Tässä paskatin murkulassako on se viimeinen osaaminen?
Passat ja Phaeton on täysin erinlaisia autoja ja eri luokissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä paskatin murkulassako on se viimeinen osaaminen?
Kyllä tuosta ainakin sellainen fiilis jää, että kaupanpäälle tulee rautakanki jolla veivaat auton käyntiin kun startti on lisävaruste. Meinaan jos autossa ei ole vakiona edes ajotietokonetta, siis sitä väsynyttä 90-luvun keksintöä, joka näyttää kulutuksen, niin voi herranjumala. Kai siellä autossa on todellakin pimeää ja ne lyö fikkarin sulle kaupanpäälle(patterit lisävaruste a´ 150euroa)
Tässä vielä linkit juttuihin.. IS Audi Q5 on rahamiesten peliStartti testasi vähän Audin Q5:sta ja todellakin, tuo auto on jotain niin järjetöntä vedätystä varusteineen, että jos meitsi saa päättää, niin tähän perheeseen ei tule koskaan yhtäkään Audin tuotosta, vittu mikä merkki...
Ei taida nyt Esa vieläkään ymmärtää. Ikkunoiden tummennus ihan niihin erikoistuneella ammattilaisella, joka tekee varmasti yhtähyvää, ellei parempaa jälkeä, on alle puolet Audin vastaavasta. Vedätystä tuo on ja sinä semmoinen uuno, että maksaisit jos sulla olis sossukorvauksia enemmän fyrkkaa.Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä, että lisävarusteet maksavat enemmän kuin mitä materiaalikustannukset ovat? Saahan motonetistäkin BT-mankkoja, USB ja muistikortinlukijalla muutamalla kympillä... Miten voi olla mahdollista, että autoon kun ottaa lisävarusteena perussoittimen niin sekin maksaa monta sataa? Puhumattakaan aluvanteistä, Biltemasta saa vanteita 59 €/kpl ja audilta kun ostaa niin maksaa vähintään 200 €/kpl. Ainahan nuo osat autokauppoissa ovat olleet kalliimpia joten tuskin yhtään kummallista, että liitäntä ibodilla maksaa enemmän kuin aux-liitäntä maksaisi bebekillä.
Tehdas tummennukset vaan on massavärjätyllä lasilla, ei kalvolla. Tehdas tummenuksena et saa kuin yhden sävyiset, mutta tietenkin laadukkaamman tummenuksen, kun se sävy on lasimassassa ja kalvolla saat valita tummuuden, säästät n.500€. Your choiseEi taida nyt Esa vieläkään ymmärtää. Ikkunoiden tummennus ihan niihin erikoistuneella ammattilaisella, joka tekee varmasti yhtähyvää, ellei parempaa jälkeä, on alle puolet Audin vastaavasta. Vedätystä tuo on ja sinä semmoinen uuno, että maksaisit jos sulla olis sossukorvauksia enemmän fyrkkaa.
Niin kyllähän sitä voi ostaa tuollaisen auton karvalakkina ja laittaa siihen jälkiasennettuna kaiken mahdollisen tuoksukuusista karvanoppiin. Voihan sen viedä maalattavaksi/teipattavaksi mutta jos sun tarvii tuollaisia miettiä niin ajele nyt vain tyytyväisenä sillä Hondallas. Niinhän se menee, että jos katsoo olevansa valmis maksamaan auton lisävarusteista tuon verran ja haluaa sellaisen niin sitten käy ostamassa sellaisen mutta jos tuntuu, ettei omasta mielestään saa rahoilleen vastinetta niin ajelee sellaisella mihin on varaa.Ei taida nyt Esa vieläkään ymmärtää. Ikkunoiden tummennus ihan niihin erikoistuneella ammattilaisella, joka tekee varmasti yhtähyvää, ellei parempaa jälkeä, on alle puolet Audin vastaavasta. Vedätystä tuo on ja sinä semmoinen uuno, että maksaisit jos sulla olis sossukorvauksia enemmän fyrkkaa.
Kyllä ne kovasti kauppaa lisävarusteena noita, ainakin siinä PDF:ssä ,eli jossakin mallissa ne pois ovat.Näkyy olevan osalla kirjoittajista tarve vääristellä asioita tuohon Audiin liittyen. Laitetaanpa pari faktaa esille.
Vakiovarustelista löytyy mm. tällaista: Fahrerinformationssystem, versorgt Sie auf einem Monochromdisplaymit Informationen von Bordcomputer...
"AUX-kaapeli": iPod-Adapterkabel 36,50€ (Saksassa)
Ei taida nyt Esa vieläkään ymmärtää. Ikkunoiden tummennus ihan niihin erikoistuneella ammattilaisella, joka tekee varmasti yhtähyvää, ellei parempaa jälkeä, on alle puolet Audin vastaavasta. Vedätystä tuo on ja sinä semmoinen uuno, että maksaisit jos sulla olis sossukorvauksia enemmän fyrkkaa.
Hyvä vaan, että Audi hinnoittelee köyhät pois. Silloin auto säilyttää statusarvonsa.