Kyllä se sama juttu kaikissa Haldex-tyyppisissä vedoissa, koska se perustuu etupyörien sutimiseen. Kun renkaat alkavat sutimaan, niin takarenkaat tulevat pienellä viiveellä mukaan ja meno oikeasti on todella tuntuvaa sitten. Mutta nyt, jos autossa on luistonesto, niin ne eturenkaat eivät lähde tarpeeksi sutimaan kun moottorin antotehoa vähennetään eikä kone reagoi kaasuun normaaliin tapaan, samoin jarrujen toimintaa säädetään sutimisen kohdalla. Lievää huijausta etten sanoisi.Kuinkahan moni ihminen ajelee tälläkin hetkellä "nelivedollansa" vakautukset päällä, jos se oikeasti onkin etuvetoinen silloin..?
Onkohan muissa merkeissä sama juttu..?
Jatkuva neliveto on ainoa oikea, koska siinä ei haittaa enää esp. Pito on parempi neljällä vetäessä ja tällöin saadaan nelivedon hyöty vaikka koneessa olisikin vakausjärjestelmät. Ei sudi niin helposti että luistonesto puuttuisi peliin.
Muutenkin todella arveluttavaa, että auton antotehoa tiputetaan. Voihan sen luistoneston kytkeä lennosta pois, mutta mitäs jos tulee äkillinen tilanne, että pitää päästä mahdollisimman lujaa alta pois? Auto ei sudittaessa kulje ainakaan lujempaa vaikka kuinka survoisit kaasua, ei niinkauan kunnes automaatti on jarruttanut vauhtia ja pito saadaan takaisin. Nelivedolla pääsisi etenemään silti vaikka täydellä kaasulla.