Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, mee tuon nokkapuolelle kuuntelemaan sitä traktorin marmatusta.

Onhan tossa tietyllä tapaa miehekäs soundi, kuulostaa ihan Volkswagen LT:ltä :D


Jostain "kumman" syystä diiselien soundeja sisältä kuunneltuna ei paljon youtubessa esitellä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei helevetti. Menis pellolle noitten maatalousvehkeidensä kanssa. Ihan hirveen kuullosta.
 
Tuossapa kuullaankin ekassa videossa hyvin mitä traktoreita tuoreetkin kiisselit ovat. Hirvee raksutus, joka poistaa viimeisetkin sivistyneen auton merkit ja urheilullisuudesta ei voida puhuakaan. Ja jotkut vielä ihmettelee miksei diisseli kelpaa kaikille. Hyi saatana.

328 bensa.



Meillä on toisena autona 1.8 Twintop Tigra ja sekin pörisee mukavammin kuin 3 litraset diisselit.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


Siin on teille citymaasturi eikä mikään helvetin nokipannu :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

A8:ssa torseni keskellä, joten: "If one wheel were raised in the air, the regular Torsen units would act like an open differential, and no torque would be transferred to the other wheel." -Englannin kielisestä wikistä. Noi rullat vastaa varmaan aikalailla ilmaan nostamista. Ihan en ymmärrä miks toi tasauspyörästö noin tekee jos kuitenkin pitäis aina muka olla enemmän voimaa menossa pyörälle joka pyörii hitaammin.

Bemari lähtee aika näppärästi siihen nähden että on alkujaan kuitenkin takaveto ja siihen sitten liitetty jokin elektronisesti ohjattu kytkin.
 
Mua on jotenkin aina huvittanut noissa jenkkiautoissa toi sport sanan viljely :D No okei onhan sitä muissakin mutta just jossain Ramissa lukee tyyliin kyljessä SPORT! :lol2:
 
Joo! Arvaa lähtikö kaikki merkit heti... Nää sankarit tykkää täällä, että pitää olla mahdollisimman paljon merkkejä ja jotain hemmetin tarroja kyljessä...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
A8:ssa torseni keskellä, joten: "If one wheel were raised in the air, the regular Torsen units would act like an open differential, and no torque would be transferred to the other wheel." -Englannin kielisestä wikistä. Noi rullat vastaa varmaan aikalailla ilmaan nostamista. Ihan en ymmärrä miks toi tasauspyörästö noin tekee jos kuitenkin pitäis aina muka olla enemmän voimaa menossa pyörälle joka pyörii hitaammin.

Bemari lähtee aika näppärästi siihen nähden että on alkujaan kuitenkin takaveto ja siihen sitten liitetty jokin elektronisesti ohjattu kytkin.

Kyllähän tuo Quattro näyttää todellisissa tilanteissa kulkevan ihan kivasti:
http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q
 
Hah, kunnon provo videota tulee. Hyvin näkee että leikattu kahdesta eri vedosta tuo Audin nousu. Noilla testeillä ei ole kyllä todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Kaikissa tekniikoissa on hyvät ja huonot puolensa. Toisessa autossa voi olla videon vedossa ESP pois päältä ja toisessa DSC päällä jne... Videot tehdään näyttämään juuri siltä miltä halutaan. Kaikissa henkilöautoissa citymaasturit mukaan lukien on ihan paskat nelivedot!
Etenemiseen oikeat nelivedot löytyy vain oikeista kaikki kolme lukkoa 100% lukittavista. Muut on vain olevinaan joskus nelivetoisia.

Turha video vielä tähän perään Audista, mikä ei kanssa todista juuri paskaakaan. Voi EDL uupua? ESP pois päältä tai kuski ei osaa pieniä kikkoja, esim. kevyt nykäisy käkkäristä lukitsee takapyörää, jolloin pitoa saadaan välittymään myös eteen jne.. En ole ajanut läheskään kaikkia uusia "maastureita", joten paha sanoa miten erivehkeet oikeesti menee..

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etenemiseen oikeat nelivedot löytyy vain oikeista kaikki kolme lukkoa 100% lukittavista. Muut on vain olevinaan joskus nelivetoisia.

Eikös noi aktiivilukolliset kulje kanssa aika kivasti, tai sellaiset joissa se 'aktiivilukko' on toteutettu jarrujen voimin.
Keskitasauspyörästön 100% lukko pitäisi silloin riittää..
 
Eikös noi aktiivilukolliset kulje kanssa aika kivasti, tai sellaiset joissa se 'aktiivilukko' on toteutettu jarrujen voimin.
Keskitasauspyörästön 100% lukko pitäisi silloin riittää..

Hyvin toteutetut kulkee kyllä normiajoon mukavasti ja onhan ne sivistyneitä. Täysiin lukkoihin verrattuna nuokaan ei ole täysin viiveettömiä.
 
Kyllähän sitä aina moititaan citymaastureita ettei oo kunnon nelivetoja ja ei niillä tee mitään, mutta eiköhän noi cittarit oo just Suomen talveen kaupunkiajossa omiaan. Henkilöautomaisia ja kulkee kuitenkin helvetisti paremmin kun esimerkiksi mun etuveto. Kaupungissa kun tulee jatkuvasti pysähdyksiä ja kiihytyksiä niin kyl siinä edes jonkullaisella nelivedolla hermoja säästä aika paljon versus aina se helvetinmoinen pidon hakeminen ja kytkimen luistattaminen että pääset vajaavetosella liikkeelle.
 
Eikös noi aktiivilukolliset kulje kanssa aika kivasti, tai sellaiset joissa se 'aktiivilukko' on toteutettu jarrujen voimin.
Keskitasauspyörästön 100% lukko pitäisi silloin riittää..

Missähän ois keskitasauspyörästön 100% lukitus ilman että on oikea maasturi?
 
Tuskin nuo kunnon maasto-ominaisuudet on niin tärkeitä suurimmalle osalle. Maavara on tärkein ja neliveto sitten plussaa. Ainakin etuvetoinen ix35 meni ihan nätisti lumikasoista vaikkei ollut nelivetoa ja 16" renkaat :)

Pösön 4007 näytti oikeastaan aika hyvältä myös. Nämä taitaa myydä nyt hyvin kun tulee koko ajan uutta mallia...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom