- Liittynyt
- 31.3.2006
- Viestejä
- 4 857
Jos nyt vielä tuosta jyrkkyys asiasta jatketaan niin näissä maastureissa en ymmärrä tuota jyrkän mäen nousu/lasku kyvyn mainostamista. Nykyiset +200 hp maasturit hitaalla maastovaihteella kiipeävät vaikka pystysuoraan jos vain renkaat pitäisivät, merkki kuin merkki. Vai onko jollain tiedossa jotain oikeita teknisiä saloja mitkä tekevät esimerkiksi Rangesta paremman kipuajan kuin jostain muusta merkistä. Toki se on näyttävän näköistä mainoksessa.
(offtopic itse omalla ML:llä kerran kokeilin "jyrkässä" rinteessä miten menee. Meni kuin tyhjää vain, olisko jyrkkyys ollut naurettavat 25-30 astetta, mutta pelotti niin perkeleesti. Kyllä pää loppuu ennen mitä tahansa maastoauton menokykyä :D )
Enemmän noissa merkkaa noi lähtö- ja tulokulmat, eli käytännössä ylitykset molemman akselin ulkopuolelta.
Sitten tietenkin se, että kun mennään liukkaille pinnoille, niin miten 'aktiivit' tai normi lukot pitää ja osaa jakaa voimaa sinne pitävälle pyörälle. Maastossa kun ei yleensä vedetä läppä pohjassa, jollei halua vaihdella joka viikko niveliä/alustan osia.
Sitten tuossa Touragin videossa esim. noi 'elefantinjäljet' on ML:lle 100% myrkkyä.