Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katumaastureita en ymmärrä, mutta kyllä neliveto on helppo talvisin.

Kesäautot tietysti erikseen
gw-1353790131956724.gif
 
Yli 5 sekuntia, mopo! Johtuu varmaan siitä, että 4-vetoinen. Tässä alle 6sek GT- luokan Coupe, varmasti harmittaa ajaa tuollaisella kun ei varmaan kulje metsässä lumessa eikä kuski voi lumisia revityskuvia postittaa pakkikselle siitä:

Mikäs mopo tää mosse nyt on! Golffi meni 0-200 alle 6 sek :hyvä:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Edelleen tohon "maasturi / neliveto kaupungissa" keskusteluun; ostin läpällä Pathfinderin viime kesänä ja ensimmäistä kertaa stadissa ei tarvinnu juurikaan etsiä kadun varrelta parkkipaikkoja talvella kun pysty tyrkkäämään ihan mihin tahansa. Etuvetosella lapiohommat oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Kerran oli niin paskassa paikassa ja korkea lumi/jäävalli katujen lanauksen jäljiltä, että kaksi tyyppiä jäi oikeen tsiigaamaan, että meinaako toi muka tosta yli tulla - ja suoraan sanoen itseäkin hieman epäilytti että lähteekö se sieltä, mutta loppujen lopuksi irtos niin kiltisti ja eleettömästi, että katsojat tais hieman pettyä.

Pathfinderin vaihdoin Qashqai+2 "nelivedolla" eli 4WD:llä niin kuin nuo tapaavat sitä kutsua. Pikkasen pelotti, että onkohan tuosta mihinkään, mutta toimii IMO täydellisesti tälläsessä normaalissa talvisuhauksessa ja kantakaupunkiparkkeerauksessa (maavara toki asettaa rajansa vs. esim. tuo Pathfinder). Onneksi en vaihtanut etuvetoseen kiesiin, vaikka niilläkin tuli (lapion avittamana tietty) pärjäiltyä aiemmin. Mukavuusvaruste tuo on, ihan kuin automaattilootakin, mistä en myöskään usko luopuvani koskaan (pl. jos jonkun urheiluauton jos joskus ostan).

Jotenkin tuntuu, että tolla tulee liikennevaloissa provosoitua ihan tahtomattaan sellasia "pikkasen parempien" kaksvetosten kuskeja kun on pakko ollu saada se tietty merkki keulalle, muttei sitten kuitenkaan sitä nelivetoa olla raaskittu ruksia.
 
Se Golf on mun mielestä mopo ja tuo on alle 6 sekunnin GT coupe. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää?

Kyllä se 2sek 0-100 on kaikkea muuta kuin mopo. Ajo-ominaisuuksista tuskin taas voidaan samassa lauseessa edes v2 Golfin kanssa puhua oli kone mikä tahansa.

On se kiva kyllä lähteä liukkailla kun joka pyörä vetää, vieläpä nastoilla. Valoissa takanatulevilla vain keula vetelee vasemmalle ja oikealle hakien uraa mutta liikenteeseen päästään vasta 6sek päästä. Hauska katsella peilistä ja naureskella etuvetoisille. Sekös se on se 6 sekunnin coupe, että kestää 6sek jotta saadaan japanin riisikippokinneri liikkeelle ylipäätänsä? Vois vetää sinkit akselin ympäri ja riuhtasta mukana kehä ykköselle moiset tientukkeet.
 
Voin ainaki ite renkaiksi suositella Malatesta Kougareita, jos siis haluaa oikeasti maastossa/lumella yleensäkkin päästä meneen. Kadullahan nuo sitten on tosi huonot, mutta täällä Oulunkin suunnalla ei ole kyllä ollut minkäänlaisia ongelmia päästä eteenpäin. Isoista ojistakin pääsee menemään ja kesälläkin kunnon kuralammikoista.

Mulla siis 31" rattaat, ja auto ei ole käyttöautona, vaan lähinnä semmosena harraste vehkeenä, joten nuo katu ominaisuudet ei nii paljoa haittaa.

No eihän tuollaisia Malatestoja pysty oikein edes ajattelemaan, kuin täysiverisiin offi peleihin. BFG:n AT jo sen verran karkea rengas, että sekin siinä ja siinä kannattaako mun käyttöön ostaa.
 
Kusenkohan nyt pahasti omiin muroihin kun pastean tämän tänne?



No, on se neliveto sentäs....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taidan toistaa itseäni vuoden takaa mutta jessus näillä venäläisillä on hienoja Mitsun Patroleita ja pajeroita.

Totta. Ei noita kyllä paljon muilla kuin pitkillä kilvillä ole tien päällä Suomessa. Johtunee siitä että verotus nosti tuon hintaa reilun 10.000 euroa.

12862652061MitsubishiPajeroPlatinumEdition3.jpeg


On kyllä komee peli. Meinasin pistää tommosen mutta siitä on niin vaikee päästä eroon että jäi vain haaveeksi.

Tossa yksi:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/5173450
 
Pajero, millä malli nimellä sitä myydään Espanjassa? Tuskin se kovin hyvin voi tuollaisenaan myydä, vai ostaisitko sinä auton joka tarkoittaa runkkaria?
 
Tässä oikeen alkaa hirvittämään, että miten sitä on viimoset 10v ees selvinny ajella pk-seudulla ja pitkin suomea jopa talvisinkin tollasella etuvetosella perheautolla?? Pakko se on kai alkaa menee bussilla jatkossa ku ei omalla pääse :(
 
Pajero, millä malli nimellä sitä myydään Espanjassa? Tuskin se kovin hyvin voi tuollaisenaan myydä, vai ostaisitko sinä auton joka tarkoittaa runkkaria?

Mitsubishi Shogun.

Ei ole etuveto jäänyt jumiin tänäkään talvena, mutta neliveto ois kyllä silti nannaa. Maasturia ei tee mieli, mutta Audin quattro tai joku Mersun GT coupe nelivedolla...

Edit. MB:llä ei ilmeisesti ole coupea nelivedolla, noh, S5 sitten.
 
Taidan toistaa itseäni vuoden takaa mutta jessus näillä venäläisillä on hienoja Mitsun Patroleita ja pajeroita.
Tarkoittanet Nissan Patrollia? On kyllä melkosen iso se uusin, Pathfinderikin näytti citymaasturilta vieressä.

Tosin vanha 4th Gen Patrol on C-Mersun lisäksi ainoa auto jolla olen jääny tasaselle kiinni kunnolla. Mersu ei tosin lähtenyt ilman apuvoimia, Patrol liikahti kiltisti kun kävi laittamassa lukot päälle.


Tässä oikeen alkaa hirvittämään, että miten sitä on viimoset 10v ees selvinny ajella pk-seudulla ja pitkin suomea jopa talvisinkin tollasella etuvetosella perheautolla?? Pakko se on kai alkaa menee bussilla jatkossa ku ei omalla pääse :(
Jotkut kuulemma jaksaa käyttää kytkintä ja vaihtaa vaihteitakin. ;)
 
Tässä oikeen alkaa hirvittämään, että miten sitä on viimoset 10v ees selvinny ajella pk-seudulla ja pitkin suomea jopa talvisinkin tollasella etuvetosella perheautolla?? Pakko se on kai alkaa menee bussilla jatkossa ku ei omalla pääse :(
BLING. Kuinka paljon ohitse voi pointti mennä vielä tässä vaiheessa. Tässä todiste, aivan vitusti!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom