emmää tiä ku kännissä mut,
itse ostin maasturin sen takia kun
1. tarvitin tavaratilaa
2. vietän talvellakin aikaa muualla kuin pääkaunkiseudulla. 4 veto on jees auraamattomilla mökkiteillä ja metsästysreissuilla.
3.joudun vetään traileria eli venettä.
4.Pidän korkeammalla istumisesta, ja siitä että näen kauemmas ja pystyn ennakoimaan.
5.kolariturvallisuus mun uskoakseni on parempi maasturilla kun henkilöautolla.
6. vielä enemmän rupean pitään maasturista Kun luen tälläisiä tekstejä niin tierän miten paljon ihmistiä
maasturit vituttaa.
1. Farkussa yhtä paljon / enemmän, ei se korin korkeus ja maastomuotoilu tee automaattisesti tavaratiloita tilavampaa.
2. Varmasti.
3. Tässä varmaan hyvä.
4. Korkea auto blokkaa takatulevan näkyvyyttä ja haittaa heidän ennakointiaan. Kyllä pakettiautot, rekat ja osa SUVeista tosiaan haittaa Kehällä, jopa siinä kävelyvauhdissa. Itse katson yleensä useampaakin edessä olevaa autoa, enkä vaan sitä ensimmäistä.
5. Tästä en ole varma, ehkä näin, mutta ei ainakaan sille vastapuolelle parempi. Myös tankki olisi todella turvallinen kuljettajalleen.
6. Ei kaikkia ihmisiä vituta. Enemmän vituttaa ihmiset, jotka ei osaa ajaa. Autotyypistä riippumatta. Usein siellä "maasturin" ratissa on joku naikkonen, joka ei oikeasti osaa ajaa. Pitää ostaa iso auto, että on turvallinen antaa pikku pusuja muille.