Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisää veikkauksia kuolinmäärästä. Veikkaan, että loppujen lopuksi 16.
Aika paskat statsit, ratiot ihan perseestä ja vain Karkandia hakattu. Itsehän olin BF2:n ilmestymisen jälkeen muutaman kuukauden ajan sniper riflen top 200:ssa. Tosin ehkä se selittääkin sen. Jos menee huonosti tuolla, niin täytyy kokea the real deal.
Miten musta tuntuu, että vaikka tämän tyyppiset ihmiset saattavat olla kyllä hiukan erikoisia, hiljaisia ja ehkä syrjäänvetäytyviä normaalissa elämässä, mutta luulen silti ettei välttämättä lähipiiri osaa heti epäillä heidän tekevän tai edes ajattelevan tällaista. He saattavat olla koulussa menestyneitä ja päällisin puolin ihan asiallisia, jotka eivät ikinä aiheuta esim. vanhemmilleen erityistä huolta eivätkä ole terveydenhuollon piirissä esim. mielenterveysongelmien tähden. Siitäkin huolimatta, että heillä saattaa olal ihan selkeä persoonallisuushäiriö tai joku. Vanhemmat ja läheisetkin ovat saattaneet jo tottua siihen erikoiseen käytökseen kaikkien vuosien aikana niin paljon, että heistä se ei enää ole erikoista.
Luulen, että he eivät myöskään kauheasti puhu luonnollisesti aikeistaan etukäteen, ainoastaan ja enintään ehkä jossain virtuaalitodellisuudessa. Luulen, myös, että he osaavat peittää asioita hyvin ja puuhastelevat asioita omissa oloissaan. Saattaa jopa olla, että tällaisen ihmisen lähipiiri ei tiedä, että lapsella on minkäänlaista asetta hallussaan.
Toisin sanoen uskon siis,että tällaisia juttuja ei ole ihan helppo ennakoida etukäteen eivätkä ne ole kenenkään muun syy kuin ampujan. Tästä huolimatta toivoisin kuitenkin, että nettipalstoilla niin lukijoiden kuin ylläpidon pitäisi mun mielestä ottaa tietynlaista oma-aloitteista vastuuta siitä, että jos tällaisia juttuja ilmestyy nettiin, niin niistä kerrottaisiin eteenpäin joko ylläpidolle tai poliisille.
Ihan pelkkää mutuilua.
Voi harmi. Voi kun halvaantuisi kaulasta alaspäin ja se asetettaisi jonnekin torille joka päiväksi 8-16 ja sille voisi käydä vittuilemassa.Tosi harmi juttu