Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tiesin kyllä, että Escaladessa on löllö alusta, mutta onko siinä tommoinen vesisänky oikeasti? Ihan hirveen näköistä.

http://www.youtube.com/watch?v=HY0wXKC6jVQ&feature=related

Jaa-a itse olen TÄLLAISELLA jonkinverran ajellut niin ei siinä kyllä IMO ollut mikään löysä alusta. Kaupunkiajoon ja letkeään matka-ajoonhan nuo on tarkoitettukin eikä mihinkään kiihdytysajoihin. Tosin tuo millä itse ajoin on 07, en tiedä miten on muuttunut tuosta 03 mallista.

Zone-sarja -42%
TopGear tais haukkua tuon Escaladen ehkä surkeimmaksi tekeleeksi tässä genressä.
Ainoa hyvä siinä oli, että se on 'bling' :)

Joo, en tiedä mitä taikaa siinä sitten on mutta hyvä ystävänikin joka on ollut AINA kaikenlaisia citymaastureita vastaan tykästyi cädiin siinä määrin että laittoi sellaisen amerikanmaalta itselleen hakuun.:D

Ei pidä olla niin kyyninen, ei muiden tarvii tykätä, pääasia että itse diggaa :haart:

Mitä sitä turhaan ihmettelemään tai vääntämään jenkkien ajo-ominaisuuksista, iänpäivää ne ovat olleet tuollaisia laivoja, ei kai se kenellekään tullut yllätyksenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä komean näköinen laite tuo VW Touareg.
Tänään töissä pulttasin kiskoja kattoon ja huomasin ikkunasta, että sellainen on kaupan pihasta lähdössä.
Piti tikapuilta valua alas ja nenä ikkunaan kiinni kuolaamaan. Xenonit löytyi, hillityt talvivanteet ja kiisseli kone.
Työkaverit varmaan pitää nyt mua aivan r-tardina.
Ei ole Saksassa noiden hinnat yhtä käsittämättömiä kuin täällä, ylläri sinänsä. :rolleyes:

Klik Klik!

Tuo Touareg on kyllä todella mässy auto. Ei niin pröystäilevä kuin esim Mesen tai BMW:n maasturit. Harmi, että hintaa tuolla kyllä on aivan riittävästi.

53074423_587ef33830.jpg

Tommonen Saksan armeijan Touareg voisi olla ihan jämäkkä peli. Panssaroitu ja sisältä ohjattava mg3 konekivääri katolla. :dance2:

VW Touareg kone on aika uskomaton, kestää lähtee viivalle.. Bensiini W12 5998 cm³ 331 kW (450 hv) 600 Nm @ rpm, Diesel 5.0 V10 TDI 230 kW (313 hv) 750 Nm @ 2000 rpm ;)
[/URL]

On se vaan mahtava kärry. Ulkoisesti todella silmää miellyttävä ja isommat moottorit teknisestikin mielenkiintoisia. Onhan se mielessä parikin kertaa käynyt, että jos vaihtaisi, mutta en sitten tiedä paljon ylläpitoon saisi varata 2003-2005 mallisissa. Keskustaankin turhan kankea jo tuo kokoluokka.

Suositut

Back
Ylös Bottom