Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hienoin? Mitä helvettiä?
BMW-X6-3.jpeg

Top gearissakin hajoilivat tuon auton rumuudella ja ylipäätään turhuudelle :D

Top Gearissäkin, no sitten!

Makuasioita. Tosin haluan myös todeta että kuvat ei aina tee oikeutta autoille, ja joskus auto on taas kuvissa paremman näköinen. Livenä noita hienompia X6:sia nähneenä sanon että hieno, mutta nyt kun kuvia etsin (nettiauto, ei google) en löytänyt niin hienoa mitä muistan.

Top gearia katon mutta en mä ainakaan niiden juttujen perusteella muodosta mielipiteitäni. X6 on jokatapauksessa aivan laittoman ruma :D

X1 on ainakin ahdas.

X1 ei myöskään ole kovin korkea, uusimmassa autobildissä istuimien korkeudeks oli mitattu 610 kun taas esim x-trail 705.. tuli vaan mieleen jos tykkää korkealla istua. Uus BMW X3 vois olla kans aika kiva, mut en oo ihan varma mitä sellanen maksaa.

OT, tuli mieleen kuinka eilen taas huomasi että MB CLS on kovin ahdas istua takapenkillä. Itse vain 181 pitkä ja pää hivelee kattoa.

Ihan vitun hirveä kötöstys oli tekniikka kuinka huikeaa tahansa. M-leimalla vielä kauheempi koska se tarkoittaa sitä että joku on maksanut 220vituntuhatta euroa ja auto on edelleen ihan yhtä ruma.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mun mielestä kun toi Foordi on jotenkin vähän pienen näköinen, johan tossa munkin kauppakassissa on 60 senttiä pidempi akseliväli. Mutta komea laite, hinnoittelu vaan on vähän mitä on.

Mutta, neliveto todellakin on näillä keleillä pop. Mä nykäisin yhden täydessä lastissa olleen puoliperäyhdistelmän, joka oli jäänyt näihin valoihin sutimaan, tonne mäen päälle. Kovin olivat rekkakuski ja paikalle osuneet poliisit epäuskoisen näköisiä kun ruvettiin liinaa kiinnittämään, nätisti se yhdistelmä siitä kuitenkin liikkeelle saatiin ja tonne mäen päälle.

Voe wattu tollanen ois mahtava laite: http://www.nettiauto.com/ford/f150/3604940
0-100 4,5s: mitä helvettiä? :D

Ja mun mielestä kun toi Foordi on jotenkin vähän pienen näköinen, johan tossa munkin kauppakassissa on 60 senttiä pidempi akseliväli. Mutta komea laite, hinnoittelu vaan on vähän mitä on.

Mutta, neliveto todellakin on näillä keleillä pop. Mä nykäisin yhden täydessä lastissa olleen puoliperäyhdistelmän, joka oli jäänyt näihin valoihin sutimaan, tonne mäen päälle. Kovin olivat rekkakuski ja paikalle osuneet poliisit epäuskoisen näköisiä kun ruvettiin liinaa kiinnittämään, nätisti se yhdistelmä siitä kuitenkin liikkeelle saatiin ja tonne mäen päälle.
Aika hyvin! Mikä auto on kyseessä?

Voe wattu tollanen ois mahtava laite: http://www.nettiauto.com/ford/f150/3604940
759hv :lol2:

4/5 paikkanen kuitenkin. Toi olis pakko ostaa loton sattuessa ihan muuten vain. Niin härö peli kyllä. Kuomu/tms vaan pitäs saada lavaan että vois talvellakin lumen sattuessa tavaraa kuskailla. :)

EDIT: Mitä netistä luki niin on kyllä todella harvinainen yksilö. Sean Hyland Motorsports -pajan erikoisversio tuo siis.

0-100 4,5 sekkaa on aika, joka todellakin tarkoittaa, että auto vittu liikkuu. Tuolla ajalla jättää 95% kaikista autoista. Pitää olla vähän ulkona autojen kiihtyvyydestä, jos 4,5 sekkaa nollasta sataan ei ole nopea, ihan sama mikä auto on alla. Ja tuota sitten verratan tuplasti enemmän heppoja omaavaan autoon, niin moro. Audi R8, joka on aikas nopea kaara, menee vähän päälle 4 sekkaa nollasta sataan. Toi pikuppi pätkii monet vitun kalliit sportit.

Noh, näemmä sarkasmi ei sitten ollut ihan niin näkyvää kuin sen olisi toivonut olevan. Mutta jos 80 tonnin autosta (Raptori maksaa jenkeissä uutena 38k€) pyydetään 130 tonnia, niin pitäisihän sen jotenkin yliluonnollinen olla. Ja sitä koitin vähän vielä alleviivata että 11,5 sekunnin auto ei ole vielä mitenkään ennenkuulumaton, kun jenkkipikkareista puhutaan. Nopea se on kuin mikä, mutta niin tohon hintaan pitää ollakin

Se vakio on 38 tonnia ja siinä on "vaan" 5.4 vaparikasi. Toi on joku "extreme edition" ei oo vakiossa ihan 760hv mitä tossa ilmeisesti on :wtf: Onhan toi kyllä silti aika kallis verrattuna jenkkihintoihin ja siihen mitä vakio täällä suomessa olis, just joku 80 tonnia. Kai tolle tulee joku ihan järjetön vero kun päästöt on mitä on :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom