Kauheimman kuuloinen kieli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalaisilla kun ei usein ole mitään näkökulmaa. Tai näkökulma on ainakin ihan helkkarin huono. :D

Vaikka sinun valkoisen miehen häpeäsi estääkin arvostelemasta muita kieliä, niin ei tässä mitään pahaa ole. Ihan harmitonta keskustalua.

Vastenmielisimmät kielet.

1. Viro ( kertakaikkiaan oksettava ja alhainen kieli sekä häpeä suomen sukulaiskielenä)

2. Kiina,Japani ja oikeastaan kaikki aasialaiset kielet aiheuttavat oksennusreaktion.

3.Afrikkalaiset kielet. :urjo:

4. Tanska - häpeällinen kieli.

Miellyttävimmät kielet

Saksa,espanja, brasilian portugali,jenkki englanti sekä rauhallisesti puhuttu ei murteinen suomi (parhaimmillaan suomi on niin neutraali kieli että siitä ei voi olla pitämättä, totaalinen anti-molotus kieli,rauhallisuuden ja täydellisyyden huipentuma, viron kielen totaalinen vastakohta).

Kaikki nuo kielet joissa on näitä kaikenlaisia "suhahtavia ässiä", "koriseviä ärriä" ym ym. ihme äänteitä . Esimerkiksi juurikin tuo hollanti ym. Monesti miettinyt että mitä v*tun järkeä.[Kuka tietää mistä ne oikein ovat tulleet noihin kieliin? Ketään lingvistikkoa paikalla?]

Toinen seikka noissa monissa kielissä on se, että ne molottaa "varttitunnin" jonkin asian kertomisessa, kun suomalainen kertoo sen saman 3-5 sanalla.:david:

Tuossa videossa jossa eri kielten kirosanoja verrattiin niin 'perkele' oli kyllä lausuttu liian neitimäisesti, sen pitäisi olla perrrrrrrkele, oikein terävällä ärrällä :D.

Viro kuulostaa kamalalta minun korviini. Ruotsi on top kympissä myös. Kauniilta kuulostavat Ranska ja jotkut muut romaaniset kielet. Venäjäkin kuulostaa siistiltä, haluaisin osata puhua sitä.

Brittienkku on ihanaa <3

Jenkkienkku taas kuulostaa teennäiseltä...

Ja jos näitä sai olla, niin kyllä kaikkein pahin on intialaisten englanti :D
Mutta luulin, että vaan äidinkieli. En mäkään varmaan kovin kauniisti englantia puhu, ainakaan brittien mielestä :rolleyes:

Mun mielest somali kieli ja aika monet muut afrikkalaiset kielet o iha kauheen kuulosii ku ne aina huutaa nii kovaa kune puhuu.. Etenki aamusin nii ihanaa ku o väsyny.

Tykkään britti englannista tosin jenkki englanti on vieläkin paremman kuulosta. Venäjä on myös ihan ok kieli.

Mulla menää hermot venäjästä. Kaikki jotka puhuvat venäjää kuulostavat aivan samalta, kuin puhuisivat 3 promillen humalassa ja tervaa leukojen välissä.

Mun mielest somali kieli ja aika monet muut afrikkalaiset kielet o iha kauheen kuulosii ku ne aina huutaa nii kovaa kune puhuu.. Etenki aamusin nii ihanaa ku o väsyny.

Missäs pakolaiskeskuksessa asustelet?

Mutta joo. Intialaisten englanti :urjo:

No harvemminpa huonolla kansalaisitsetunnolla varustettuja Suomi-poikia kuulee kailottavan omaa ylivertaisuuttaan muihin kansoihin verrattuna. :)

No okei, toikin on totta.

Vaikka sinun valkoisen miehen häpeäsi estääkin arvostelemasta muita kieliä, niin ei tässä mitään pahaa ole. Ihan harmitonta keskustalua.

Hoho! :lol2: Hyvä heitto, ei voi mitään..

Eniten kielistä vituttaa ruotsi, venäjä, intia, arabi, somalia, hollanti... en jaksa selittää sen enempää kun et vituttaa noi venäläiset aina joissaki laskettelukeskuksissa ku suhaavat miten sattuu plus se kieli o ihankun jonku känniläisen moukerrusta, ja niin ruotsi, ei vittu kuulostaa niin hintiltä kuin voi olla.

Ruotsille menee ääni.

Sitä kieltä ei vaan voi puhuu muuten ku homosti ääntämällä. Siis samalla lailla miten esim. hintit puhuu suomea. Hyi vittu!

Hollannille ja tanskalle ääni täältäkin. Lisäisin vielä korean. Muita aasialaisia kieliä vielä kuuntelee, sitä ei mitenkään. Itse kielessä ei välttämättä ole mitään vikaa, mutta puhetapa on ihan kamala.

Suomi kuulosti ainakin puolalaisten mielestä pehmeältä, ihan kuin laulamiselta. Sanoivat suomalaisten tyttöjen puhuvan rauhallisesti ja matalalta. Miellyttävän kuuloista.

Suositut

Back
Ylös Bottom