Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Honda on kovan merkin maineessa. Varsinkin kun lueskelee Hondan foorumia (dynamiitti), niin porukka vain ihmettelee kun autoon ei tule mitään vikoja.
Pitää kyllä yhtyä Hondan kestävyyteen. Onkos tässä nyt 60 tonnia ajettu ja rikki on mennyt joku pakoilmamittari, maksoi vaihtoineen 200 euroa.
 
Whohoo, 2004 Touaregissa 120 tonnin kohdalla
Kaverilla on tasan samana päivänä hommattu Treg kun mulla oli. Samat ongelmat kun mulla plus: ilmastointi vuotaa, ilmajousituksen kompura jumiutui viime talvena. Yhteensä 3500 euroa suomessa tehtynä. Tallinnassa Saksa-Autossa 20-30% halvemmalla. Saksa-Auto on volkkarin eestiläinen maahantuoja.

Ja tossa huutavat kaverilta 10 tonnia turbojen vaihdosta. Ei uskois, että Volkkaria saa, varsinkaan isoa maasturia, noin rikki ajan kanssa.
Mulla makso kaksi turboa eestissä vaihdettuna 4500 euroa plus alv...

Kuitenkin suosittelen Tregiä vahvasti. Ota uudempi versio ja vaikka uudemmalla / pienemmällä koneella. Se on v*tun hauska peli :)
 
2.5 litranen riittäis hyvinkin, vääntöä siinä kuitenkin on, eikä noilla maastureilla ikinä mitään rallia ajeta, ellei sitten oteta niitä massiivisia hirmuja. X6 olis kaikista siistein, mutta se kyllä maksaa vähän liikaa jo järkiperusteiseksi autoksi. Silti, vaikka auton voisi ostaa järjellä ajatellen, niin vituttaa istua anyways autossa jos tuntee itsensä eläkeläiseksi ja Hondassa näin ainakin on. Plus CR-V on yksi rumimpia autoja ikinä ellei sitä yhtään duunaa.
 
Mercedes Benz M-Class 2012
34-2012-mercedes-benz-m-class.jpg
 
On tyylikäs sisusta. Mistään puukuviosta en yleensä pidä ollenkaan, mutta tuo on niin maltillinen että oikeastaan ihan ok.

ML63 AMG:ssä tuli kerran istuttua, ja olihan se aika naurettavan räikee vehje talla pohjassa. Ihan eri kun vrt. esim. Ferrarin kyydissä istumiseen, kummassakin aivan oma fiilis.
 
Tuntuu vielä jotenkin epätodelliselta kun autokaan ei mikään ihan pieni ole. :D "Eihän tää nyt fysiikanlakien mukaan voi näin liikahtaa" kolkuttaa takaraivossa.
 
Itselläkin auton vaihto edessä ja vähän paremmin etenevää tekisi mieli vaihteeksi. Mitäs kokemuksia pakkislaisilla on jenkki maastureista. Esimerkiksi Suburban ja Excursion olisi tilavia "katumaastureita". Lyökö kätensä paskaan kun vuosimalli olisi 98-01 ja koneena diesel padat.
 
TMS sun kannattaa kysellä/kattella tuolta overdrive foorumista kokemuksia noista katumaastureista, ellet ole jo niin tehnyt. Sieltä löytyy niin chevy kuin ford pick-upeista ja SUV tarinaa. Äkkiseltään sais sellasen käsityksen että ford 7.3d padalla olis se parempi vaihtoehto noista ja tilavampi. Rapakontakaa sitten monen monta foorumia täynnä taistelua ja keskustelua niin autoista kuin tekniikoista 3 suuren firman välillä, Dodge, Chevrolet/GMC ja Ford. Vielä sen verran että Ford tais olla 2008 asti maan myydyin auto, useamman vuoden, siis pick-up malli näin yhdysvalloissa. Itse kääntyisin Excursionin puoleen, vaikka Fordia ei mulla ole koskaan ollu ja näin omaa kenttäkokemusta en merkistä omaa. Itse olen ajellu lava Gmc ja tyytyväinen ollu niin talvella kuin kesälläkin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maserati SUV V8 hemi

maserati-suv-1.jpg


Maserati SUV to get HEMI V8, not Ferrari power

Car Advice reports that it was previously thought the all-new Maserati SUV would feature a Ferrari engine of some sort as part of the Maserati/Ferrari Fiat ownership. The new SUV will now do without the Ferrari powerplant in favour of a Chrysler HEMI V8.

Power is expected to be somewhere near the 347kW mark. Even though Maserati certainly has the capability to come up with such figures using its Ferrari-derived 4.7-litre V8, the engine is considered to be too high-revving for the large SUV, and needs something with more low-end torque.

It won’t share much else with its American counterpart though. The flash Maserati will showcase plenty of luxury and elegance and typical Italian flare. The interior will likely be decked out in voluptuous lashings of leather, while the exterior will grace Maserati’s latest design philosophy with large rear ‘hips’ and an aggressive front end.

The Maserati SUV is set for production sometime in 2013. It will be built at Chrysler’s Jefferson North assembly plant in Detroit, US.

Source [Car Advice Australia]

maserati-suv.jpg
 
Nyt olisi entinen lastenkuljetuslavetti myyty ja uutta kuljetinta tekisi mieli. Hieman houkuttelisi uudehko Jeep Grand Cherokee Limited varustuksella... Moottorina 3 litran diesel. Onko kokemuksia? Kävin kokeilemassa yhtä karvalakkimallin Laredoa ja ajo-ominaisuudet kyllä miellytti. Varusteet vaan oli turhan vaatimattomat.
 
Nyt olisi entinen lastenkuljetuslavetti myyty ja uutta kuljetinta tekisi mieli. Hieman houkuttelisi uudehko Jeep Grand Cherokee Limited varustuksella... Moottorina 3 litran diesel. Onko kokemuksia? Kävin kokeilemassa yhtä karvalakkimallin Laredoa ja ajo-ominaisuudet kyllä miellytti. Varusteet vaan oli turhan vaatimattomat.

Hyvä peli, mersun moottorihan tuo on. Kannattaa muistaa että Aroyhtymä ajoi Chryslerin ja Dodgen maahantuonnin alas, niin sama voi käydä Jeepillekkin. Itse ajoin noilla aikasta paljon vuosia sitten, mm. Hemillä.
 
Maserati on kyl komea. Mutta joku helvetin jenkkikone.. :jahas:

Toihan on ihan helvetin ruma, jenkkikonekaan ei haittaa niin paljoa kun tollanen loppumaton pyhäinhäväistys, odotetaan vielä hetken niin eiköhän ferrarikin saa yhden katumaasturin pinnistettyä ulos, ehkäpä hybridikoneella? Oikeastaan voitaisiin olettaa että tämän nykyisen mallin linjakas perä antaa jo viitteitä tulevan katumaasturin muodoista:

ferrari-california-2.jpg


On se kyllä ruma.
 
No ostin kuitenkin kokeeksi Jeepin, koska tähänkin asti olen välttynyt itäautojen omistamisen... Kyseessä Grand Cherokee vm 2008 s-limited varustuksella. Hieman erilainen ajettavuus Audin jälkeen mutta tilaa on mukavasti ja varusteita riittävästi. Maalla pitää olla maalaisten vehkeet!:)
 
No ostin kuitenkin kokeeksi Jeepin, koska tähänkin asti olen välttynyt itäautojen omistamisen... Kyseessä Grand Cherokee vm 2008 s-limited varustuksella. Hieman erilainen ajettavuus Audin jälkeen mutta tilaa on mukavasti ja varusteita riittävästi. Maalla pitää olla maalaisten vehkeet!:)
Ootappas kun pääset stadiin sillä ajelemaan, niin huomaat miksi maasturit ovat rok, vaikka jotkut uunot luulevat maastureiden olevan paskoja kaupungissa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom