Katseletko vastakkaista sukupuolta sillä silmällä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
Käyn työpaikan salilla, jossa kanssatreenaajat ovat pääasiassa miehiä, ja kondista löytyy laidasta laitaan ;) Joten en oikeastaan katsele. Ei tuttuja edes kehtaisi katsella ;) kaupallisella salilla tiirailin jonkin verran, tuntemattomia on pokkaa tuijottaa kun ei niitä ihmisiä muualla näe...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
täällä kaikki punttimiehet on mua tuplasti vanhempia painonnostajia, 40< ikäsiä ukkomiehiä ja loput onki sitte varattuja :( (kunnan ainut punttisali ni tääl o pienet piirit)

Mulla painottuu tuo vilkuilu enemmänkin naisosastolle, jos timmejä reisiä ja yläselkiä on näkyvillä. Nykyisellä salilla oli yksi tajuttoman hyvän kropan omaava itseäni pari vuotta nuorempi neitokainen, meinasi välillä oikein hävettää kun tuli tahattomasti tuijoteltua niin paljon. Ehdoton motivaatiokroppa, sopivan lihaksikas mutta ei mikään DDR:n kuulantyöntäjä -look.

Oman avokin muotoja tuleekin sitten vilkuiltua enemmän, on herra saanut 10 treenivuoden aikana ihan hyviä tuloksia kyykkäämisestä.. :hyvä:

Ja tuohon naisten yltiöpäiseen nakuiluun kommenttia, pääsin Turun Elixiassa kerran rasvaamaan yhden selkää kun en ehtinyt kieltäytyä ja sitten lätkäistiin tuubi käteen :eek:

Mulla on vähän sama juttu kuin Felinellä, eli salilla tulee lähinnä vilkuiltua samaa sukupuolta, jos sinne joku kovaa ja oikein treenaava eksyy. Lihaksikkaat punttimimmit on meidän salilla niin harvinainen näky, että niiden treenejä tulee sit sivusilmällä aika tarkkaan seurattua...

Ja tuohon naisten yltiöpäiseen nakuiluun kommenttia, pääsin Turun Elixiassa kerran rasvaamaan yhden selkää kun en ehtinyt kieltäytyä ja sitten lätkäistiin tuubi käteen :eek:

:lol2: :D You just made my day!

---
Itse aiheeseen: vain yhtä miestä olen katsonut sillä silmällä salilla että onpa mukavan näköinen. Sitten erästä miestä sanon salilla "Hulk Hoganiksi" ja tuijotan vaan niitä käsivarsia :wtf: Mutta en katso häntä mitenkää sillä silmällä.

Monesti taukojen välissä sitten jään kuunteleman joittenkin miesten juttuja ni pakko kyllä hymähdellä ja monesti onki tullut juteltua sitten. Kuitenkin salille en mene iskemään tai hakemaan miesseuraa, mutta juttukavereita on kivaa löytää :)

Keskityn enempi itseeni ja tekemisiini salilla ja olen ns "muissa maailmoissa" kun monesti mp3-soitin on vielä korvissa :rolleyes:

Mie saatan katella, jos näkyy hyviä kankkuja. Reeneihin se ei saa vaikuttaa, teen omat hommani niinku aina ennenkin ja tauoilla voi sitte tutkia sitä naapuria. En mee salille iskemään miehiä, enkä seurustelemaan kavereiden kanssa. Kattelen meininkiä ja yleensä jään niitä miehiä katteleen joissa on jo vähän lihaakin. Samoin naisia. Eli se on enempi se kroppa mikä siinä ympäristössä kiinnostaa :D

Käyn ite lähinnä naisten salilla (5kk käynyt), siellä kun saa rauhassa treenata ja vaikka piereskellä "vapaasti".
Joinain päivinä tuntuu, että pitää nähdä muuta elämää, eli suuntaan sekasalille. Meininki tuntuu olevan erilaista. Ekakasikin siellä tottakai on itse katseen alla ja samoin itse tulee katseltua.
Mukavaahan se silmän ruoka aina on. Muutenkin olen sitä tyyppiä, että tykkään katsella niin palomiehiä kuin paidattomia asfalttityöntekijöitä ja tietyssä vaiheessa kuuta se on myös erityisen mukavaa. Enkä mä usko että punttia nostavat juurikaan häpeilisi lihaksiaan, päinvastoin..ettei se katse nyt niin loukkaa, kai. Jotkuthan ei nimittäin katseesta tykkää.

voi minä käyn sellaisella naistensalilla ettei sielä kovin usein miehiä näy ikäväkyllä! kadehdittavia naisia sen sijaan näkyy liikaakin.

salilla liikutellaan rautaa...

salilla /saleilla, joilla käyn, ei oikeestaan koskaan nää muita muijia (erittäin hyvä niin:lol2:)
harvoin tulee katottuun sillee.. enimmäkseen hakee muilta treenivinkkejä. toki joitakin oikein hyvännäkösiä ja kehittyneitä sonneja tulee vilkastuun joskus myös sillä silmällä ;)..

Pakko sitä on vähän vilkuilla jos joku oikeen silmiinpistävän hyväkroppanen mies (tai nainenkin) sattuu samaan aikaan ilmestymään treenaamaan.
Eikä siinä kattomisessa mun mielestä mitään pahaa ole. En tietenkään tuijota mitenkään erityisen intensiivisesti, eli ei pitäisi ketään häiritä :)
Loppuajan kattelenki sitten seinää ettei kukaan vaan pitäisi kamalana tuijottelijana :D

Enpä pahemmin. Tietty jos joku erittäin hyvännäkönen kundi osuu silmään niin kyllä mä sitä varmaan kerran vilkasen, mutta en sillä silmällä. Ei vaikuta reeneihini mitenkään. Enemmän reeneihini vaikuttaa pulputtaminen naisystävieni kanssa. :D
Oman miehen kaa jos oon salilla niin kuolaan kyllä. ;)

No tokihan niihin kiinnittä huomiota, olin mä missä tahansa ;) Tietty yritän käyttäytyä fiksusti, ja antaa toisen treenailla rauhassa ettei mene tuijotukseksi (vaikka kuola lähes valuisikin)... Itseäkin kun häiritsee jos joku salilla kyyläilee.

Pakkohan niitä silmiä on jossain pitää, niin miksei sitten miellyttävän näköisissä miehissä. ;) Enkä kyllä pane pahakseni, vaikka joku muakin tuijottelisi. Jokunen sellainenkin mies siellä salilla on myös, joka jotenkin kummasti sattuu aina katsomaan samaan aikaan, kun itse katson. Siitä tulee vähän sellainen olo, ettei tiedä, miten päin olisi, mutta eipä tuokaan haitanne. ;)

Nuoret äijät kun kyylää nii ne ujosti kääntää aina päänsä pois, kun niitä kattoo takas. Vanhemmilla ukoilla on pokkaa vaan jatkaa tuijotusta vaikka niitä tuijottais takas. :D Ei mua erityisemmin häiritse. Ehkä sit, jos joku tulee oikein lähelle kyyläämään ja tuijottamaan esim. persettä, kun venyttelee, mutta onneks nää on aika harvassa. Naiset saa aika paljon huomioo kuntosaleilla ;)
e: Ainiin ja tietty itsekin tsekkailen hyvännäköisiä miehiä

Yleensä en kerkee muita kattella kun on tiukka treeni menossa ja täytyy keskittyä hengittämiseen ja siihen omaan suoritukseen :)
Viime tiistaina salilla oli vain minä ja kolme heppua. Jostain syystä se yks kiinnitti mun huomion olemuksellaan. Se oli niin komee että meinasin unohtaa hengittää. Teki mieli vetää sama treenisetti uudestaan et ois voinut kattella sitä kauemmin. Se oli niin :pano: näkönen.

En tuijota, ellei oikein pistä silmään. Aikoinaan kai kerran tuijotellut yhtä tyyppiä salilla, kun meinas hengitys pysähtyä kun näin sen :).. joku olemuksessa sillon vangitsi vaikkei se mikään uskomattoman hyvännäkönen ollut. Olen tosi tosi huono ihastuun ulkoisesti kehenkään.. Hyvä ulkonäkö ei kerro mitään, mut joskus se persoona huokuu siitä läpi niin sitten on jees :). Ei ole sattunut sittemmin.. Jotenkin en oikein jaksa salilla ketään kytätä kun keskittyy omaan tekemiseen ja toisaalta en mäkään tykkää et kukaan kyttää mua kun mä treenaan :)

en kyllä katsele. tosin ny oon taas käyny vaan naisille tarkotettussa paikassa, mutta tässä siirtymässä toiseen paikkaan.
mä keskityn treenaamiseen,ja sillon oon ihan omissa ajatuksissani.
ja mä oikeesti toivon, ettei kukaan katselis mua kun treenaan. jotenkin kiusallista.

Musta on todella ärsyttävää kun muut tuijottavat salilla. Olen punttipuolella ainoa nainen ja lisäksi ainoa ulkomaalainen, joten töllöttäjiä riittää. En myöskään tykkää juttelemaan tulevista miehistä, koska hikoilen treenatessani kuin kylpevä sika ja on noloa keskustella raikkaannäköisen miehen kanssa hikirätti naamalla viuhuen.
Itse kyllä silloin tällöin vilkuilen lihaksikkaita komistuksia salilla. Mutta puolustuksekseni voin sanoa, että teen sen aina huomaamattomasti. En tuijota enkä kuolaa. (toivottavasti)

En mäkään pahemmin miehiä tiiraile, ja inhoan itse sitä, kun olen myös melkein ainoa naispuolinen salillani kävijä (muut naiset kulkee ohi jumppaan) niin tunnen katseita vähän välä kun puhisen ja pumppaan... :P

Tottakai katselen. Valehtelisin, jos väittäisin muuta.

Katseleminen ei kuitenkaan poissulje treenaamista (musta toi kahtiajako on jotenkin kummallinen). Treenaan ja hikoilen omasta mielestäni salilla ihan suhteellisen kovaa enkä lue lehtiä lähentäjä-/loitontajalaitteessa.

P.S. Mikäli joku sattuu katselemaan mua, niin se on pelkästään kiva asia, mikäli se ei mene tuijottelutasolle (rinta-/peppuosastolle). Saa katsoa, mutta kohteliaasti, ettei oma olotila muutu epämiellyttäväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom