Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tarkoittanet Nissan Patrollia? On kyllä melkosen iso se uusin, Pathfinderikin näytti citymaasturilta vieressä.

Tosin vanha 4th Gen Patrol on C-Mersun lisäksi ainoa auto jolla olen jääny tasaselle kiinni kunnolla. Mersu ei tosin lähtenyt ilman apuvoimia, Patrol liikahti kiltisti kun kävi laittamassa lukot päälle.

Jotkut kuulemma jaksaa käyttää kytkintä ja vaihtaa vaihteitakin. ;)

Eli et siis jäänyt patrolilla jumiin.

Tänään taas huomasin miksi olen myynyt minun alle 5sek urheiluautot pois. Hain 3m2 halkoja metsästä ja metsätietä oli kilometrin verran ja joka oli traktorilla ajettu hirveään kuntoon. Hyvinhän tuo Rav4 veti kärryn metsästä.

rav..webp

Mistä tämä "6s GT Coupe" juttu on lähtenyt?

Eräs keskustelija oli sitä mieltä että nelivetoa ei tarvitse mihinkään koska 6s 0-100 GT Coupella pääsee ihan yhtä hyvin ja vaivattomasti. Ja kun on 6s GT Coupe niin valoista lähtiessä ihan kaikki on edessä, talvella varsinkin ne nelivedot. Kesälläkin 6s GT Coupe on parempi kun sillä menee 6s 0-100km/h. Ja vaikka talvellakin tulee tilanteita missä jää jumiin, niin on parempi mieli jäädä jumiin kun tietää että on jumissa 6s GT Coupella. Että vaikka tässä nyt jumissa ollaankin niin tarvittaessa pääsisi sitten 6s sinne sataseen.

Eli vähän sama juttu kuin Neuvostoliiton corolla "läpässä", sillä erotuksella että corolla on 6min Xli sedan.
Että paskallakin pärjää jos ei paremmasta tiedä.

Kiteytettynä.

Sitä faktaa että alle 6s maastureitakin on vaikka miten paljon ei tietenkään otettu huomioon.
Eikä sitä, että ei puhe ollut missään vaiheessa siitä että vajaavetoisella ei pärjäisi, joku vaan veti siitä dramaattiset herneet nenään.
Pärjäähän venäläiset siperiassa -50 pakkasessakin, mutta jos niiltä kysyttäis niin ne ottais sinne varmaan mieluummin -15.

Niin, Counterfeith jauhaa paskaa. Taitaa olla sellanen maasturimies, mistä joku sankari täällä kirjoitti. 6S GT coupe lähti siitä, että nämä maasturimiehet eivät osaa lukea ja alkoivat sitten vauhkoamaan tuosta GT luokan Coupen alle 6S suorituskyvystä, ovat olleet hieman sekaisin sen jälkeen. Ehkä ne siitä alkavat rauhoittumaan kun lumet ainakin ydinkeskustan alueelta ~ 5 kilsan alueelta on kuskattu jonnekin kusirajan taakse; sinne voi maasturimiehet mennä revittelemään nelivedoillaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GT Coupe autossa ei ole minulle mitään. Sinne ei sovi koirat eikä ostoskassit erikseen, yhdessä varsinkaan.
Mieluiten ottaisin 6s (tai nopeamman) maasturin :)

"GT" Coupe on vain keksittyä markkinointihapatusta niille joilla ei ole varaa hankkia oikeaa urheiluautoa, mutta pitää kuitenkin yrittää perustella auton hinnalle jonkunlainen statusero siihen lippalakkien 3-sarjan Coupeen verrattuna.

Aijaa, mä luulin, että noi GT Coupet ei ole mitään aivan hinnat-alkaen malleja vaan normista hinnat pyörii siinä 100K huitteilla. Vaikka saa kai sieltäkin jotain perusmalleja allekin, en tiedä.

Eli vähän sama juttu kuin Neuvostoliiton corolla "läpässä", sillä erotuksella että corolla on 6min Xli sedan.
Että paskallakin pärjää jos ei paremmasta tiedä.

Äläs nyt, kuinka moni on muka täällä omistanut Corollan? Eikä tuo edes ole sedan.

Äläs nyt, kuinka moni on muka täällä omistanut Corollan? Eikä tuo edes ole sedan.

Mulla oli joskus talviautona corolla, kesät mentiin pääsääntöisesti prätkillä. Tuo oli muistaakseni joku -87 vuosimallin auto. Maksoin 10000mk ja pari vuotta myöhemmin myin 9000mk pois. Oli loistava auto ja kaikkine kuluineen liki ilmasta ajoa.
Sittemmin oli samanmerkin RAV4 vm- 06 sekin oli hieno kiesi.
Laatumerkki, ehdottomasti varteenotettava vaihtoehto ostetttaessa seuraavaa MAASTURIA....

Tuossa voisi olla yksi ehdokas:

http://www.toyota.com/sequoia/

Toitsun FJ Cruiser voisi olla jotenkin aivan perverssin härön oloinen laite.

edit: Ei saatana, näyttääkin sivulta ja takaa niin karmealta ettei siinä olekaan mitään siistiä enää. :)

Zone-sarja -42%
Mulla oli joskus talviautona corolla, kesät mentiin pääsääntöisesti prätkillä. Tuo oli muistaakseni joku -87 vuosimallin auto. Maksoin 10000mk ja pari vuotta myöhemmin myin 9000mk pois. Oli loistava auto ja kaikkine kuluineen liki ilmasta ajoa.
Sittemmin oli samanmerkin RAV4 vm- 06 sekin oli hieno kiesi.
Laatumerkki, ehdottomasti varteenotettava vaihtoehto ostetttaessa seuraavaa MAASTURIA....

Tuossa voisi olla yksi ehdokas:

http://www.toyota.com/sequoia/

Sä olet laatutietoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom