Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Disco nelonen ja kolmonen ei tekniikaltaan taida pahemmin erota, joten kuvasta viis. Onhan tuo kolmonen kyllä melkoinen pajalla käytettävä, mm. alustan osia saa olla vaihtamassa turhan tiuhaan. Harmi sinänsä, tuossa ois omaan käyttöön tavaratilan koko kohdallaan.

Tuosta auxista vielä. Törmäsin omassa CX:ssä mielenkiintoiseen tehdasratkaisuun - tehdasmankassa kyllä on 'media' -nappi äänilähteen valinnalle, mutta ei siitä mitään tapahtunut kun ei ollut valmistajan aux -sarjaa. Onneksi tuo on rapakon takana aika lailla suositumpi malli ja löytyi hemmetin helposti tieto että tuo tarvitsee soittimen takana olevaan monipinniseen liittimeen kahden pinnin väliin vastuksen joka aktivoi lähdön, jonka jälkeen voikin laittaa äänet sisään toisista pinneistä. Vedin sitten samalla auxin kyynärnojakoteloon, että hanskalokeroon. Osillehan tuli hintaa melkein euron verran, mutta auxisarjasta saa maksaa tarvikkeenakin mansikoita.
 
No mulle kertoi se Venäjän myyntikaveri, kun olin MB GL 450 kyydissä taloja kuvailemassa Moskovassa tuossa vuosi sitten.
Kyselin miten oli päätynyt MB GL:ään, eikä esim. Rangeen... niin vastaus oli:
"Kavereilla on Range Roveria paljon ja niillä autot suurimmaksi osaksi istuu pajalla korjauksessa."
"Muutamalla tutulla GL Mersu, eikä niitä ole tarvinnut korjailla."

Ja olihan tuossa 450:ssä GL:ssä mukava kyyti ja kaikki mahdolliset herkut, mitä mieleen tulee :D

Tunnetusti 2000-luvun alun ML oli murheenkryyni sähköjen puolelta, jopa niin että välttäisin itse vahvasti sellaisen ostoa.
Mutta ML:n 2006-> pitäisi olla jo kohtuu pomminvarmaa tekniikkaa siltäkin osin.
 
Mitähän muuten mahtavat maksaa venäjällä...

En varmaksi tiedä, joskus katsoin lentokoneessa Porschen Panameran mainosta, kun menin Kiovaan.
Siellä perillä se oli about puolet halvempi se lähtöhinta, mitä Suomessa.... palatessa piti oikein tarkistaa :D

74k€ vs 133k€, jos tarkkoja ollaan =)

Eli tuolla matikalla se 450 4Matic mikä on maksanut 2010 147 811,35€ ois kokolailla uutena tuon 80k€
Tämä oli 5000km ajettu esittelyauto, niin muistelen että se oli maksanut siitä jonkin verran vähempi.
Sanoi juuri, että hintaero oli kova ja esittelyautossa oli kaikki mahdolliset lisävarusteet, mitä siihen saa.


Nykyinen GL hinnasto:
350 BlueTec 4Matic 77 900€
500 BE 4Matic 170 154,89€
63 AMG 4Matic 243 885,04€

Ei taida tulla kuin 350 Dieseliä tähän maahan :D
 
GL:t on citynysveröille. Miehet ajaa Unimogilla :D

arska1_3008TL_au.jpg

http://www.iltalehti.fi/autot/2012083016023646_au.shtml
 
Mites nuo BMW X5, X3 tai volvo XC90.. joku muutaman vuoden vanhan ja vähän ajetun sais aika halvalla. Uutta en enää osta. Mersun ML on aika ruma.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossahan se tulikin paskimpien autojen lista, allaolevan uutisen mukaan. Lantikka vielä mietintään? :D

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288493958637.html

No katos, niinpäs onki! Paskaa toi autojen vaihto. Pääsis helpommalla vaan ku ajais ton nykysen loppuun. 6500 ne hyvittäis tosta nykyisestä max.. Vuosi lisää ajelua ja ne hyvittäis varmaan 5500.. Tonnin vuosi kun uudemmissa menee 10 tonnia vuosi. No täytyy ottaa vaikka buranaa tai jotain. :D
 
Onko millaisia kokemuksia bfgoodrichin All ja Mud Terrain renkaista? Pitäis Terranoon ostaa uudet renkaat. Noista jommat kummat.
Itsellä ollut bfg:n allterrainit ja samalla kuviolla olevat pinnatut insan renkaat. Allterrainit hakevat aika paljon johtuen terävästä renkaan olasta. Kestävät hyvin kulutusta. Nyt alla aidot bfg:t, mutta seuraavat haen pinnatut insat samalla kuviolla, hintaeroa useampi satanen sarjalla. Eroa en ole huomannut aitojen ja pinnotettujen välillä, muuta kuin punnuksien määrä tasapainotuksessa. Omat autot kyllä ovat sellasia traktoreita, joissa ajomukavuudella ei juhlita. At kuvio toimii myös talvella kohtalaisesti, kuhan tiedostaa alla olevat renkaat.
 
Itsellä ollut bfg:n allterrainit ja samalla kuviolla olevat pinnatut insan renkaat. Allterrainit hakevat aika paljon johtuen terävästä renkaan olasta. Kestävät hyvin kulutusta. Nyt alla aidot bfg:t, mutta seuraavat haen pinnatut insat samalla kuviolla, hintaeroa useampi satanen sarjalla. Eroa en ole huomannut aitojen ja pinnotettujen välillä, muuta kuin punnuksien määrä tasapainotuksessa. Omat autot kyllä ovat sellasia traktoreita, joissa ajomukavuudella ei juhlita. At kuvio toimii myös talvella kohtalaisesti, kuhan tiedostaa alla olevat renkaat.

Jahas, kiitti vinkistä. Täytyykin alkaa kyselemään noita Insan pinnattuja, kun tuo mun Terrano on kakkoseksi tarkoitettu rymy-, metsästys ja puun kärräysauto eikä km:ja hirmuisesti tule.
 
Varmasti tosi hyvä auto, onhan se sentään "new generation" volvo.. laskeskelin et aika arvokas diili ottaa tollainen lainoituksella, ensin auto 30-70 tonnia ja sit lainakulut laina-ajalle väh. 8tonnia ja pakolliset super kaskot 10-20 tonnia ja arvonalentuma laina-ajalla väh. 20 tonnia. Näitä katumaastureita kun katsoo, tulee ajateltua aina et onpa hieno peli oispa mullaki tollainen, sit perään jostain takaraivosta hiipii se vanha totuus.. jos mulla olisi tollainen niin pitäisi olla myös ihan vitusti sitä pätäkkää. Markka aikaan tollaisilla rahoilla rakennettiin isoja omakotitaloja.. nyt uudet "traktoritkin" maksaa enemmän :D
 
Siinä mielessä vähän kritisoisin tota Iltasanomissa ollutta listaa, että jos Kia tekis yhtä monimutkaisen ja modernin auton kun vaikkapa Bmw 335 cabrio automaatilla ja yleensä niissä on vielä kaikki varusteet, niin se ei toimis päivääkään, Picanto on lähinnä monimutkaisuudessaan verrattavissa polkupyörään.
 
Aika porno :kuola: . Mites sisätilat?

Aika perus-volkkaria, ei mitään kikkailuja. Tosi väljät ja avarat tilat, myös takana. Pari reissua heitetty pohjoiseen, hyvin jaksaa istua sen vajaan 1000 km. Matka-ajossa toi on tosi mukava, kun on pitkä akseliväli, menee kuin kiskoilla.
 
Back
Ylös Bottom