Katseletko vastakkaista sukupuolta sillä silmällä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noh, joskus on saattanut pikkuisen katse vaellella muuallekin, mutta lähinnä tulee vaan omaa avokkia katseltua kun sen kanssa salilla kuljetaan ;)

Tulee katseltua joo, katselen tosin myös muutamaa tiettyä naista koska niiden kroppa herättää pinehköä kateutta ja siitä syntyy taas valtaisa treenimotivaatio ;) Mutta mua kyllä lähinnä vituttaa että tuolla salille ei oo näkyny kovin montaa hyvännäköstä miestä... Yks komee on bongattu mutta se aina lähtee sillon ku mä meen tai toisinpäin :(

Aika tekopyhää sanoa, että itseään ei saisi tuijottaa, mutta silti kokee oikeudekseen "vähän katsella".

Mä katselen kyllä. Nykyisellä salilla käy harmillisen vähän sellaisia, jotka oikeasti aiheuttaisi "vau"-fiiliksen.

En mä kehtaa tuijotella, ainakaan kovin pitkään. :D Sillee nopeesti saatan vilkasta. Tosin niillä saleilla millä mä käyn en oo tainnu bongata viel yhtään mega-hyvännäköstä kundia. Eniten kyl muiden tekniikoita kyyläilen ..

Käyn naisten kuntosalilla opiskelupaikkakunnalla. Satuin kotona käydessäni vierailemaan paikallisella kuntosalilla ja mullahan meni pakka sekaisin kun en ollut aikoihin nähnyt miehiä raudan kimpussa. ;D

Käyn naisten kuntosalilla opiskelupaikkakunnalla. Satuin kotona käydessäni vierailemaan paikallisella kuntosalilla ja mullahan meni pakka sekaisin kun en ollut aikoihin nähnyt miehiä raudan kimpussa. ;D

Huh, en voisi ikinä kuvitellakaan liittyväni naisten salille. Sarjojen välissä peilin kautta salakavalasti (eli niin, että kohde varmasti huomaa) tuijottelu on parasta!

Kai sitä tulee tsekattua. :) Samoin kyllä myös naiset.
Melko vähän vaan on tuota silmänruokaa tarjolla kummankaan sukupuolen osalta.

Tuleehan sitä katseltua jos joku sen arvonen sattuu salilla olemaan. Itse saan lisää reenipuhtia siitä jos joku tuijottelee, sillon ei vaan kehtaa löysätä yhtään :D

Totta kai katselen, jos joku pistää silmään. Katselen naisiakin. ;)

Juu, tulee (salaa) vilkuiltua jos kivan oloisia tyyppejä on treenaamassa samaan aikaan. :) Huomaa kyllä aina, että on myöskin katseiden kohteena, kun on yhtäaikaa miesten kanssa treenaamassa. Salilla ei tule kyllä kovin edustuvan näköisenä oltua, koska treenaamaahan sinne tullaan. :D

Oon lähes aina ainoo nainen salilla ja äijiä on muutamasta kolmeenkymmeneen riippue ajankohdasta ja voin kertoa, että salilla käyminen on aina yhtä ihanaa herkkua.;))

Pidän pitkiä sarjataukoja ja siinähän ehtii katsella vaikka mitä :) No oikeesti, ei ole yksikään salihemmo sytyttänyt niin paljoa että mitenkään ihastuksissani vilkuilisin tai tuijottelisin. Katselen kyllä ihan avoimesti ja oppimismielessä jos joku (sukupuolesta tai ulkonäöstä riippumatta) tekee jotain outoa liikettä tai treenaa muuten vaan erityisen hyvällä tekniikalla. Eikä mua haittaa jos joku yrittää oppia jotain mun treenistä, vaikkapa vain välttämään samat virheet :)

Viime aikoina salilla on pyörinyt useampi tutun näköinen tyyppi, joita olen vilkuillut ja miettinyt samalla että mistä mun pitäisi se tuntea ja pitäiskö meidän olla ihan moikkailuasteella - varalta olen sitten vain hymyillyt leveästi ja samalla ehkä antanut vääriä signaaleja. :rolleyes:

Olen tosi tosi huono ihastuun ulkoisesti kehenkään.. Hyvä ulkonäkö ei kerro mitään, mut joskus se persoona huokuu siitä läpi niin sitten on jees :). Ei ole sattunut sittemmin.. Jotenkin en oikein jaksa salilla ketään kytätä kun keskittyy omaan tekemiseen ja toisaalta en mäkään tykkää et kukaan kyttää mua kun mä treenaan :)

Mulla on ihan sama; en osaa ihastua enkä edes oikein pitää ketään komeana pelkän ulkonäön perusteella. Se on minulle paljon kokonaisvaltaisempi juttu kuin pelkkä ulkonäkö. Esim. julkkismiehistäkin ajattelen hyvinhyvin harvoin, että onpa hyvännäköinen.. sellaiset julkkismiehet taitaa olla laskettavissa helpostikin yhden käden sormilla. Sama juttu sitten muiden miehienkin suhteen, esimerkiks just salilla. Mutta koska oon sinkku, niin kyllä mä treenin ohessa saatan välillä vähän vilkaista tarjontaa :D Tosin ehkä treeniajoistani johtuen se tarjonta on varsinkin viime aikoina ollut kovasti teinipoika- ja eläkeläisosastoille painottuvaa :jahas: Pyrin kyllä välttämään tuijottamista, sillä itellekin tulee helposti kiusaantunut olo jos joku tuijottaa koko ajan. Joskus oon saattanut jäädä seuraamaan jonkun treeniä vaivihkaa, jos treeni näyttää erityisen hyvältä tai oudolta, riippumatta siis tyypin ulkonäöstä :lol2: Välillä oon sitten niin ajatuksissani, etten huomaa yhtään mitä ympärillä tapahtuu ja ketä siinä pyörii.

Mutta tosiaan voin allekirjoittaa tuonkin väitteen ihan täysin, että joistakin ihmisistä se persoona huokuu läpi, joko hyvässä tai pahassa. Oon huomannut että jos tulee sellainen tunne, niin kannattaa luottaa vaistoonsa. Mulle on tullut muutamasta miehestä melkein heti sellainen arveluttava fiilis, vaikka siihen ei ole mitään varsinaista syytä ollutkaan ja myöhemmin onkin selvinnyt että ne on olleet jotain tyyliin varattuja kusipääpelimiehiä..

Kyllähän sitä välillä tulee vilkuiltua. Mutta saatan kyllä katsoa myös hyvännäköistä fysiikkaa, niin naisilla kuin miehilläkin. Meillä käy salilla muutama vanhempi mies, jotka aika estoitta tuijottelee ja siitä tulee kyllä äärimmäisen kiusaantunut olo. Ei pieni vilkuilu haittaa, mutta jos joku on siellä jatkuvasti tiirailemassa nuoria mimmejä niin kyllähän se pistää vituttamaan. Yritän kuitenkin pitää keskittymisen treenissä, ja se häiriintyy, jos itse tuijottelee tai joku muu tekee sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom