Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On se vaan mahtava kärry. Ulkoisesti todella silmää miellyttävä ja isommat moottorit teknisestikin mielenkiintoisia. Onhan se mielessä parikin kertaa käynyt, että jos vaihtaisi, mutta en sitten tiedä paljon ylläpitoon saisi varata 2003-2005 mallisissa. Keskustaankin turhan kankea jo tuo kokoluokka.

Mjaa, taas tuommoinen Phaetonin tapainen jumalattoman kallis kärry joka on kuitenkin vain volkkari.
Touaregihan oli aikoinaan epäluotettavin auto mitä löytyy, liekö parantunut viime vuosina?
 
Juu, kenen lompakko noilla V8 bensavehkeillä vaan kestää ajella, onkin eri.
Tiedä sitten mitä noihin tulis veroksi... vähintään 2x ostohinta.

Ei tulisi itselle edes mieleen ostaa tämänlaista autoa bensana.
Jotenkin on jäänyt vain sellainen mielikuva, että bensavehjettä tulisi vinguttaa, että sillä johonkin pääsisi.
Vaikka nuo moottorit ovat takuulla vääntäviä niin silti oma valinta olisi tuo suuruudenhullu 5.0 TDI. :)
Kykeneekö tällaisia maastureita rekisteröimään pakettiautoiksi ilman, että kopeloitaisiin suurempia?
Laskeskelin webistä löytyvillä autoverolaskureilla, miten suuria mätkyjä tulisi veroa tällaisen hakemiselle olisi ja hyvinkin samoihin hintoihin päästiin kuin ostohinta on alvien kanssa.
Suomen verotusm on kyllä kerrassaan mahtavaa. :lol2:

Mjaa, taas tuommoinen Phaetonin tapainen jumalattoman kallis kärry joka on kuitenkin vain volkkari.
Touaregihan oli aikoinaan epäluotettavin auto mitä löytyy, liekö parantunut viime vuosina?

Umm, Phaeton - kallis..?
Halvimmat on nettiautossa 40,000 € ja löytyy jopa V12 laite vain viisikymppiä?
Etsi vastaavanlainen MB, BMW, Audi samaan hintaan? Itse en vaivaudu.
"Kuitenkin vain volkkari" - bemaristi? :D
 
Mjaa, taas tuommoinen Phaetonin tapainen jumalattoman kallis kärry joka on kuitenkin vain volkkari.
Touaregihan oli aikoinaan epäluotettavin auto mitä löytyy, liekö parantunut viime vuosina?

Phaetonin ja Touaregihan isoimmat koneet ovat samoja eli bensa 450hv ja diesel 750 Nm @ 2000 r/min. Phaeton esiteltiin Geneven autonäyttelyssä vuonna 2002. Se on Volkswagen konsernin lippulaiva, jonka kilpailee Audi A8, BMW 7-sarjan ja MB S-sarjan kanssa. Phaeton on erittäin viimeistelty ja laadukas auto, jolla Volkswagen konserni on halunnut näyttää osaamistaan. Phaeton on yli 5 metriä pitkä ja rajoittamattomalla W12-Phaetonilla pääsee ainakin 322 km/h nopeuteen.

20000 Euroa Saksassa

C55 AMG vs. VW Phaeton W12 270 km/h

Phaeton vs Porsche 911

http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Phaeton
 
Startti testasi vähän Audin Q5:sta ja todellakin, tuo auto on jotain niin järjetöntä vedätystä varusteineen, että jos meitsi saa päättää, niin tähän perheeseen ei tule koskaan yhtäkään Audin tuotosta, vittu mikä merkki.

Karviksena siis sen saa alta 60 tonnia, mutta karviksessa ei ole edes vakionopeuden säädintä. Startissa tuossa pelissä oli lisävarusteita jumalauta 30 tuhannen euron arvosta, mitä vittua???? 30 tonnia lisävarusteisiin? Sillä saa helvetti jo toisen ihan pätevän auton. Tuossa ei yksinkertaisesti ole mitään maailman tolkkua vaikka olisi rahamies jota ei paskaakaan kiinnosta.

Mahtaakohan karvalakkimallissa olla edes ohjaustehostinta tai sähköikkunoita? Tuskin niitäkään.
 
Zone-sarja -42%
Sisävalopaketti 360€

Onkohan siinä vakiona vaan lain määräämät ajovalot ja muut valot tulee sitten tolla erillisellä sisävalopaketilla? :D
 
Startti testasi vähän Audin Q5:sta ja todellakin, tuo auto on jotain niin järjetöntä vedätystä varusteineen, että jos meitsi saa päättää, niin tähän perheeseen ei tule koskaan yhtäkään Audin tuotosta, vittu mikä merkki.
QUOTE]

A6 Avant olis ihan järkevä tuon hintaluokan auto ja järkevillä varusteillakin jos busineksen ottaa. Audillahan on business-hinnasto avoin kaikille. 60 tonniin saa jo ihan pätevän pelin tolla 2.0 koneella. Enemmän tilaa ja varmasti kaikin puolin laadukkaampikin kuin tuo Q5.

Noissa premium-katumaastureissa on saletisti kovimmat katteet valmistajalle. Alkuun tosiaan näyttää, että ihan kohtuu lähtöhinnat olisi kyseessä, mutta niitä varusteita on sitten vähemmän kuin Skoda Fabiassa, ja kyseessä on siis sellainen neekerimalli jolla ei ajella Valko-Venäjälläkään. Toi a6 business on fiksuin hinta-varuste-suhteeltaan koko audin mallistossa.
 
Otetaas Audiin nyt sitten semmoiset oletuksena olevat autoon liittyvät lisävarusteet (oletetusti katsoin oikein tuota hinnastoa)

  • Sisälle valot 360 euroa
  • Vakionopeudensäädin 490 euroa
  • Säilytyslokeropaketti 290 euroa (ilman ei varmaan ole laatikon laatikkoa edes kolikoille)
  • Tavaratilan matto 200 euroa
  • Varashälytin 840 euroa
  • 17 tuumaiset aluvanteet 470 euroa
  • Sähkösäätö kuskin istuimeen 1050 euroa (ei muistia)
  • Kyynärnoja istuinten välissä 300 euroa
  • Säädettävä takaistuin 380 euroa
  • Audi sound system 480 euroa
  • Liitin iPodille 460 euroa
  • Ajotietokone 220 euroa (siis se karvalakkimallin numeronäyttö)
  • Säköisesti sisään kääntyvät peilit 420 euroa
  • Tummennukset taka sekä takasivulasit 740 euroa
  • Parkkitutka taakse 730 euroa

---------------------------------------------
= 7430,00 euroa (ilmeisesti vanteet oli pakettihinta)



Jos aletaan sitten revittelemään ja otetaan vielä perkele lisäksi Navigaattori konsoliin, pam 4530 euroa

Huomiona, että jos otat S line sport design paketin, niin se maksaa 6100 euroa, mutta ei tässä vielä kaikki, S-linen paketin kun ottaa, niin sitten sen yhteyteen saa semmoisia lisävarusteita, mitä ei muuten saisi, ne sitten maksaa toki mansikoita.
 
Karviksena siis sen saa alta 60 tonnia, mutta karviksessa ei ole edes vakionopeuden säädintä. Startissa tuossa pelissä oli lisävarusteita jumalauta 30 tuhannen euron arvosta, mitä vittua???? 30 tonnia lisävarusteisiin? Sillä saa helvetti jo toisen ihan pätevän auton. Tuossa ei yksinkertaisesti ole mitään maailman tolkkua vaikka olisi rahamies jota ei paskaakaan kiinnosta.

Massimiehen pitää saada täysin omille mitoilleen räätälöity auto ollakseen yksilö, eikä lauman ohjailtavissa massatuotteilla. :rolleyes:


Aikamoinen vedätys koko auto. Tuota ei kyllä ymmärrä, ettei autossa syty sisällä valo vaikka auto maksaa yli 50 tuhatta euroa.

En usko tuon sisävalopaketin tarkoittavan nyt ihan niitä normi-valoja, jotka menee päälle ovet avatessa vaan sellaisia ambient-valoja, joita löytyy mm. mineistä. En löytänyt pikaisella googlauksella kuvia niistä minin vastaavista, mutta kyseessä siinä tapauksessa on sellaiset pienet ledivalot mm. oven sisäkahvan takana ja eri paikoissa edessä valaisten pehmeää tunnelmavaloa auton sisään. Värejä valoihin voi vaihtaa lennosta vihreästä, punaisesta, lilasta ja sinisestä. Pimeällä ajettaessa varsin kaunis näky.


Edit: ja pienellä lisägooglauksella löytyi kuvia vastaavista:
blue-interior-led-light-kit.jpg


red-interior-led-light-kit.jpg



Lisäedit: Tuosta ylläolevan postauksen lisävarustelistauksesta en haluaisi/tarvitsisi useampaakaan. Onneksi sentään niissä on Audeissa valinnanvaraa. ;)

Edit-ei-lopu -edit:
Certain light sources in the interior can increase active safety when driving at night. The eyes can adjust more quickly to changes when switching from the road to the interior. This was the result of a study carried out in conjunction with the Technical University of Darmstadt in Germany. These findings have been realised in practice in the form of the interior lighting package. The permanent vertical illumination of controls as well as the centre console and door trim panels makes contrasts visible that are important for operating reliability and orientation in these areas. Thanks to the positioning and choice of light sources, there is no risk of the driver being distracted. Moreover, the driver can configure brightness and lighting profiles by means of the "ambient lighting" which can be adjusted via the MMI. The interior lighting package includes the illumination of door pockets, footwell and inside door handles using LED technology. Swivelling reading lights are located in the rear roof module.
http://www.audi.co.uk/audi/uk/en2/tools/glossary/safety/interior_lighting_package.html
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Audi on lähtenyt Mersun linjalle noissa vakiovarsuteissa, tosin jopa Mersu lisännyt vakiovarustelua verrattuna 2000-luvun alkuun.
 
Kyllä tuosta ainakin sellainen fiilis jää, että kaupanpäälle tulee rautakanki jolla veivaat auton käyntiin kun startti on lisävaruste. Meinaan jos autossa ei ole vakiona edes ajotietokonetta, siis sitä väsynyttä 90-luvun keksintöä, joka näyttää kulutuksen, niin voi herranjumala. Kai siellä autossa on todellakin pimeää ja ne lyö fikkarin sulle kaupanpäälle(patterit lisävaruste a´ 150euroa)
 
[*]Liitin iPodille 460 euroa

Suurin osahan noista oli ihan turhia, mutta tämä pisti naurattamaan. Liitin 460e! Mitäs ne iipodit maksoikaan?

Phaeton on erittäin viimeistelty ja laadukas auto, jolla Volkswagen konserni on halunnut näyttää osaamistaan.
Tässä paskatin murkulassako on se viimeinen osaaminen?

115-vw-phaeton.jpg
 
Taitavat ottaa työstä nuo hinnat, siis se on pelkkä aux piuha mikä sinne soittimeen tungetaan ja se maksaa 460 euroa.

Juu, sinänsä humoristista kun saat soittimen missä on BT-HF, USB, AUX jne alle 250€ hinnalla.
Tosin näihin autoihin, missä on CD-soitin, navi, tietokone jne. tuossa audiopakkauksessa tuo on mahdotonta laittaa.

Mietitääs minkälaiset stereot saat tuolla hinnalla, mitä pitää laittaa parhaaseen audioon, mitä autoon saa ?
1660€ ja jos haluat levyvaihtimen, niin saat pulittaa myös Navi+ järjestelmästä +4000€
Toi levyn käyttö autossa kun on IMO aika typerää, ennemmin 1 USB-tikku, jossa on kaikki tarvittava musa.
 
Taitavat ottaa työstä nuo hinnat, siis se on pelkkä aux piuha mikä sinne soittimeen tungetaan ja se maksaa 460 euroa.
Ainakin Volvon nännimankkaan tulee ipod-liitännässä sellanen mikä lie reititinsydeemi, jotta rattinapit ja muut toimii oikein ja voi vaihtaa biisiä auton radiosta.
Maksaa aftermarket-osanakin n. 200e ulkomailla alkuperäisestä puhumattakaan.
http://www.imiv.ca/cms/
 
Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä, että lisävarusteet maksavat enemmän kuin mitä materiaalikustannukset ovat? Saahan motonetistäkin BT-mankkoja, USB ja muistikortinlukijalla muutamalla kympillä... Miten voi olla mahdollista, että autoon kun ottaa lisävarusteena perussoittimen niin sekin maksaa monta sataa? Puhumattakaan aluvanteistä, Biltemasta saa vanteita 59 €/kpl ja audilta kun ostaa niin maksaa vähintään 200 €/kpl. Ainahan nuo osat autokauppoissa ovat olleet kalliimpia joten tuskin yhtään kummallista, että liitäntä ibodilla maksaa enemmän kuin aux-liitäntä maksaisi bebekillä.
 
Eilen kävin vähän pyörimässä ja katselemassa mahdollisia tulevia autoja. Oli erittäin outoa näin orastavan laman korvilla, että vain kahdessa liikkeessä viidestä minua vaivauduttiin palvelemaan. Outoa on se, että en ollut missään paskasissa pieruverkkareissa pyörimässä vaan työpäivän jälkeen puvussa ja poplarissa (liekkö luullut minua kilpailevaksi autokauppiaaksi :D). Toyota Kaivokselassa olisi ollut Opel Antera 3.2 V6 hyvillä varusteilla alta 30 000e. Hauskaa tässä on se, että hetki sitten tuollainen vastaavilla varusteilla oli n. 50 000e.

Toisaalta kuka hullu haluaa 3.2 litrasen Ooppelin maasturin...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom