Kaikille katumaastureiden vihaajille ja muillekin toisten autovalinnoista nillittäville:
Ensinnäkin, se on sama kun naisesta puhuminen niiku tuliki jo esiin.. Jos vaikka duunikaverilla, naapurilla tai vaikka veljellä on ihan sairaan seksikäs venäläinen blondi, ette varmaan sillonkaan mee itkemään, että rumemmallakin naisella pärjää, tollanen nainen kuluttaa sun kaikki rahat ku se ostaa vaatteita ja meikkejä joka päivä,ja sitäpaitsi tonkaltanen nainen on ihan liian hyvä sulle.
Autoista kyllä voi sanoa näin, vaikka se on aivan jokaisen henkilökohtainen valinta millasen auton ostaa. Itseasiassa kun näitä kukkahattutätejä näkee ja kuulee jotka itkee jostain maasturista, valtaa mut suunnaton tunne siitä että seuraavaksi laitan Suburbanin ja lähen mustavihreille päiville vähän heittämään rinksaa ja vittuilemaan maailmanparantajille.
Sillä vapaassa markkinataloudessa jokainen on oikeutettu ilman moralisointia mielestäni ajamaan hevosvankkureilla, huoravankkureilla (Chevy vaneilla, no offence kiva pirssi, mut toi onkin vain lempinimi), ferrareilla, corveteilla, panssarivaunuilla, hummereilla tai vaikka vittu yksityissuihkarilla, jos pätäkkää riittää.
Itse ajan 1980-luvulla valmistuneella huonostikäyvällä lintalla, Mutta en mä vittu itke siitä että tänää laitoin sen uuden BMW m5sen viereen parkkiin. En mä käy itkeen että hyihyi, 1.6riittää aivan täysin, tollanen on pröystäilyä ja turhaa. Mä ajattelin, että kun jos mulla joskus oisi vaikka 80 000 euron vuosipalkka ostaisin mäkin käytettynä jonkun kivan pirssin, vaikka M3sen.
Suomalainen kateus on negatiivista, miksei ihmiset ajattele niinpäin, että kun oikein kovasti tekee töitä, säästää ja sijoittaa, voi joskus viiden vuoden päästä kun vaihto tulee ajankohtaseksi ostaa sen korollan sijaan vaikka hyväkuntosen käytetyn ML mesen tai X5 Bemun..
Miksi pitää sylkeä toisten BMW:n päälle? Itsekin kun ajoin sellaista sylettiin sen oveen kauheat räkäpallot Onnelan edessä. Vituttaa tollaset, omaa kateuttaan piilotellaan johonkin suurempaan maailmanparannusmotiiviin. Oikeasti niitä vaan vituttaa se oma paskalintta.
Se rahakin on nii paljo ammatinvalintakysymys. En sääli huonopalkkasia juuri yhtään, se on niin oma vika jos ei koskaan tienaa paljoa pätäkkää jos alkaa vaikka lähihoitajaksi. Mun mielestä siitä on turha itkeä siinä vaiheessa, oisi ruvennu vaikka lakimieheksi.
e: se on mielestäni niin, että jos vapaaehtoisesti haluaa alkaa vaikka siivoojaksi tai vastaavaksi huonoliksaseksi on aika turha kadehtia vaikka dippainssejä ku niil on liian hyvät liksat.. TKK on avoin ihan kaikille jotka sisääpääsyrajat ylittää, samoin Kauppakorkea, Oikis, Lääkis jne.. Turha itkeä jos ei oo jaksanu koskaan elämäsä etee tehdä mitää.