Äläs nyt saatana, kaverilla on GTI luokan coupe! Alle 6s 0-100! Vittu in your face motherfuckers, se ylittää kaikki ajo-ominaisuudet mistään autosta.
Tämä nyt varmaan oli minulle osoitettu, vaikka en olekaan puhunut mitään GTI luokan autoista. Ks.
http://www.autowiki.fi/index.php/GT ja yritä miettiä mitä eroa on GT luokan ja GTI luokan välillä.
No koita nyt apinalle selittää banaania. Koitetaan kuitenkin. Helsingissä tiet ovat sohjoa ja eteneminen välillä talvella perseestä, neliveto on erittäin kätevä. tilaa,tilaa,tilaa jne.
Juu, näinhän se on. Jokaiselle käyttötarpeeseensa sopiva auto. Mulla on sellainen tilanne, että mikään käytännön tarve tms. ei sanele millainen auto mulla pitää olla (ei lapsia, ei tavaran roudaamista, ei oikeastaan edes tarvetta autolle). Eli voin hankkia sellaisen auton millaisen haluan. Asun Stadissa, joten jos maasturi olisi ainoa auto jolla täällä pärjää niin kai mä sellaisen ostaisin.
Joo ja tuommosella kiihtyvyydellähän ei tee hevonvittua missään tilanteessa. Ellei sitten tosiaan tykkää ajella radalla.
Kyllä se kiihtyvyys vain on kiva. Se kertoo siitä, että autossa on voimaa. Pikku Kia:lla selviää hengissä ja pystyy elämään. Samoin kaurapuurokin pitää hengissä, eikä sisäfileellä varsinaisesti tee mitään. Mut on se kuitenkin kiva syödä joskus sisäfilettäkin sen ainaisen kaurapuuron rinnalla.
Niimpä. Varsinkin kun tuosta paljon nopeampia maastureitakin on.
http://www.ehow.com/list_7193030_10-fastest-suvs.html#page=10
Tämä keskustelu on mennyt ihan luokattomaksi. Kyllä aina löytyy nopeampi, kauniimpi, rikkaampi jne. Katsos, maailmasta löytyy nopeampiakin autoja. Tätähän minä en tiennytkään. Jengi linkittelee tänne jotain viritettyjä katumaastureita yms. Totuus kuitenkin on,että tuolta liikenteestä löytyy suhteellisen vähän ale 6 sek. autoja. Voisinhan mäkin linkittää tähän jonkun Ariel Atomin osoituksena siitä, että löytyy nopeampia autoja kuin nuo teidän maasturit. Mitä tämä osoittaa? Niin, ei oikeastaan mitään.
On se nelari varmasti parempi tällaisilla keleillä, mitä nyt on. Kyse oli siitä, että ilman sitä ei selviä joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
Tämä kun tuntuu olevan näille maasturi-ihmisille vaikea käsittää. Autot tuntuvat aina olevan jonkinlaisia kompromisseja. Onhan se nyt selvä asia, että tällaisissa haastavissa olosuhteissa nelari ja maasturi on parempi, mutta minä arvostan enemmän voimakasta, hyvää ja mukavaa ajotuntumaa kuin parina päivänä vuodessa esiintyvää parempaa etenemiskykyä tai isoa tavaratilaa. Tämä vain tuntuu olevan maasturi-ihmisille jotenkin vaikea hyväksyä. En tiedä johtuuko se siitä, että he ovat joutuneet tekemään enemmän kompromisseja autonsa suhteen kuin muut. Huppe nyt ainakin tuntuu olevan jotenkin katkera, kun haluaisi ajaa hyvällä autolla ja joutuu kuitenkin ajelemaan jollain Mitsulla.