pelottavan nopeesti :eek:.

Mars Icecream :( ainakaa mä en oo löytänny parii vuotee.. hyviä olivat :D

Noita taitaa olla vielä. Ja banaanilimu muistetaan kyllä. Ei siitä taida ihan 10 vuotta olla kun sen myyminen lopetettiin.

edit: Pistetääs oma kadonnut suosikki samalla kiertoon. Eli Winner Taco jäätelöt. Oli joskus tarjouksessa että 5 kpl johonkin ihan naurettavan halpaan hintaan, ja niitä sitten meni sen tarjouksen aikana. Kaveripiirissä ei ollut ketään joka tämän tarjouksen jälkeen noista enää piti, mutta nyt olisi kiva syödä kohtuudella muutama.

en nyt ihan just äsken oo jäätelöaltaaseen vilkaissut mutta kyllä niitä vielä kesällä sai... ja nyt taitaa olla mars-jätskiä ½-litran pönikässäkin. (voin kyllä olla väärässäkin :D)

edit: hidas

Näköjään ihan syystä poistettu kun ei pakkiksen asiantuntija raatikaan muista tuotetta. Itse aikanaan tuli kritisoitua kun lempiloivennukseni Rommi-kirsikka siideri poistui markkinoilta. Tuota siis tuli juotua aina muutamia oluiden välissä ja joskus kun oltiin monta päivää liikkeellä niin aamuisin. Tämän jälkeen siirryttiin orangelonkkuun ja sitten sekin loppui.

Varmana sanottu, mutta aivan ko jaksasin kahlata koko ketjua...
PASTIROL

:lol2: Oli pakko kattoo toi useamman kerran peräkkäin.

edit. Joo lupaan lähes pyhästi käyttää aina tulevaisuudessa söörtsiä, ennenku postaan tällasiin ketjuihin. Eihän Pastirolleja oltukaan mainittu ko muutamaan otteeseen, ensimmäisen kerran ekalla sivulla vuoden 2004 maaliskuussa...

Onko litran kierrekorkilliset olutpullot jo mainittu?

Oli myynnissä ainakin joskus 94-96 paikkeilla.

Kertokaa jo, mitä hienoa/hyötyä niistä litran olutpulloista oli? Muutakin kun että niitä on miehekästä koko ajan hehkuttaa.

Kukaan ei tähän mennessä ole tunnustanut muistavansa että nee..siis suklaasuukkoja sai salmiakin makuisena-muistaako kukaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom