Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Grandiosa pepperoni pakastepizza. Söin tuota aina kun avokki oli jossain poissa :D
Nyt tilalle tullut "uusi maku"... maistuu paskalta :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaako kukaan BUBBIS purkkaa? Ne oli sellaisia hieman tulitikkuaskia pienempiä yksittäisiä purkkapaketteja, joskus 80-luvun alkupuolella. Olin silloin 4-6v kun niitä joskus sain. Muistan ainakin punaisen paketin, jossa oli sinisellä Bubbis-teksti.

JA HEI! Kuka muistaa ruutipurukumin??? Sellainen puna-musta pakettti, jonka sisällä pyöreä musta kuula... :rock:

Estrellan Steak & Onion -sipsit. :itku:

EIH!!!! Et olis muistuttanut noista! :itku:

Myös taffelin RANCH-sipsejä kaipaillaan. :(

Ja sellaisia tikkareita jotka ovat muodoltaan sellaisia vessapaperirullan muotoisia ja läpinäkyvässä muovissa...

Muistaako kukaan BUBBIS purkkaa? Ne oli sellaisia hieman tulitikkuaskia pienempiä yksittäisiä purkkapaketteja, joskus 80-luvun alkupuolella. Olin silloin 4-6v kun niitä joskus sain. Muistan ainakin punaisen paketin, jossa oli sinisellä Bubbis-teksti.
Noita tuli pureskeltua yläasteella. Hyvänmakuisia, mutta pallonpuhaltamiseen soveltumattomia.

Noita tuli pureskeltua yläasteella. Hyvänmakuisia, mutta pallonpuhaltamiseen soveltumattomia.

Niin mäkin muistelen että se purukumin määrä ei ollut suuri, eli ei siitä oikein palloa saanut puhallettua, mutta huom. oon sua 10v nuorempikin, joten tuskin 5 vuotiaana edes olisin osannut puhaltaa palloa :itku:.

Minne katosi fun light jäätee? Ensin hävisi muut maut paitsi sitruuna ja sitten se sitruunakin. Ei voi menekin puutteesta olla kiinni - itse join tuota niin paljon että olisi sillä yhden tuotantolinjan pitänyt pystyssä?

80-luvulla Ärrällä myytiin Miami-merkkistä jätskituuttia. Oli penskana meikäläisen lempparijäätelö, kaipauksella muistelen.. :kuola:

Lauantaipussissa ollutta Jee Jee-karkkirasiaa on myös ikävä. Monesti tuli nakattua koko looran sisältö kerralla kitaan, nami!

Royal-suklaata toki löytyy nykyäänkin kaupoista mutta se ei ole läheskään samanlaista kuin ennen. Vanhoina hyvinä aikoina siinä oli kahta erilaista suklaata, pohjalla vähän tummempaa ja maku oli taivaallinen.. varsinkin vihreässä Royalissa. :5: En käsitä miksi resepti muutettiin huonompaan suuntaan prkl! :curs:

No, makuasia sanoi Musti kun muniansa nuoli.

Mä muistan tuon Bubbis-purkan ja myös tuon ruutipurkan!

Kuka muistaa joskus 80-luvulla olleet sitruunatee- ja ruusunmarjatee-jauheet, joita sai sellaisessa lasipurkissa?

En muista, mikä hitto niiden karkkien nimi oli mutta sanottiin niitä Keppanoiksi, joskus 1990-luvun alussa. Gepardi tai joku vastaava ehkä oli oikea nimi. Myytiin sellaisissa pienissä "tölkeissä", vähän samanlaisissa kuin missä on soodaa ja leivinjauhetta. Oli ihan perkeleen hyviä.

Mandariini Fanttaa on ikävä! Se oli todella hyvää.

Mandariini fanta tulee takaisin myyntiin tammikuussa :dance:

Itse kaipaan myös sitä jaffaa joka hävisi parisen vuotta sitten, mango appelsiini tai joku vastaava.

Ja sit ne taffelin tai estrellan sipsit missä oli kaloja ja ranskalaisia.

Ruutu appelsiini-kinuski-jäätelö. Niitä muita ruutuja en edes ollu maistellu vielä, kun sain jäätelövillitykseni :( JA valion kevyt toffee-jäde oli loistava ja se vedettiin pois ja tilalle tuli se hedelmätrio :curs:
Eikä Susette-jäätelöitäkään enää ole, niitä isompia..

Joskus penskana ostettiin sellasia salmiakkijauhopusseja jossa oli tikkari mukana. Tikkarin loputtua loput jauheet kaadettiin kurkkuun ja meinattiin tukehtua :D Ja tosiaan se vaaleenpunanen paukkujätski (super), sitä olis kiva taas maistaa. Sitte sellanen Fanta on hävinny, joka oli joku lime tai vastaava, vaaleankeltasta, ihan törkeen hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom