Mä en voi käsittää miten porukka on yleisesti aivan hirveen vastaanpaneva näissä keskusteluissa. En nyt viittaa tähän topicciin, mutta yleisesti ottaen esim. joittenkin kavereiden mielestä tästä ei sais jeesustella ollenkaan vaan tääkin pitäis sivuuttaa vain kaneetilla "näitä sattuu". Ihan ku tämä ei olis mitenkään iso asia. Mun mielestä tää on kyllä koko lailla iso asia jos jollain vinksahtaa nupissa niin pahasti, että täytyy lähtee koulukavereita suolaamaan.
Siis voi vittu, sanon minä. Kyllä näistä nyt vain on pakko keskustella ja ottaa opiks. Mihinkään ei päästä jos näiden syitä ei pohdita ja koiteta kehittää parannusta niihin. Onko se kenenkään kannalta hyvä jos asia vaan painetaan maton alle eikä keskustella siitä yhtään? En tiiä onko ne tyypit, jotka sitä avointa keskustelua vastustaa, jotenkin ite samalla kannalla näiden ammuskelijoiden kanssa vai miten.
Siis voi vittu, sanon minä. Kyllä näistä nyt vain on pakko keskustella ja ottaa opiks. Mihinkään ei päästä jos näiden syitä ei pohdita ja koiteta kehittää parannusta niihin. Onko se kenenkään kannalta hyvä jos asia vaan painetaan maton alle eikä keskustella siitä yhtään? En tiiä onko ne tyypit, jotka sitä avointa keskustelua vastustaa, jotenkin ite samalla kannalla näiden ammuskelijoiden kanssa vai miten.