Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuori mies ja kuulo mennyt.Mä kyllä laitoin reilusti volumeakin lisää mutta ei silti kuulunu ku hiekan rapinaa vähän. Emmä tiiä.
Nuori mies ja kuulo mennyt.
2011 Touareggi, leppoisat soundit.
Ihan hillitön autokuume menossa jo toista viikkoa. Nyt ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa, kun laittaa vanha kärry vaihtoon. Oon kuolannu RAv4sta mustana dieselversiona, tai sit Hondan Crv:tä (mikä ei miellytä silmää niin paljon.) Kaikki kaverit vaan koittaa puhua mulle järkee, ettei kannata ostaa tollasta kaupunkimaasturia. Mut kun nyt ei taida olla kyseessä järkiasia, vaan rakastuin ohimenevään autoon... Mitä mun kannattaa ottaa huomioon, ennen kuin marssin autokauppaan koeajolle. Nyt en oo uskaltanu mennä, koska tiedän itteni, et en kuitenkaan selviä sieltä ulos ilman uutta kärryä.
Bongasitko sen uuden mallin? Näin ite viininpunaisena tuossa jokin aikaa sitten.Spottasin tuossa jokunen viikko sitten touaregin liikenteessä, se on irl suht vakuuttavan oloinen vekotin.
Bongasitko sen uuden mallin? Näin ite viininpunaisena tuossa jokin aikaa sitten.