Sniffari
Äitisi valinta
Duster kyllä näyttää ihan kilpikonnalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa tuossa katsellut... Keulassa joku tökkii mut muuten ihan ok näkönen vehje, laadusta en sitten tiedä mutta markalla saa markan tavaran se pitäisi tietää kauppaa tehdessä.
Subaru Forester j
Toi jää ainakin heti pieneksi nahkavekkarin tullessa. Osta mielummin Outbacki.
Itsellä on nyt nuo vaihtoehdot rajautuneet aika samoihin, kuin S225T:llä näytti olevan omaa autoa hankkiessa.
Eli Subaruista Legacy, Outback ja Forester harkinnassa, Mitsulta Outlander.
Vuosimallia olen vähän hinannut ylöspäin, eli katselen nyt 2007-2008 rekisteröityjä.
Oma nykyinen autokin on vm. 2008, niin ei kovin paljon vanhempaan huvittaisi vaihtaa.
Siirry nyt hyvä mies, käy ainakin testaamassa miten hyvin niistä näkee ja sitäkautta miten mukava niillä on kaupungissa ajella.
Itseasiassa toi nykyinen A-sarjalainen on korkeudeltaan melkein samaa luokkaa :D
Toisena kovana vaihtoehtona tässä on ollut yksi Forester, mutta siitä ei vaan tilaa löydy ihan riittävästi. Legacyssä selkeästi paremmat tilat omaan käyttötarkoitukseen.
Millä koneella olet Legacyä katsonut?
2.0R (121kW tehoilla) mallia ois tarkoitus käydä testaamassa.
On ihan jees kone sinänsä kunhan ei ole automaatilla. Noissa on meinaan se vanha 4-vaihteinen automaatti, joka hidastaa ja laiskistaa menoa aivan kohtuuttomasti.
Itse olin jo ennen loppujen lopuksi tehtyä katumaasturipäätöstä tilaamassa nimenomaan Legacyn siihen silloin juuri tulleella dieselillä. Hieno peli oli kaikin puolin!
Itse asiassa istumakorkeudelta täysi vastakohta katumaastureille, on meinaan henkilöautoksi todella matala. Jossa siinäkin on viehätyksensä
Tuli sitten Legacy hommattua. Ja on vielä automaatilla, mutta ihan mukavasti tuo tuntuu silläkin kulkevan :D Manuaalia mä en edes harkinnut, automaatteihin kun on tottunut, niin ei voi muilla enää ajella.
Muuten oikein hieno peli, mutta kuten tuolla "tyhmissä kysymyksissä" jo mainitsinkin, niin sisätilat ei ihan huippukunnossa ole vaan auto on selkeästi ollut kunnon työkäytössä aiemmin :D
Tilaa ainakin on TODELLA paljon edelliseen autoon verrattuna ja lumisella/sohjoisella tiellä tuli jo todettua, että neliveto toimii kyllä loisteliaasti tuossakin pelissä
edit: Ja tuo, että matalalla istutaan, pitää kyllä täysin paikkansa. Melkoinen ero A-sarjan meseen verrattuna :D
Hämärää sinänsä koska Legacy ei mikään kovin valtava ole :D mutta kai se A-sarja on niin järkyttävä sillipurkki. Eiks siinä oo sitten joku 4v automaatti muuten? Menee ykkösellä pakosti joku 70km/h?
Toi on siis farmarimalli ja on se isompi kuin mun A-sarjalaista edeltävä, eli C-sarjan farmari. Eli on se nyt kohtuu iso auto tiloiltaan. Jos siis puhutaan ihan "normaaleista" perheautoista :D
edit:
niin ja olihan tuossa A-sarjalaisessakin ihan riittävät tilat matkustamon puolella. Takaluukkuun vaan ei sitten juuri mitään mahtunut :D
Onnea vaan uuden ja asiallisen auton omistajalle sitten! Jos tosiaan on tomaattiin aina tottunut, ei tuossa varmasti mitään vikaa olekaan - itsellä taas aina ollut manuaali, ja koeajoin ensin Legacyn dieselmanuaalina ja perään sitten Outbackin ko.tomaatilla ja bensalla - joten kontrasti tuntui melkoiselta. Riittämiinhän tuo tietenkin liikkuu kun ei olla mitään ImprezaWRXSTI -linjaa hakemassakaan
Ja nyt on talvea riitänyt nelivedosta nauttimiseenkin.