- Liittynyt
- 9.3.2007
- Viestejä
- 2 846
tyhmä video tuo missä "hinaa" seitenneljäseiskaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se vaan mahtava kärry. Ulkoisesti todella silmää miellyttävä ja isommat moottorit teknisestikin mielenkiintoisia. Onhan se mielessä parikin kertaa käynyt, että jos vaihtaisi, mutta en sitten tiedä paljon ylläpitoon saisi varata 2003-2005 mallisissa. Keskustaankin turhan kankea jo tuo kokoluokka.
Juu, kenen lompakko noilla V8 bensavehkeillä vaan kestää ajella, onkin eri.
Tiedä sitten mitä noihin tulis veroksi... vähintään 2x ostohinta.
Mjaa, taas tuommoinen Phaetonin tapainen jumalattoman kallis kärry joka on kuitenkin vain volkkari.
Touaregihan oli aikoinaan epäluotettavin auto mitä löytyy, liekö parantunut viime vuosina?
Mjaa, taas tuommoinen Phaetonin tapainen jumalattoman kallis kärry joka on kuitenkin vain volkkari.
Touaregihan oli aikoinaan epäluotettavin auto mitä löytyy, liekö parantunut viime vuosina?
Startti testasi vähän Audin Q5:sta ja todellakin, tuo auto on jotain niin järjetöntä vedätystä varusteineen, että jos meitsi saa päättää, niin tähän perheeseen ei tule koskaan yhtäkään Audin tuotosta, vittu mikä merkki.
QUOTE]
A6 Avant olis ihan järkevä tuon hintaluokan auto ja järkevillä varusteillakin jos busineksen ottaa. Audillahan on business-hinnasto avoin kaikille. 60 tonniin saa jo ihan pätevän pelin tolla 2.0 koneella. Enemmän tilaa ja varmasti kaikin puolin laadukkaampikin kuin tuo Q5.
Noissa premium-katumaastureissa on saletisti kovimmat katteet valmistajalle. Alkuun tosiaan näyttää, että ihan kohtuu lähtöhinnat olisi kyseessä, mutta niitä varusteita on sitten vähemmän kuin Skoda Fabiassa, ja kyseessä on siis sellainen neekerimalli jolla ei ajella Valko-Venäjälläkään. Toi a6 business on fiksuin hinta-varuste-suhteeltaan koko audin mallistossa.
Karviksena siis sen saa alta 60 tonnia, mutta karviksessa ei ole edes vakionopeuden säädintä. Startissa tuossa pelissä oli lisävarusteita jumalauta 30 tuhannen euron arvosta, mitä vittua???? 30 tonnia lisävarusteisiin? Sillä saa helvetti jo toisen ihan pätevän auton. Tuossa ei yksinkertaisesti ole mitään maailman tolkkua vaikka olisi rahamies jota ei paskaakaan kiinnosta.
Aikamoinen vedätys koko auto. Tuota ei kyllä ymmärrä, ettei autossa syty sisällä valo vaikka auto maksaa yli 50 tuhatta euroa.
http://www.audi.co.uk/audi/uk/en2/tools/glossary/safety/interior_lighting_package.htmlCertain light sources in the interior can increase active safety when driving at night. The eyes can adjust more quickly to changes when switching from the road to the interior. This was the result of a study carried out in conjunction with the Technical University of Darmstadt in Germany. These findings have been realised in practice in the form of the interior lighting package. The permanent vertical illumination of controls as well as the centre console and door trim panels makes contrasts visible that are important for operating reliability and orientation in these areas. Thanks to the positioning and choice of light sources, there is no risk of the driver being distracted. Moreover, the driver can configure brightness and lighting profiles by means of the "ambient lighting" which can be adjusted via the MMI. The interior lighting package includes the illumination of door pockets, footwell and inside door handles using LED technology. Swivelling reading lights are located in the rear roof module.
[*]Liitin iPodille 460 euroa
Tässä paskatin murkulassako on se viimeinen osaaminen?Phaeton on erittäin viimeistelty ja laadukas auto, jolla Volkswagen konserni on halunnut näyttää osaamistaan.
Taitavat ottaa työstä nuo hinnat, siis se on pelkkä aux piuha mikä sinne soittimeen tungetaan ja se maksaa 460 euroa.
Ainakin Volvon nännimankkaan tulee ipod-liitännässä sellanen mikä lie reititinsydeemi, jotta rattinapit ja muut toimii oikein ja voi vaihtaa biisiä auton radiosta.Taitavat ottaa työstä nuo hinnat, siis se on pelkkä aux piuha mikä sinne soittimeen tungetaan ja se maksaa 460 euroa.