Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä kauanko kaveri kaivoi autoaan kasan alta, aikaisemmin laitoin kuvan siitä kasasta...
On kyllä melkoisen eri fiilis ajaa X6 35 tuplaturbolla verrattuna 1 turbon vehkeisiin, voisin melkeen sanoa että rakastan tota moottoria ja autokin kyllä kasvaaa sen mukana, vaikka en olekkaan tyytyväine sen kulutukseen, ei millään mene alle 11 litran sadalla(normi X6 tuntuisi ihan pajerolta), mutta kyllä joka kerta pitääkin polkea täysillä, on se niin sairaan hienoa kuinka kova vääntö liikuttaa autoa, vaikkakin aluksi pieni nypyttäminen kovan alustan vuoksi haittasi, niin kun autoon tottui niin vaikea on luopua! Aivan mahtava ajonautinnon, nelivedon ja maavaran yhdistelmä, tosin en välttämättä veis sitä ihan hupen metsälenkille!
^^ Jotkut jaksaa lapioida. Oon kans joku talvi takaperin seurannu sivusta kun jonkun punto oli motitettu tolppapaikalle, koska oli ajanu sen toisen paikalle. No näppäränä kaverina se lapioi sille puntolleen kolon penkan puolelta, että pääsi pois :D
Joo, se oli mun faija. :jahas:Tossa taannoin tapasin yhen jenkkiautoharrastajan pk-seudulla, kun meijän LTD levis kehä 3:lle. Se kerto siinä meitä auttaessaan(hieno mies, muistaakseni jonkun maansiirtofirman pamppu), että sillä on vähän lyhyt pinna ja kaks parkkipaikkaa maksettuna kerrostalon pihasta. Siihen toiselle parkkipaikalle oli joku apina parkkeerannu jonku japsiauton muutamana päivänä ja sit tällä hienolla miehellä repes perse sen japsipurkin kanssa ja se nykäs ketjut akselin ympärille ja veti semmosella jenkki lava-autolla sen purkin keskelle kehä ykköstä. Kuulemma hyvin jäi lakua tiehen, kun oli käppäri ja vaihe päällä siinä japsiautossa.
Nuorekas faija siulla, ei vaikuttanu paljookaan yli 3kymppiseltä. Kiitä sitä viellä miun puolesta, saatii termari vaihettua ja jatkettua matkaa siun faijas ansiosta.
Tuollaista varustelua miettinyt RAV4:ään itsekin. Maksais uusine renkaineen BFG AT bauttiarallaa yhteensä n. 2 keur. Tosin mistään ei löydy 2011 D4D malliin rosterista pohjapanssaria, ainoastaan alumiinista. Tekeeköhän tuolla alumiinisella mitään?
Tossa taannoin tapasin yhen jenkkiautoharrastajan pk-seudulla, kun meijän LTD levis kehä 3:lle. Se kerto siinä meitä auttaessaan(hieno mies, muistaakseni jonkun maansiirtofirman pamppu), että sillä on vähän lyhyt pinna ja kaks parkkipaikkaa maksettuna kerrostalon pihasta. Siihen toiselle parkkipaikalle oli joku apina parkkeerannu jonku japsiauton muutamana päivänä ja sit tällä hienolla miehellä repes perse sen japsipurkin kanssa ja se nykäs ketjut akselin ympärille ja veti semmosella jenkki lava-autolla sen purkin keskelle kehä ykköstä. Kuulemma hyvin jäi lakua tiehen, kun oli käppäri ja vaihe päällä siinä japsiautossa.
No kylläpä nyt ahistaa eräitä. Oliko se teijän yhteinen kinneri, mikä sinne kehä ykköselle hinattii?
Neliveto määrää taas. Tämmösellä 5,4sek nelivetogolffilla ois hauska lähtee viivalle alle 6sek GT-luokan Coupen kanssa. Kai se 6sek oli 0-200km/h? Kannattaa varmasti harkita VAJAAVETOISELLA pari kertaa ;)
Mä en kyllä tajua mikä vitun järki on tollasissa kun polttoaine loppuu välittömästi? Vittu noita takavetosia...