Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aamulla Kulosaaressa Helsingissä. Vajakillakin kai pärjää mutta nelikolla tuo on ainakin hauskempaa. Jossain kohdissa otti jopa pohjasta kiinni (tuossa kadulla mikä kääntyi tuolta kauempaa vasemmalle) ja nelikko oli OIKEASTI ainoa keino edetä tuolla:

kulis.jpg

Entisellä Bemarilla en ois edes uskaltanut lähteä koittelemaan.
No ei ihmekään, että Huppe vannoo täällä katumaasturin nimeen. Tämän kuvan perusteella jätkä vaikuttaa olevan melkoinen hionohelma. Tuohan on ihan suhteellisen normaali luminen tie lumisateen jälkeen. Mä olen oikeasti luullut, että nämä jätkät puhuu täällä oikeasti pahoista paikoista ja ihmetellyt, että miksi minulle ei tule sellaisia vastaan vaikka ajelen päivittäin stadissa. Mutta että tällaisessa ei pääsis "OIKEESTI" vajaavetoiselle etenemään. Hah, tuollaisiahan nuo tiet aina välillä ovat, eikä mulla ainakaan ole ollut sen suurempia ongelmia. Istun lämpimässä autossa ja painelen kaasua ja kääntelen ratista. Eihän tuo nyt mene samalla tavalla kuin kesällä, joten matka kestää hieman pidempään mutta lämpimästi perille pääsee.

Tuo lumi on vielä tuollaista höttöä, ei se mitään haittaa jos sitä pohjalla vähän sileämmäksi höylää.

Jos ajotaidot on tätä luokkaa kuin Hupella, niin kyllä Hupen pitäis saada joku erikoislupa rekisteröidä tieliikennekäyttöön joku kunnon HC-Offipeli. Tuo jätkähän paleltuu pian kuoliaaksi jos joutuu oikeasti pahaan tilanteeseen autonsa kanssa jos hairahtuu pääteiltä pois. Siinä ei enää mitkään perus Mitsut enää auta kun ohjaamossa istuu tämän tason "rattimies".

No ei ihmekään, että Huppe vannoo täällä katumaasturin nimeen. Tämän kuvan perusteella jätkä vaikuttaa olevan melkoinen hionohelma. Tuohan on ihan suhteellisen normaali luminen tie lumisateen jälkeen. Mä olen oikeasti luullut, että nämä jätkät puhuu täällä oikeasti pahoista paikoista ja ihmetellyt, että miksi minulle ei tule sellaisia vastaan vaikka ajelen päivittäin stadissa. Mutta että tällaisessa ei pääsis "OIKEESTI" vajaavetoiselle etenemään. Hah, tuollaisiahan nuo tiet aina välillä ovat, eikä mulla ainakaan ole ollut sen suurempia ongelmia. Istun lämpimässä autossa ja painelen kaasua ja kääntelen ratista. Eihän tuo nyt mene samalla tavalla kuin kesällä, joten matka kestää hieman pidempään mutta lämpimästi perille pääsee.

Tuo lumi on vielä tuollaista höttöä, ei se mitään haittaa jos sitä pohjalla vähän sileämmäksi höylää.

Jos ajotaidot on tätä luokkaa kuin Hupella, niin kyllä Hupen pitäis saada joku erikoislupa rekisteröidä tieliikennekäyttöön joku kunnon HC-Offipeli. Tuo jätkähän paleltuu pian kuoliaaksi jos joutuu oikeasti pahaan tilanteeseen autonsa kanssa jos hairahtuu pääteiltä pois. Siinä ei enää mitkään perus Mitsut enää auta kun ohjaamossa istuu tämän tason "rattimies".

Et ole tainnut pääkaupunkiseudun teillä paljoa ajella? Tuosta tiestä kun rullaa 2000 autoa edestakas viikonverran niin arvaas onko ton hötön alla tasasta maata vai peräti semmonen perunapelto, jossa renkaat vetää mihin sattuu. Itse tossa juuri etuvetosella föördillä paukutin samanlaista tietä ja ei se saatanan paska mene minnee. Eteenpäin kyllä mutta hyvin epävarmasti ja jos tiukka paikka on niin kyllä siinä kyljet ottaa kipinää niin että soi.

Et ole tainnut pääkaupunkiseudun teillä paljoa ajella? Tuosta tiestä kun rullaa 2000 autoa edestakas viikonverran niin arvaas onko ton hötön alla tasasta maata vai peräti semmonen perunapelto, jossa renkaat vetää mihin sattuu. Itse tossa juuri etuvetosella föördillä paukutin samanlaista tietä ja ei se saatanan paska mene minnee. Eteenpäin kyllä mutta hyvin epävarmasti ja jos tiukka paikka on niin kyllä siinä kyljet ottaa kipinää niin että soi.

No helkutti, onko tuolla pihalla (stadissa) nyt tällä hetkelle 13.12.2012 klo 18.11 sellainen paha keli missä ei pitäisi vajaavetoisella pärjätä? Mä lähden kokeilemaan pärjäänkö jos on.

Tänään oli stadissa Pikku-Huopalahdessa sellainen tilanne tossa iltapäivällä, että parkkipaikkaa ei yksinkertaisesti ollut missään, mihin etuvetoinen Octavia olis menny. Aivan jumalaton määrä lunta. Siinä kun olin hetkisen pööpöilly etsien paikkaa vittuuntuneena, karautti paikalle Forester joka ihan tyynesti ajo sinne hankeen. Vitutuksen multihuipennus oli käsin kosketeltava.

Vajaavetoinen auto on tällä kelillä ihan perseestä. Kyllä sillä pärjää, mutta se parkkipaikan ettiminen, se se on vittumaista touhua.

Vitun maasturihomot. Olen ihan vitun kateellinen teille.

Hauska miten tuosta "vajaavetoisella ei pärjää" argumentista provoutuneet ihmiset vetää tuosta noin haudanvakavan asian :D
Ei se, että työllä ja tuskalla pääsee tarkoita etteikö pärjäis ollenkaan, mutta onhan se ihan perseestä.

Joku vois sanoa ettei pussillisella makaroonia pärjää viikkoa. Varmasti joku pärjää, mutta ihan yhtä perseestä se varmasti on kuin rämpiä vajaavetoisella ympäriinsä.

Tuo hupen laittama kuva ja teksti siihen nyt oli "lievästi" kärjistetty tapaus. Totta helvetissä tuosta pääsee vaikka formulalla, mutta eihän se nyt kivaa ole.

No helkutti, onko tuolla pihalla (stadissa) nyt tällä hetkelle 13.12.2012 klo 18.11 sellainen paha keli missä ei pitäisi vajaavetoisella pärjätä? Mä lähden kokeilemaan pärjäänkö jos on.

Mee vaikka tonne pikku-huopalahteen tai munkkiniemeen ja lyö autosi parkkiin 30minuutin aikana kolmeen eri kohtaan siten että se on säädösten ja lakien mukaan pysäköity ja tuu sitten paukuttaan henkseleitä jos onnistut. Ajaminen nyt onnistuu melkeen missä vaan kelissä mutta siinä vaiheessa kun kuljettajan tulee poistua autosta niin siellä ohjaamossa voi todellakin tulla lämmin :hyvä:

Nykyiselläkin vajaavetoisella E-sarjalaisella on talvet pärjänny ihan hyvin, mutta autokuume on äitynyt aika pahaks. Kohteena ois 2007-> Mersun ML. En voi väittää tarvitsevani katumaasturia yhtään mihinkään, mutta olishan semmonen aika kiva. Nykyistä autoa edeltävä kulkine oli Jeep Cherokee ja siitäkin tykkäsin. Nyt olis jotain vähän hienostuneempaa hakusessa.

Näyttää olevan suunnilleen kaikki myynnissä olevat 320 cdi -padalla. Mun vähäisillä kilsoilla kävis bensamottikin ihan hyvin. Noh, katellaan. Varmaa on ainakin se, että tän nykyisen järkiauton seuraaja ostetaan enempi fiilispohjalta :)

Voin suositella ML:ää. Ei se ny tuohon lumikasas syksyä odottavaan ja 35" mutiaisilla rengastettuun mettästys-rankkuun verrattuna tietenkää mikään maasturi oo, mutta jotenkin etenee ja kokoisekseen kohtuu kulutuksella(320 CDI)

Aamulla Kulosaaressa Helsingissä. Vajakillakin kai pärjää mutta nelikolla tuo on ainakin hauskempaa. Jossain kohdissa otti jopa pohjasta kiinni (tuossa kadulla mikä kääntyi tuolta kauempaa vasemmalle) ja nelikko oli OIKEASTI ainoa keino edetä tuolla:

kulis.jpg

Entisellä Bemarilla en ois edes uskaltanut lähteä koittelemaan.

Voi herran jumala! SIINÄ ON LUNTA! TULKAA KAHTOO! LUNTA!

Et oikeasti voi olla tosissasi! Voi perse mitä touhua....

Mee vaikka tonne pikku-huopalahteen tai munkkiniemeen ja lyö autosi parkkiin 30minuutin aikana kolmeen eri kohtaan siten että se on säädösten ja lakien mukaan pysäköity ja tuu sitten paukuttaan henkseleitä jos onnistut. Ajaminen nyt onnistuu melkeen missä vaan kelissä mutta siinä vaiheessa kun kuljettajan tulee poistua autosta niin siellä ohjaamossa voi todellakin tulla lämmin :hyvä:

Kävin tuossa hakemassa avokin koulusta ja olihan se pakko koukata tuolta pikku-huopalahden kautta, kun matkan varrelle sattui. Paciuksenkaari 16 A rapun eteen meni helposti parkkiin, samoin meni helposti parkkiin Paciuksenkaari 12 A rapun edessä olevan tumman audin (olikohan A4 farkku, joku paikallinen vois käydä tarkistamassa) eteen taskuparkkiin. K-kauppa Fortunan/feltbayn edessä oli 30 min. parkki johon meni helposti. Nämä kaikki kolme pysäköintiä 4 min. sisään. Tai noh, kyse ei ollut varsinaisesti pysäköinnistä vaan pysäyttämisestä noilla pysäköintipaikoille. En viitsinyt nousta autosta ulos.

Tilkankadulta löytyi ainakin kolme/neljä paikkaa vapaana johon auton olisi voinut ajaa. En enää jaksanut alkaa parkkeeraamaan koska kolme pysäköintiä oli jo täynnä.

Kävin tuossa hakemassa avokin koulusta ja olihan se pakko koukata tuolta pikku-huopalahden kautta, kun matkan varrelle sattui. Paciuksenkaari 16 A rapun eteen meni helposti parkkiin, samoin meni helposti parkkiin Paciuksenkaari 12 A rapun edessä olevan tumman audin (olikohan A4 farkku, joku paikallinen vois käydä tarkistamassa) eteen taskuparkkiin. K-kauppa Fortunan/feltbayn edessä oli 30 min. parkki johon meni helposti. Nämä kaikki kolme pysäköintiä 4 min. sisään. Tai noh, kyse ei ollut varsinaisesti pysäköinnistä vaan pysäyttämisestä noilla pysäköintipaikoille. En viitsinyt nousta autosta ulos.

Tilkankadulta löytyi ainakin kolme/neljä paikkaa vapaana johon auton olisi voinut ajaa. En enää jaksanut alkaa parkkeeraamaan koska kolme pysäköintiä oli jo täynnä.

Mut sä ootki Bondi!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mut sä ootki Bondi!!!

Nyt vasta huomasitte. Onhan se nyt ollut ilmi selvää, että ei kukaan voi pärjätä tuollaisessa kelissä GT-luokan coupella ilman renkaita joihin tulee napista painamalla piikit. :D

Edit: on mulla kuitenkin oikeesti ihan katulailliset nastarenkaat.

Hyvä että pikku-huopalahdessa noita paikkoja sitten on enemmän suhteessa autoihin tai sitten siellä on vähän laadukkaampaa toimintaa kiinteistöhuollon osalta, noiden paciuksenkaaren parkkien olisin olettanut olevan ensimmäisenä täynnä mutta näköjään ei. Usein saa heijata kytkimellä parkista/parkkiin omaa autoa niin kyllä siinä neliveto kelpais. Sit kun vielä saadaan pari päivää lämpötilaa 0°C molemmin puolin niin että se lumikasa ajoväylän ja pysäköintitilan välillä jäätyy kiven kovaks niin tavallisella henkilöautolla pohja paukkuu kun siitä yrittää yli...

Sillointällöin on volvon xc90 lainassa ja ei paljoo tarvii murehtia saako tohon parkkiin vai ei, riittää että löytää sopivan raon niin sinne sen myös saa. Jokaisen talven oon tähän mennessä vajaavedolla pärjänny mutta neliveto helpottais näitä talvia ihan vitusti.

Ettekö osaa lukea, ajakaa siis tosta tieltä itse tonne vasemmalle ja koitelkaa vajakilla. Tarjoan bissen kuka pääsee ton kentän ympäri, jos sitä ei oo aurattu. Kuvan paikastahan nyt pääsee millä vain, takavetobemari ajoi ja etuvetogolffikin ajoi siitä.

Ettekö osaa lukea, ajakaa siis tosta tieltä itse tonne vasemmalle ja koitelkaa vajakilla. Tarjoan bissen kuka pääsee ton kentän ympäri, jos sitä ei oo aurattu. Kuvan paikastahan nyt pääsee millä vain, takavetobemari ajoi ja etuvetogolffikin ajoi siitä.

Ei jumalauta Huppe sä olet vajaa jätkä.

Kyllä nuo auraamattomat tiet on tänään olleet stadissa ihan järkyttävässä kunnossa, se on helppoa netissä vaan huudella. Kyllä tollasilla pikkuteillä saa oikeasti olla tarkkana, ettei jää kiinni, vaikkapa pohjasta. Ei se Huppe ihan paskaa puhu.

Ei jumalauta Huppe sä olet vajaa jätkä.

Ai kun Stadissa ei aurata katuja? Missä sä itse ajelit tänään? Pitänee ostaa GT luokan coupe ja elvistellä miten kiihtyy radalla alle 6sek niin saa pakkiksen respektit.

Tältä välillä näyttää kun aamulla parkkipaikalta lähtee. Eipä tosta takavetobemari irtoaisi ilman lapiohommia. Niin, paitsi jos se kiihtyy nollasta sataan alta 6sek... :D

[video]http://m.youtube.com/watch?feature=plpp&v=vHE9b_d8OVY[/video]

Päsee näköjään nelivetosubarullakin menemään, vaikka ei maastoauto olekkaan

GT-luokan coupella pärjää kyllä talvella yhtä hyvin kuin nelivedolla. Ostan semmosen. Onhan se kivempi muutenkin kun kiihtyy alle 6sek, saa muksutkin nopeemmin päiväkotiin ja lätkäharkkoihin. Pitäs vaan ostaa semmonen iso GT luokan peräkärri mihin laittas sitten kamat kyytiin.

Älä Huppe nyt ala mussuttamaan; sillä pärjää aivan hyvin, mutta neliveto on varmasti parempi talvella. Sä aikaisemmin lässytit ettei ilman nelivetoa selviä. Se oli paskapuhetta.

Hyvää mättöä täällä. Pitää tehdä kompromissi ja ostaa X6M, siinä on coupee ja maasturia samassa paketissa. Mikä tärkeintä nii 4,5sek 0-sataan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom