Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä kyllä laitoin reilusti volumeakin lisää mutta ei silti kuulunu ku hiekan rapinaa vähän. Emmä tiiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan hillitön autokuume menossa jo toista viikkoa. Nyt ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa, kun laittaa vanha kärry vaihtoon. Oon kuolannu RAv4sta mustana dieselversiona, tai sit Hondan Crv:tä (mikä ei miellytä silmää niin paljon.) Kaikki kaverit vaan koittaa puhua mulle järkee, ettei kannata ostaa tollasta kaupunkimaasturia. Mut kun nyt ei taida olla kyseessä järkiasia, vaan rakastuin ohimenevään autoon... Mitä mun kannattaa ottaa huomioon, ennen kuin marssin autokauppaan koeajolle. Nyt en oo uskaltanu mennä, koska tiedän itteni, et en kuitenkaan selviä sieltä ulos ilman uutta kärryä.

Pitäs päästä testaa noita VW Touareggeja. Lähinnä tuo V6 3.0 ja V10 5.0 tekis mieli testata.

Volkswagen%20Touareg%20R50%20World%20Premiere.jpg

Ihan hillitön autokuume menossa jo toista viikkoa. Nyt ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa, kun laittaa vanha kärry vaihtoon. Oon kuolannu RAv4sta mustana dieselversiona, tai sit Hondan Crv:tä (mikä ei miellytä silmää niin paljon.) Kaikki kaverit vaan koittaa puhua mulle järkee, ettei kannata ostaa tollasta kaupunkimaasturia. Mut kun nyt ei taida olla kyseessä järkiasia, vaan rakastuin ohimenevään autoon... Mitä mun kannattaa ottaa huomioon, ennen kuin marssin autokauppaan koeajolle. Nyt en oo uskaltanu mennä, koska tiedän itteni, et en kuitenkaan selviä sieltä ulos ilman uutta kärryä.

No jos oikeasti olet katumaasturia ostamassa niin unohda nuo korotetut henkilöautot ;)

Jostakin se on alotettava! Ja ravi on sopivan pieni mulle. Jossakin vaiheessa mietin MBVitoa, kun mulla on sellanen joskus ollu. Oli kätevä, mukaan mahtui puoli vaatekaappia, kenkävalikoima ja vaikkapa polkupyörä, (ja taakse mahtui hätätapauksessa patjan kanssa nukkumaankin) mut kun muuten paku on vähäsen turhan iso kaupunkiajossa. Mut tykkäsin istua korkeemmalla ja kiivetä ylöspäin alaspäin ryömimisen sijaan.

Bongasitko sen uuden mallin? Näin ite viininpunaisena tuossa jokin aikaa sitten.

En oo varma, onko noita vm2010 jo liikenteessä? Mut jos itelle olisin hankkimassa jotain katumaasturia, niin tuo olis kyllä yks varteenotettava vaihtoehto. Suht komea harmaana, siisteillä vanteilla ja tummennetuilla laseilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom