Katseletko vastakkaista sukupuolta sillä silmällä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekä että :D Oon mä missä tahansa ja jos mun ohi kulkee ihana ilmestys, huomaan kyllä. Tosin jos on intensiivinen penkkipunnerrus tai mave esim. menossa, en kyllä huomaa mitään :D

No eiköhän missä vaan pistä (lähinnä sinkkuna) silmään joku komee uro. Sali on siitä hyvä paikka et tietää heti et onks siin voimaa yhtää vai peittoisinks minä sen painis :D

Mut sit taas en kyl varmaan ikinä tekis mitään alotteita salilla, enkä helpolla lämpee jos mua tullaan yrittää, niin sillai pitäis keskittyä siihen reeniin vaan ettei jäis haikailee kenenkää perään.

Mä en kyllä salilla jaksa keskittyä muihin ihmisiin tippaakaan.

Tuttuja kasvoja tulee yleensä bongattua, mutta uusiin ei jaksa kiinnittää huomiota. Yleensä en näe/huomaa/kuule salilla ketään, kun mulla on niin hyvä keskittyminen siihen mitä olen tekemässä :puntti:;)

Tuttuja kasvoja tulee yleensä bongattua, mutta uusiin ei jaksa kiinnittää huomiota. Yleensä en näe/huomaa/kuule salilla ketään, kun mulla on niin hyvä keskittyminen siihen mitä olen tekemässä :puntti:;)

Sama täällä. Joskus tietenki saattaa olla löysä motivaatio-päivä, niin silloin ehkä vähän vilkuilen timmejä peppuja "vahingossa"

Käyn salilla jonka miestarjonta (noh, eivät ole kyllä tarjolla) on aivan mahtavan loistava. Keskimääräistä hotimpia miehiä varmasti yli 15 kpl ja niitä ihan kivojakin monta kymmentä. Kaunista katsottavaa kun on terveitä ja hyväkuntoisia miehiä...

Sama täällä. Joskus tietenki saattaa olla löysä motivaatio-päivä, niin silloin ehkä vähän vilkuilen timmejä peppuja "vahingossa"
Sama. :worship:

Aika pitkälti kyllä tulee keskityttyä treenaamiseen eli en juurikaan kattele. Se on vakavaa hommaa ;) Ei siinä ehdi miehiä katella :D

Miten määritellään sillä silmällä?

Jos joku komistus sattuu lähelle treenaamaan, niin toki tulee vilkuiltua sarjojen välissä. ;)

Kyllä katselen! Ja näin kevään ja kesän tullen entistä enemmän :D Ja varsinkin kun olen saanut selvitettyä kaikki mieltäpainaneet miesasiat, niin oon ihan vapaa tiirailemaan komeita miesvartaloita niin paljon kuin vaan huvittaa ;) (...vielä kun olis pokkaa heittää hauskaa juttua jollekin kivannäköiselle miespuoliselle treenaajalle, ettei jäis pelkästään sillä silmällä katseluksi.. ;) )

No kyllä mulla silmät päässä salillakin on ja jos joku hyvännäköinen mies ohi kävelee tai vieressä treenailee niin tottakai sitä tulee ainakin vilkaistua (sataviisikymmentätuhatta kertaa).
Piristää vaan treeniä kun on sarjojen välissä silmän iloa :)

Varsinaisesti en vilkuile muita mitenkään erityisemmin salilla, mutta tuossa muutamia kuukausia sitten näin ton nykyisen poikaystävän ja sitä kyllä kuolasin pitkään jopa siihen malliin salilla, että treenit meni välillä ihan höpönpöpönpöpöksi.

Haha, pakko myöntää että jos oikeen nami tapaus sattuu silmien eteen niin eihän sitä voi olla vilkuilematta (tosin yritän tehdä sen aika huomaamatta, varsinkin kun tarkoitus ei ole kuitenkaan iskeä) :D Eri asia on, jos on tosi vittuuntunut tai väsynyt - silloin ei vastakkainen sukupuoli kiinnosta vaikka ulkonäkö olisi kuinka häkellyttävä. Erityisen miellyttävää on seurata kyykkäävää miestä - varsinkin jos treeni on tuottanut tulosta pakaraosastolla :kuola: Noniin, ja nyt katse omaan mieheen. Kiitos ja hei ;)

Meidän salilla käy muutama semmonen äijä joilla on tapana jäädä tuijottelemaan pidemmäkskin aikaa ":eek:" ja on muuten aika helvetin ärsyttävää siinä sitten koittaa keskittyä ähisemiseen ja puhisemiseen! ..Siispä tästä opiksi ottaneena pyrin olemaan tuijottelematta muiden reenailua pieniä vilkaisuja lukuunottamatta. :D (Ja tietysti tuijotella oman miehen hekumallisia pakaroita ja reisiä täällä kotipuolessa :kuola: )

Käyn naistensalilla, niin ei pahemmin ole tuijoteltavaa. :D Oli salia valitessa jo mielessä, että pitää varmaan mennä suosiolla naistensalille, kun ei siitä treenistä tule muuten mitään. Olen sen verran heikko tapaus, että pää kääntyy melko helposti. No okei, ei tuo ehkä se hallitseva kriteeri ollut, mutta jollain tasolla totta kuitenkin. Saanpahan muutenkin tuntea itseni vahvaksi siellä mummojen keskellä, vaikka välineetkin sitten ovat vähän mitä ovat. :hyvä:

Käyn naistensalilla, niin ei pahemmin ole tuijoteltavaa. :D Oli salia valitessa jo mielessä, että pitää varmaan mennä suosiolla naistensalille, kun ei siitä treenistä tule muuten mitään. Olen sen verran heikko tapaus, että pää kääntyy melko helposti. No okei, ei tuo ehkä se hallitseva kriteeri ollut, mutta jollain tasolla totta kuitenkin. Saanpahan muutenkin tuntea itseni vahvaksi siellä mummojen keskellä, vaikka välineetkin sitten ovat vähän mitä ovat. :hyvä:

sama homma, kiva ku saa aina laitteiseen mennessä lisätä selvästi painoa ja ähertää miten vain ilman että kukaan arvioi tekniikkaa tai suorituksen puhtautta :D
ja saati että tuijottelis häiritsevästi. harmi on vain että ite ei pääse tuijottelemaan sitten... :(

Täällä sama homma. Itse en pystyis ollenkaan keskittymään, jos olis miehiä samalla salilla. Kuola luultavasti valuis ja treenistä ei tulis mitään :D Kuntokin vielä tällä hetkellä sen verran surkea, ettei edes kehtais...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom