Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla oli 2004 malli, rekisteröity just ennen 2004 vuoden vaihdetta, eli ihan ekoja versioita V10.

Jos ei oteta huomioon moottorin vikoja (turbot uusiksi, jäähdytinnesteen katoaminen jne) se oli paras ja monipuolisin auto mitä oon koskaan ajanu. Pääsi lujaa, ei ongelmia hangessa, aina löyty talvellakin parkkipaikka Stadissa kun nosti alustan, tilaa takakontissa yllättävän paljon jne.

Kulutus oli karmee, 18 litraa satasella kaupungissa, mutta elämä on :D Ongelma siirretty eteenpäin :(

Olen kelannut ihan sairaita ideoita autoksi, mutta tulin järkiini ennen vaihtoa. Oli meinaan Mustangia, SRT:tä, 135 BMW jne listalla, mutta oikeesti, tehot saa jäädä ja tärkeetä on, että kamat saa menemään ja auto on oikeasti käytännöllinen ja hyödyllinen mun duunissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on jotenkin semmoinen omituinen päähänpinttymä, että autot kaikki hajoaa hevonvitunpaskaksi joka paikasta viimeistään 150 tonnin kohdalla. Autot ovat siis paskoja jos niillä on ajettu yli 100 tonnia. 130 Hondassa lasissa, eikä mitään vikaa, mut ihan varmaan tulee kohta jos jatkan ajelua. Mä en luota autoihin jostain syystä. Ostat jonkun 2005 touaregin ja siinä on sitten vittu kaikki paskana kokoajan. Menee iskaria, jousia, alkaa ruostuun, moottori hajoaa, sähkövikaa jne jne.

Kannattaa ajatella noi kilometrit niin, että paljon ajetuissa autoissa on yleensä ne isoimmat rempat jo tehty ja pahimmat lapsukset korjattu. Eikä jossain V10:ssä edes paljon paina kilometrit, vaikka olisi kuinka.

Kannattaa ajatella noi kilometrit niin, että paljon ajetuissa autoissa on yleensä ne isoimmat rempat jo tehty ja pahimmat lapsukset korjattu. Eikä jossain V10:ssä edes paljon paina kilometrit, vaikka olisi kuinka.
Jos sitä uskaltais ostaa tommoisen satkun ajetun tuurekin, niin vois varmaan olla hyvillä mielin kuhan vain normit huollot vetäisi perussettinä. Tilaa siellä on tarpeeksi ja menee reippaasti paremmin maastoon kuin Honda.

Whohoo, 2004 Touaregissa 120 tonnin kohdalla

1. The gearbox was changed, it took months to receive a new one
2. Differentiator changed
3. Fuel pump changed
4. Shaft broke and needed changing
5. and not the Turbo charger

Ja tossa huutavat kaverilta 10 tonnia turbojen vaihdosta. Ei uskois, että Volkkaria saa, varsinkaan isoa maasturia, noin rikki ajan kanssa.

Touareg vai Freelander 2? Olis jompi kumpi nyt mieleen. Mut miten noissa Touaregeissa koneet kestää? Noita ei ole kuin uutena alle 50 tonnia ajettuja, muut on kaikki sahattu lähemmäs 100 ja yli 100. Kestääkö nuo diisselit kuin hyvin? Freelandereitakaan ei liiemmin ole ja uutta autoa ei viittis millään pistää kun hinta putoaa aivan saatanasti heti.

Eli mikä on noiden diisseleiden kesto, luulis että laadukkaita ovat, varsinkin Volkkarilla. Enkä nyt varmaan sitä V-kymppi ole ottamassa. 3.0 TDI Volkkariin ja 2.2 Freelanderiin. Tiguan voisi kanssa olla vaihtoehtona, vaikka se vähän naisten maasturi onkin, mut niissä on tolkuttomat varusteet.

No varmaankaan kumpikaan em. vaihtoehdoista ei ole lähellekkään yhtä toimintavarma kuin crv. Mulla on vähän aikaa ollut fl2, eikä ainakaan toistaiseksi ole ongelmia ollut, mutta tuskin tuo niitä huolettomimpia autoja on.

Touareg on kyllä ihan eri sarjan peli, ja ylläpito (huolto, varaosat) maksaa todennäköisesti aivan saatanasti. Lähinnähän tuo pyörii samassa sarjassa Discoveryn kanssa, ei niinkään freelanderin. Disco3 ei muuten käytettynä ole niin törkeästi kalliimpi kuin fl2, ja ainakin tilaa on aivan saatanasti enemmän. Laatuongelmia niissäkin riittää, joten lompakon pitää kestää pienet murheet..

Meikä ainakin pitää autot hyvässä kuosissa. Hondakin on käynyt 70 tonnista lähtien 10 tonnin välein Veholla kilsahuollossa. Isoin huolto oli 120 kohdalla kun piti vetästä jarrulätyt ja palat uusiksi.
Varmasti ihan hyvä huoltoväli sellaiselle, joka ajelee paljon kaupungissa, ts rasittavampia kilsoja ja menee pitempi aika 10tkm ajamiseen.
Itsellä tuo 10tkm tulee jo 2,5 kuukaudessa täyteen, niin viitsi huoltaa niin usein.
Honda on kovan merkin maineessa. Varsinkin kun lueskelee Hondan foorumia (dynamiitti), niin porukka vain ihmettelee kun autoon ei tule mitään vikoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom