Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttuja kasvoja tulee yleensä bongattua, mutta uusiin ei jaksa kiinnittää huomiota. Yleensä en näe/huomaa/kuule salilla ketään, kun mulla on niin hyvä keskittyminen siihen mitä olen tekemässä ;)
Sama.Sama täällä. Joskus tietenki saattaa olla löysä motivaatio-päivä, niin silloin ehkä vähän vilkuilen timmejä peppuja "vahingossa"
Käyn naistensalilla, niin ei pahemmin ole tuijoteltavaa. :D Oli salia valitessa jo mielessä, että pitää varmaan mennä suosiolla naistensalille, kun ei siitä treenistä tule muuten mitään. Olen sen verran heikko tapaus, että pää kääntyy melko helposti. No okei, ei tuo ehkä se hallitseva kriteeri ollut, mutta jollain tasolla totta kuitenkin. Saanpahan muutenkin tuntea itseni vahvaksi siellä mummojen keskellä, vaikka välineetkin sitten ovat vähän mitä ovat. :hyvä:
Käyn naistensalilla, niin ei pahemmin ole tuijoteltavaa. :D Oli salia valitessa jo mielessä, että pitää varmaan mennä suosiolla naistensalille, kun ei siitä treenistä tule muuten mitään. Olen sen verran heikko tapaus, että pää kääntyy melko helposti. No okei, ei tuo ehkä se hallitseva kriteeri ollut, mutta jollain tasolla totta kuitenkin. Saanpahan muutenkin tuntea itseni vahvaksi siellä mummojen keskellä, vaikka välineetkin sitten ovat vähän mitä ovat. :hyvä: