Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku härö Lexuksen maasturi oli tuossa Lada Nivan paikalla äsken. Ulkomaan kilvissä oli ja oli iso.

Liitteet

• photo-12.webp
    photo-12.webp
    31,4 KB · Katsottu: 437
En katsonut litrakokoa, mutta jos Land cruiser maksaa V8:lla 145 tonnia, niin tuo taitaa olla sitten lähemmäs 2 hunttia jos on isoin kone...

Tarkemmin kun katselin niin ainoa vaihtoehto ainakin lexuksen jenkkisivuilla oli LX 570, eli 5,7 V8 bensa, lähtöhinta 75000$. Suomeenhan tota ei taideta tuoda mutta jos tuotais niin hinta ois saletisti just jotain 200000€ :jahas:

En katsonut litrakokoa, mutta jos Land cruiser maksaa V8:lla 145 tonnia, niin tuo taitaa olla sitten lähemmäs 2 hunttia jos on isoin kone.

Land cruiser on semmoinen, joka vahvasti on meitsin seuraava vaihtoehto Touaregin kera.

Nykypäivänähän toi iso kone maksaa järjettömiä CO2 päästöjen takia.
Tuolla joku jutteli Q7:sta, ettei sillä 3.0 TDI-koneella tee mitään, mutta IMO se riitti aivan täysin saksan baanoillakin, kun ajaa jotakuinkin järkevästi. Kulki kotomaan oloihin vähintään riittävästi.
Lisäksi on mukavaa ajaa tankillisella +1000km, kuin se 600km ihan vain sen takia, että 'voimaa on reservissä'.

Mike vois kattoa tuosta tuota alimmaista:
http://www.audi.fi/vv-auto/audi3.nsf/Audi_2008_11_03_Q5_nro_ 170B.pdf

Land cruiser on semmoinen, joka vahvasti on meitsin seuraava vaihtoehto Touaregin kera.

Land Cruiseria välttäisin jos ei ole oikeasti tarvetta liikkua maastossa. Olen kyydissä ollut, ja ei se nyt niin luksusta ja hienoa kyytiä ollut. Etenemiskykyä kyllä löytyy, mutta jos/kun liikut lähinnä kaupungissa niin katsoisin muita vaihtoehtoja. Kulutuskaan ei ole sieltä pienimmästä päästä.

mulla oli viime viikolla oman dissu qashqain tilalla bensakoneellinen samanlainen rakkine.... (oma oli korikorjaamolla kröhöm).... omalla dissulla ajan +1000 km tankilla, bensakoneella meni vajaa 700 km.... eipä paljon harmittanut nousta oman traktorin kyytiin sen jälkeen, ainakaan siinä kohtaa kun ajoin abc:n mittarihintapylvään ohi....

Land Cruiseria välttäisin jos ei ole oikeasti tarvetta liikkua maastossa. Olen kyydissä ollut, ja ei se nyt niin luksusta ja hienoa kyytiä ollut. Etenemiskykyä kyllä löytyy, mutta jos/kun liikut lähinnä kaupungissa niin katsoisin muita vaihtoehtoja. Kulutuskaan ei ole sieltä pienimmästä päästä.

Itse olen tolla pienemmällä Land cruiserlla ajellut ja kyllä se omasta mielestä ainakin melko hieno peli on. Tosin tuosta v8:sta en tiedä, kun se on on jonkin verran noita jotain 3.0 tdi malleja isompi, niin ei ehkä ole se paras ratkaisu kaupunkiajoon. :) Maastossa kyllä menee aika näppärästi.

Nykypäivänähän toi iso kone maksaa järjettömiä CO2 päästöjen takia.
Tuolla joku jutteli Q7:sta, ettei sillä 3.0 TDI-koneella tee mitään, mutta IMO se riitti aivan täysin saksan baanoillakin, kun ajaa jotakuinkin järkevästi. Kulki kotomaan oloihin vähintään riittävästi.
Lisäksi on mukavaa ajaa tankillisella +1000km, kuin se 600km ihan vain sen takia, että 'voimaa on reservissä'.

Mike vois kattoa tuosta tuota alimmaista:
http://www.audi.fi/vv-auto/audi3.nsf/Audi_2008_11_03_Q5_nro_ 170B.pdf

Jos Q5 pitäis ottaa, niin ehdottomasti tuo 2 litrainen bensana. Diggailen tosin enemmän noista isommista maastureista jotka näyttää ihan maastureilta.

Ja tuo ettei Q7:n 3 litraisella tee mitään, niin se nyt on vaan ihan subjektiivinen kommentti. Ei sillä nyt viivalle mennä, mutta se ei taida olla maastureiden tarkoituskaan. Nopean ja menevän jos haluaa, niin niitä saa Audilta jo 2 litran turboista A3 kohdalla paljon nopeampana. Mutta siitäkin joku sanoo, ettei se mihinkään mene. Itse olen istunut R8:n kyydissä melkein täyskiihdytyksessä, ei sen jälkeen mikään liiku mihinkään. Tai voihan sitä ostaa Mersun AMG maasturin ja piestä 90% autoista jos kiihtyvyys on se juttu autossa.

Ei ole muuten mitenkään ihan törkeän hintainen tuo Q5 edullisimmillaan, mutta tuleekos siinä enää mitään sitten varusteina?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonkohan tulee lisähintaa jos vakkarin ja navin ottaisi? Navi on meinaan aika ehdoton kun siihen tottuu.
Tuon navin osalta riippuu todella paljon käyttäjästä onko ehdoton vai ei. Itse tarvitsen työssäni navia mutta taas siviilissä en yhtään. Toki jos tarvitsee navia niin se on ehdoton mutta jos ei niin mitä sillä nyt tekee?

Audeissa ja Bemareissa paskin puoli on juuri tuo varusteet, joista joutuu suurinpiirtein etusumuvaloista lähtien maksamaan erikseen. Vakionopeudensäätimestä nyt puhumattakaan.

Audeissa ja Bemareissa paskin puoli on juuri tuo varusteet, joista joutuu suurinpiirtein etusumuvaloista lähtien maksamaan erikseen. Vakionopeudensäätimestä nyt puhumattakaan.
Jep. Monesti sitten vertaillaankin vaikka joitain automerkkiä ja huomataan se Audi halvemmaks. Oston jälkeen sitten tajutaan, että Audissa sisävalopakettikin on lisävaruste. Joku onneton pikkutuikku siellä katossa taitaa vakiona ainoastaan olla. Toisissa autoissa taas melkein kaikki tarpeellinen on vakiona, mutta muita huonoja puolia niissä voi sitten olla.

Suositut

Back
Ylös Bottom