Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älä nyt Huppe pelottele mua, 2010 vuoden jälkeen Range on kuulemma ollut luotettava...

Se tais luopua sillon BMW:n tekniikasta?

EDIT: Tai sit ei...
Third generation (2002–present)

In 2002, the third-generation model was introduced which saw the model move further up-market. Planned and developed under BMW ownership the third generation was to share components and systems (electronics, core power units etc.) with the 7 Series (E38). It was designed to accommodate BMW's M62 V8 engines for future models. The manual transmission was dropped entirely, leaving only the automatic. The 7 Series electronics system was being phased out during the development of the third-generation Range Rover and being replaced with the electronics from the BMW E39 5 Series.

BMW happanee vasta n. 5 vuodessa. Eli 2015 vasta.
 
Sä asut eri maassa ku mä? Nelikolla on täällä ollut tarvetta 19.10.2011-1.5.2012 välisenä aikana viime talvena. 6sek kiihtyvyydellä on ollut tarvetta 0 kertaa. Saksassa oli kiva kun perheauto kiihtyi 7sek 0-100 ja kulki kuin juna 230-240km/h. En näe moiselle tarvetta Suomessa.
Juu, eihän sillä alle 6 sek. kiihtyvyydellä mitään oikeasti tee, mut mä puhuinkin että ne ovat kivoja. Eli siitä saa kivoja fiiliksiä vaikka sitä ei tarvitsekaan.
Ja sit ku vähän lunta tulee, mitä täällä Suomessa tuppaa tulemaan, niin nää samat jannut ovat tien tukkeena joka saatanan mutkassa. Sama kesällä, pikku hidaste tulee, niin pitää mennä siitä niin jumalattoman hiljaa, ettei katteet jää matkalle. Sit spoilerit väpättäen seuraaviin punaisiin. Koko matkaan meni enemmän aikaa mitä 1.1 litraisella Ford KA:lla.
Nyt sä olet ymmärtänyt mut ihan väärin. Ei mulla ole mitään formulaa. Minä en kyllä ole tien tukkeena koskaan, en edes talvella. Kyllä ne kanssaautoilijoiden rajat tulevat vastaan ennemmin kuin minun perä. Mulla ei ole autossa mitään spoilereita ja se on suhteellisen normaalin korkuinen. Minulla on kotikadulla useita hidastetöyssyjä ja niistä kyllä pystyy ajamaan ihan rajoitusten rajoissa yli täysin tuskitta, jopa ylinopeuttakin pystyy ajelemaan. Juuri kotiin tullessa kirosin katumaasturi volvon hidastelua. Ei se tunnu jengillä auttavan vaikka ajaisivat maansiirtokoneella noihin töyssyihin, silti niihin on jostain kumman syystä pysähdyttävä, vaikka autossa ois puol metriä maavaraa. Minä kiroan niitä spoileripellejä siinä missä tekin. Menisivät radalle ajelemaan niillä kivireillään, ja pysyisivät poissa jaloista.
 
Voi helevettiläinen, tein tänään ajokeikan (motariajoa) vaihtamaan talvirenkaita. Kesänakit on 255/55-18 Contin Sport Contact 5:set, kesän alussa alle laitettu. Talvinakit Hakkapeliitta 5:set 235/65-17. Kulutus putosi 1,2l/100km takaisin tullessa.

Kyllä mä kesän alussa renkaita vaihtaessa mietin että kylläpä nää vaikuttaa kuluttavan, mutta että ero nastakumeihin on tällainen...
 
Uus CR-V oli tossa parkissa, näytti noilla tuunauksilla ihan helvetisti edellistä paremmalta.

IMG_1035.webp
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kauhean kova maasturikuume iskenyt päälle. Pitää bemari pistää vaihtoon.. Kunpa vain löytäisi sen sopivan maasturin, jolla matka-ajokin taittuisi. Oon tässä selannut vaan Freelandereita ja CR-V. Toki Touareg polttelis myös, mutta hinta tuntuu olevan vähän liian kova kukkarolle. Olisiko muita hyviä vaihtoehtoja? Pitääpi alkaa kahlaamaan tätä threadia alusta etiäpäi.
 
Bemarin jälkeen varmaan Range Rover, MB ML tai joku kehui jotain Jeeppiä. Miksei BMW X3 tai X5? Tai sit unohdat ajamisen nautinnon, kuten minä ja pistät japsin. Subaru Forester vois olla järkevin ja oikee nelivetokin.
 
Touareg on kyllä todella hieno, pitää nyt varmaan sitä ennen laittaa joku japsi ja sen jälkeen sitten toi Touareg, kun hinnat tulee alaspäin. Ajattelin ottaa askeleen luotettavampaan suuntaan ja ostaan Japskin, bemarin perkele sytytti eilen taas airbag valon, joka keittää huolella
 
Piitää luultavasti tuota CR-V käydä kokeilemassa jo heti huomenna. Oliko Mikellä mitään isompia ongelmia tuon Hondan kanssa vai riittikö ihan perus huollot? Ja tiivistettynä, että olitko tyytyväinen Hondaan?
 
Touareg on kyllä todella hieno, pitää nyt varmaan sitä ennen laittaa joku japsi ja sen jälkeen sitten toi Touareg, kun hinnat tulee alaspäin. Ajattelin ottaa askeleen luotettavampaan suuntaan ja ostaan Japskin, bemarin perkele sytytti eilen taas airbag valon, joka keittää huolella

Bemaristin arkea, onko oikee oven airbag vai sitten se ikuinen piina, eli ratin? Tohonhan on useita syitä, oven airbagi heräilee kun irrottelee liittimet ja pistää takas. Sori off topic. Pikkupakkanen varmaan teki ton, kyllä se kesällä taas toimii... Ehkä.
 
Piitää luultavasti tuota CR-V käydä kokeilemassa jo heti huomenna. Oliko Mikellä mitään isompia ongelmia tuon Hondan kanssa vai riittikö ihan perus huollot? Ja tiivistettynä, että olitko tyytyväinen Hondaan?

Tutulla ollut CR-V ja haukkui sen ainakin aika huolella. Kyllä se käy ja kukkuu muttei sillä kuulemma viitsi lähteä mihinkään kauemmas köröttelemään. No tosin ykkösautona tällä mersun uuden karhea sedani että kaikki on sitä mihin vertaa :)
 
Ei noista autoista paljon kannata kaikenmaailman tutuilta kysellä. Aina niin helvetin älyvapaita kommentteja saa kuulla jos mistäkin aiheesta. Ihmiset on niin merkkiuskollisia ja kaikki muu on paskaa kun se mihin on tottunut. Sama kun noiden älypuhelimien kanssa nykyjään.

Parempi kun itse menee kattomaan ja kokeilemaan onko ominaisuudet miellyttävät ja kestävyydestä ja luotettavuudesta voi sitten viitteitä katsoa tilastoista jos ne erityisen paljon kiinnostaa.
 
Kyllä tää 5-sarjalainen BMW on aivan omiaan tuolla maantiellä, siis aivan omaa luokkaansa. Kuitenkin joku katumaasturi ja mieluiten japski polttelee niin kovasti tällä hetkellä. Onkos Mitsubishilla minkälaisia maastureita, jos jollain kokemuksia? Outlander on ainakin malliltaan mutta diesel koneella saisi olla. Mazdallakin taitaa olla tuo CX-5
 
Back
Ylös Bottom