Bond
Banned
No ei ihmekään, että Huppe vannoo täällä katumaasturin nimeen. Tämän kuvan perusteella jätkä vaikuttaa olevan melkoinen hionohelma. Tuohan on ihan suhteellisen normaali luminen tie lumisateen jälkeen. Mä olen oikeasti luullut, että nämä jätkät puhuu täällä oikeasti pahoista paikoista ja ihmetellyt, että miksi minulle ei tule sellaisia vastaan vaikka ajelen päivittäin stadissa. Mutta että tällaisessa ei pääsis "OIKEESTI" vajaavetoiselle etenemään. Hah, tuollaisiahan nuo tiet aina välillä ovat, eikä mulla ainakaan ole ollut sen suurempia ongelmia. Istun lämpimässä autossa ja painelen kaasua ja kääntelen ratista. Eihän tuo nyt mene samalla tavalla kuin kesällä, joten matka kestää hieman pidempään mutta lämpimästi perille pääsee.Aamulla Kulosaaressa Helsingissä. Vajakillakin kai pärjää mutta nelikolla tuo on ainakin hauskempaa. Jossain kohdissa otti jopa pohjasta kiinni (tuossa kadulla mikä kääntyi tuolta kauempaa vasemmalle) ja nelikko oli OIKEASTI ainoa keino edetä tuolla:
Entisellä Bemarilla en ois edes uskaltanut lähteä koittelemaan.
Tuo lumi on vielä tuollaista höttöä, ei se mitään haittaa jos sitä pohjalla vähän sileämmäksi höylää.
Jos ajotaidot on tätä luokkaa kuin Hupella, niin kyllä Hupen pitäis saada joku erikoislupa rekisteröidä tieliikennekäyttöön joku kunnon HC-Offipeli. Tuo jätkähän paleltuu pian kuoliaaksi jos joutuu oikeasti pahaan tilanteeseen autonsa kanssa jos hairahtuu pääteiltä pois. Siinä ei enää mitkään perus Mitsut enää auta kun ohjaamossa istuu tämän tason "rattimies".