Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos nyt vielä tuosta jyrkkyys asiasta jatketaan niin näissä maastureissa en ymmärrä tuota jyrkän mäen nousu/lasku kyvyn mainostamista. Nykyiset +200 hp maasturit hitaalla maastovaihteella kiipeävät vaikka pystysuoraan jos vain renkaat pitäisivät, merkki kuin merkki. Vai onko jollain tiedossa jotain oikeita teknisiä saloja mitkä tekevät esimerkiksi Rangesta paremman kipuajan kuin jostain muusta merkistä. Toki se on näyttävän näköistä mainoksessa.

(offtopic itse omalla ML:llä kerran kokeilin "jyrkässä" rinteessä miten menee. Meni kuin tyhjää vain, olisko jyrkkyys ollut naurettavat 25-30 astetta, mutta pelotti niin perkeleesti. Kyllä pää loppuu ennen mitä tahansa maastoauton menokykyä :D )

Enemmän noissa merkkaa noi lähtö- ja tulokulmat, eli käytännössä ylitykset molemman akselin ulkopuolelta.
Sitten tietenkin se, että kun mennään liukkaille pinnoille, niin miten 'aktiivit' tai normi lukot pitää ja osaa jakaa voimaa sinne pitävälle pyörälle. Maastossa kun ei yleensä vedetä läppä pohjassa, jollei halua vaihdella joka viikko niveliä/alustan osia.

Sitten tuossa Touragin videossa esim. noi 'elefantinjäljet' on ML:lle 100% myrkkyä.
 
Juuri bongasin aivan saatanan hienon Cayenne Magnumin manskulla ulkomaan kilvissä. Kaksi nuora mimmiä etupenkeillä. Mattamustana todella härskin näköinen.

Eikös tuo oo Ukrainan poppoota ;)

Siellä noita ainakin vilisi katukuvassa..
 
Juuri bongasin aivan saatanan hienon Cayenne Magnumin manskulla ulkomaan kilvissä. Kaksi nuora mimmiä etupenkeillä. Mattamustana todella härskin näköinen.

"nuorta" vai "huora"? ;)
 
Mitäs mieltä Subarun Foresterista. Nimenomaan tota vanhempaa koppaa olen katellut, n vm 2000. Rumahan se on, mutta onko toimiva?
 
Eihän nuo Hondat ja Nissanit ole kuin korkealla maavaralla olevia tila-auton ja farkkujen yhdistelmiä. Itselle tulee lähipäivinä pari vuotta vanha C-RV.
 
Onko kellään kokemuksia Jeepin Grand Cherokeesta (WK)? Nokilousku tietty, kukas sitä enää bensalla...
Tuohan on jo melkein maasturi, enemmän kuitenkin ilmeisesti kadulle suunnattu.
 
Nissan Juke, aika veikeen muhkea paketti livenä kun äsken näin.

Nissan-Juke-2011-car-stereo-588x441.jpg
 
Mitsun ASX koeajettu. Hinnat alkaen päälle 19te, eli aika edullinen. Isot tilat, yhdistetty keskikulutus 5,9l/100km ja hinta tuollainen. Luulisi myyvän kuten Qashqainkin.
 
Onko palstalaisilla Nissan X-trailista kokemuksia? Meinasin suunnilleen 2004-2005 -vuosimallia automaattilaatikolla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkäslaisia tunkkeja katumaasturikuskeilla on? Nykyisellä tunkilla sai hädintuskin 1 sarjan bemarin riittävän ylös.. Mieluummin vaihtaisin kotona pihassa ku vien vaihdettavaks jonnekki liikkeeseen.
 
Nykyautojen omat tunkithan on tehty vain ja ainoastaan hätätapauksessa auton tunkkaamista varten. Ei todellakaan 2krt/vuosi renkaanvaihtoa, pohjanmassausta ja puslien vaihtoa varten.

Eli 2tn hallitunkilla mennään, hintaa taisi olla alta neljänkympin. Siihen jackpadiksi puhelinluettelo, pala paksua liukuhihnaa tai motonetin nostotyyny.
 
Itellä halvin bilteman hallitunkki, jolla saa juuri ja juuri perusauton renkaan ilmaan kun sopivaa lankkua sovittaa ensin väliin niin että nosto lähtee heti. Vaan onko noissa cityvehkeissä normaalia enempää ulosjoustoja?
 
Mitäs vaihtoehtoja on kun pitäis nykyinen -08 CR-V:n apinakiikku vaihtaa uudempaan ens vuoden alussa? Hinta max. 50k€
N. vuodenkin wanha kelpais. Vaatimuksena neliveto, koiralle tilaa ja laatu.
Mersun GLK - ei kiitos. Kova, ruma.
Halpis korea/japanilaiset - ei kiitos.
Audi Q5 - Ei taida mahtua budjettiin, muuten kyllä kelpais.
BMW X1 - Tästä ei kokemuksia vielä.
Volvo XC60 - Mua ei oo Volvot sitten Amazonin jälkeen oikein sytyttänyt, mutta pitää käydä testaamassa.
Audi A4 Allroad quattro - Sopisi budjettiin ja vahvin ehdokas tällä hetkellä.

Mitäs muuta varteenotettavia olis?
 
Threadiä en ole aiemmin lukenut, mutta X6 on loppujen lopuksi hieno, ainakin oikealla värillä sekä vanteilla. Rumaksikin sen saa väärillä valinnoilla.

EDIT: Ei liity postiin ylempänä, kunhan yleisesti totesin.
 
X1 on ainakin ahdas. Itekin olen kelaamassa josko ottais maasturin sijaan Audin nelarifarkun tehokkaalla koneella. Mut kun maasturin korkeuteen pääsee, niin siellä mieluusti pysyisi, maksavat vain mokomat aina eniten.

Touareggi olis toki kaikista paras auto, mut mites olis CX-7?

2009_Mazda_CX-7.jpg


ps. X6 on hienoin auto ikinä. X6M taas retein koskaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom