Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika perus-volkkaria, ei mitään kikkailuja. Tosi väljät ja avarat tilat, myös takana. Pari reissua heitetty pohjoiseen, hyvin jaksaa istua sen vajaan 1000 km. Matka-ajossa toi on tosi mukava, kun on pitkä akseliväli, menee kuin kiskoilla.

Eikö tommoset "mud-terrain" kumit oo aivan kamalat ajaa?
Hienothan tommoset on ja kiinnostais pistää itsellekin Mitsuun ihan peltivanteet ja tommoset isot kummit.
 
Mähän en oo tolla mihinkään maastoon menossa, ihan kaupunkiajoa pääasiassa.
Luulin kanssa, että autosta tulee ihan hirveä ajettava, mutta olin aika yllättynyt,
miten mukavat noi on. Renkaat tasottaa epätasaisuuksia tosi paljon, auto kulkee
pehmeemmin esim. mukulakivillä. Toisaalta taas noi on myös sivusuunnassa vähän
löysät, eli jos tekee tiukkoja ohjausliikkeitä, niin sen kyllä tuntee, että renkaat antaa
vähän periksi sivusuunnassa. Mutta mun mielestä noi on huomattavasti mukavammat
kuin vakiorenkaat, jotka oli myös aika typerän näköiset tossa autossa.

Eikä toi nyt muutenkaan ole mikään rata-auto, eli ei haittaa vaikka meno on vähän pehmeempää.
Jollain oli Discovery siinä vieressä, johon tuli samanlaiset nakit, eli kyllä jengi noita käyttää.

Noissa on nastanreiät valmiina, talvirenkaina varmaan ihan toimivat myös.
 
Onko porukalla kokemuksia XC60:sta? Käsittääkseni kohtuu huoleton pirssi..
XC60 on monessa vikatilastossa ollut luetettavimpien autojen joukossa.
Yleensä XC60 on varustettu momentinmuuntimella olevalla laatikolla. Meno on vähän sen mukaista, eli ei nyt mistään sporttisuudesta voi puhaua. Toisaalta, jos on vähän pahempaa mäki/maasto-ajoa, niin on helppo hallita. Itse kuitenkin tykästyin enemmän Ford/VW-tyyliseen kaksoiskytkinvaihteistoon.

Tilat on sisällä melestäni kohtuulliset. Ainoa miinus on takapenkit, jos edessä on pitkä kuski/apukuski. Silloin takapenkkien tila käy ahtaaksi.

Ajettavuus on melko hyvä. Vakaa eikä vetele. Kuitenkin esim Tigussa ja Kugassa on mielestäni tarkempi ohjaus maantieajossa.

Vältä vaaleasävyistä sisustusta (monessa volvossa aika vaaleat sisustat)..

Kulutusta en ole tarkaan mitannut. Ajotietokone näyttää keskikulutusta 8,2 satasella, mutta voi olla vähän optimistinen..
 
LR-Range-Rover-Evoque-Cabriolet-by-Startech.webp

Ah, kerrankin sopivan järjetön auto =)
 
Range Rover sport olisi suunnitelmissa.. Onko sakilla kokemuksia uudemmista malleista et mite toimii? Hieno ainakin kun laittaa kunnon valssit alle vaa...
 
Eikö tommoset "mud-terrain" kumit oo aivan kamalat ajaa?
Hienothan tommoset on ja kiinnostais pistää itsellekin Mitsuun ihan peltivanteet ja tommoset isot kummit.

Riippuu toki autosta, mutta postitiivisen yllättynyt olin, kun ensinmäiset joku vuosi sitten alle laitoin. Rengasääni ei mitenkään noussut ja vetely ei lisääntynyt. Mutta auto vanhempi LandCruiser.

Kun taasen vaihtaa alle Boggerit lukkovanteilla, niin sitten sitä vetelyä ja ääntä riittää yli omien tarpeiden.

Lumella ei kyllä mitään tee MT:llä, tai ainakaan itse en niillä talvea taistelisi.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa kaveri juttujen perustella olla maassa, jossa noita autoja saa oikeesti ihan järjellisellä hinnalla. Vaikka ei se halpa ole edes saksassa.

Jenkeissä ollaan. Täällä vielä bensakin toistaikseksi halpaa, vaikka paikalliset siitä valittaakin...
 
Kuvissa näyttää toi Outlander 2013 aika rumalta mutta jumalauta että oli komee ilmestys kun tänään näin. Harmi kun en ehtinyt tyypeille, ens kerralla sit.

578623_10151212863568164_1754268595_n.webp
 
Tuli ostettua Range Rover sport supercharged 2013, tulee ensviikolla. Nyt ei saa nukuttua...

Jenkeissä ollaan. Täällä vielä bensakin toistaikseksi halpaa, vaikka paikalliset siitä valittaakin...

Eli sait tommosen Mitsubishi Outlander -diisselin hinnalla. Arvaa vituttaako. Terkkui suomesta :itku:
 
Eilen jäin sitten kiinni -02 Sante Fe:lläni vetiselle pellolle. Onneksi saatiin traktorilla vedettyä pois. Meinasi paikallinen että on pellot siinä kunnossas että voi huonolla traktorillakin jäädä kiinni (liekö piilovittuilua). Eipä ollut puhettakaan nelivedosta. No olipa puhtaanpaa työntää kun heitti kuraa vaan toisella renkaalla. Ylin vaan ymmärtänyt että tuossa olisi jatkuva neliveto, mutta paskat. No tietääpä nyt että ei voi kovin pahoihin paikkoihin ajella.
 
Ylin vaan ymmärtänyt että tuossa olisi jatkuva neliveto, mutta paskat. No tietääpä nyt että ei voi kovin pahoihin paikkoihin ajella.

Näyttäis olevankin (viskolla) muttei lukkoja. Yrittikö edes jarrutella sutivaa pyörää?
 
Eilen jäin sitten kiinni -02 Sante Fe:lläni vetiselle pellolle. Onneksi saatiin traktorilla vedettyä pois. Meinasi paikallinen että on pellot siinä kunnossas että voi huonolla traktorillakin jäädä kiinni (liekö piilovittuilua). Eipä ollut puhettakaan nelivedosta. No olipa puhtaanpaa työntää kun heitti kuraa vaan toisella renkaalla. Ylin vaan ymmärtänyt että tuossa olisi jatkuva neliveto, mutta paskat. No tietääpä nyt että ei voi kovin pahoihin paikkoihin ajella.

Eipä se vittuillut, vaan puhui ihan asiaa.
Sinne ei ole kävelypeliä kummemmalla nyt menemistä.
 
Back
Ylös Bottom