Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
GT-luokan coupella pärjää kyllä talvella yhtä hyvin kuin nelivedolla. Ostan semmosen. Onhan se kivempi muutenkin kun kiihtyy alle 6sek, saa muksutkin nopeemmin päiväkotiin ja lätkäharkkoihin. Pitäs vaan ostaa semmonen iso GT luokan peräkärri mihin laittas sitten kamat kyytiin.

Huppe, vaikka tässä nyt pieniä näkemyseroja onkin, niin ei tässä nyt kenenkään kuolemaa toivota. Sun rattitaidoillas ei tuolla ulkona normaalihenkilöautolla pärjää, ja sitten kun sulla on vielä iphone niin et voi edes kylmässä soittaa apua. Muut liikkukoot millä haluavat, mutta Hupelle pitäisi sallia joku telaketjupeli tuonne kaupunkiliikenteeseen. Paras tietenkin olisi, että Huppe ei tänne PKS:lle eksyisi, mutta ei sitä nyt voi näin radikaalisti toisen liikkumisvapauteen puuttua.
 
Olipas taas ikävä GT-luokan coupea kun aamulla peruutteli tuosta ylämäkeen pois ja aura-auto oli tuupannu pihan eteen 30cm korkean ja 2m leveän kasan jäätä, luntaa ja loskaa. Harmi kun ei kiihtyny alle 6sek 0-100kmh tuosta niin joutui rauhallisesti peruuttamaan ylitse.

penkka2.jpg
 
toi on vaan törkeän ruma.
Sent from my Lumia 800 using Board Express

Makuasioita, sähän sanoit aiemmin Megan Foxista samaa ;)

Nojoo, kuhan provoilin. Musta se on törkeen hieno, mut samalla aika älytön. X5:ssa on sentään tilaa takaluukussa.

PS. Jo riittää toi juupaseipäs leikki. Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä.
 
Minun mielestäni neliveto ei mikään välttämättömyys ole ainakaan omalla kohdallani, mutta onhan se mukavuustekijä. Kaikista mukavinta on lähteä liukkaaksi kiillottuneesta valoristeyksestä eleettömästi eteenpäin, kun molemmilta puolita kuuluu armoton renkaiden suttaus. Kerkeää niistä valoista toki ilmankin, mutta mukavuustekijä on mukavuustekijä. Ajelee ne jotkut ilman ilmastointiakin.

Kun tuota alle 6 sek nollasta sataan coupea on suositeltu täällä vaihtoehtona erilaisille nelivedoille, niin voinen esittää kompromissin: Pikkufarkku 205 mm maavaralla, nelivedolla ja alle 6 sek seisovalla satasella. Subaru Forester 2.5xt. Törkeällä tavalla karuhko, mutta kulkee ja on huoleton peli.

Toivottavasti muuten Subarun uusi kaksilitrainen turbo tulee myös Foresterin Suomen maahantuontiohjelmaan, tällä hetkellähän sitä ei saa kuin kaksilitraisena vapaastihengittävänä tai dieselinä. Voi olla seuraava auto tuo.
 
Olipahan kiva käydä tänään eräällä mökillä pyörähtämässä nelivedolla, kertaakaan auraamatonta metsätietä pitkin tietenkin ;) Takaspäin tullessa piti vähän hullutella, pellon kohdalla missä ei ole ojia tien varressa lukot päälle ja lämä tiskiin. Ihan hulvatonta kun mennään kahva edellä nelipyöräluisussa 30-40 sentin hangessa :D

Toivottavasti tulee tänä talvena kunnon jäät. On muuten hauska käydä autolla mökillä ja muilla lähisaarilla jäitä pitkin retkeilemässä :)
 
Pikkufarkku 205 mm maavaralla, nelivedolla ja alle 6 sek seisovalla satasella. Subaru Forester 2.5xt. Törkeällä tavalla karuhko, mutta kulkee ja on huoleton peli.

Forester käsittääkseni luetellaan citymaastureihin.
Impreza (Outback) ja Legacy on sitten niitä farmareita.
 
Mulla oli Subaru Impreza melko kovasti viritettynä ja sehän on neliveto ja 0-100/kmh alle 5sek, mutta maha perkele raapi tietä joten vaihtoon se meni. En kyllä koskaan jäänyt sillä mihinkään kiinni ja hyvä sillä oli ajaa mutta ei sillä metsälle menty juuri tuon maavaran vuoksi.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kyllä sanoa että tämä on vielä typerämpi keskustelu kun älypuhelin väittelyt. Voi perse.
 
Mitähän jos luovuttaisiin auraamisesta kokonaan ja alettais kulkemaan hiihtäen, lumikengillä, läskipyörillä, kelkoilla ja rikkaimmat voi ostaa sitten lumikissan vai mitä ne telavetoiset vehkeet on? Saa laittaa niin täys- kuin vajaavetoisetkin odottamaan kesää.
 
Helsingin keskustassa ajoin juuri etuvetoautolla. Huh huh, onneksi pääsin ehjänä pois sieltä. Ei kannata muiden kokeilla ellei omaa vähintään samanlaista auton hallintaa kuin minä. Kadut olivat nätisti aurattu, suolaa kylvetty, lunta kuskattu pois.

Huppe, ennenkuin lähdet liikenteeseen niin tsekkaa keli vaikka täältä: http://www.portofhelsinki.fi/helsingin_satama/web-kamera/etelasatama Melko pelottavan näköistä.
 
Olipas taas ikävä GT-luokan coupea kun aamulla peruutteli tuosta ylämäkeen pois ja aura-auto oli tuupannu pihan eteen 30cm korkean ja 2m leveän kasan jäätä, luntaa ja loskaa. Harmi kun ei kiihtyny alle 6sek 0-100kmh tuosta niin joutui rauhallisesti peruuttamaan ylitse.

penkka2.jpg
Hämääkö tuo kuva, vai onko tuo oikeasti noin mitätön penger mitä tuossa kuvassa näkyy?

Näistä Hupen viesteistä ei kyllä ota selvää trollaako tuo vai onko se tosissaan...
 
Tällä ei vielä pääse Helsingissä etenemään. Maavaraa täytyy olla ainakin 50cm lisää ja telat täytyy olla paljon leveämmät sekä auton pitää ruopia joka kulmasta.
Tosta puuttuu oleellisin, spoilerit ja 6sec 0-100.
 
Näistä Hupen viesteistä ei kyllä ota selvää trollaako tuo vai onko se tosissaan...


"Huppe" :D piristävä lisä pakkiksella, eka se pärjää normi takavetoisella autolla hyvin, muuttaa johonkin maalle ja ostaa nelivedon. kas, normi takaveto muuttuu vajaavedoksi jolla ei tee mitään (; :piis:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom