Katseletko vastakkaista sukupuolta sillä silmällä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
En katso ketään "sillä silmällä", sillä olen aikalailla keskittynyt omaan treenaamiseen. Sarjojen välillä voi ohimennen kiinnittää huomiota siihen, että jos joku treenaa kovaa tai omaa hyvät lihakset. Kuitenkin jonkin verran ihaillen tulee katseltua niitä, jotka treenaavat tosi kovaa ja useimmiten nämä ovat miehiä sillä salilla, jolla käyn.

Vielä ollessani sinkku ja kun treenini oli vielä vähän sitä sun tätä, tuli kyllä niitä miehiäkin syrjäsilmällä vilkuiltua. Silloin en ollut niin tosissaan salilla. Kävin vain tekemässä jotain pitääkseni yleiskuntoa yllä. Aika harvoin niitä namupaloja kylläkään silmiini osui.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä suorastaan välttelen muita ihmisiä salilla. Siitä syystä salivalinnat ja ajankohdat on vähän erikoisia. Yksinkertaisesti reenaan paremmin ihan omassa rauhassa. Silmäiltyä ei tule vaikka salilla muita joskus harvoin olisikin, ihan muuten vaan saan parhaat tehot rauhallisessa ympäristössä.

No eiköhän missä vaan pistä (lähinnä sinkkuna) silmään joku komee uro. Sali on siitä hyvä paikka et tietää heti et onks siin voimaa yhtää vai peittoisinks minä sen painis :D

Mut sit taas en kyl varmaan ikinä tekis mitään alotteita salilla, enkä helpolla lämpee jos mua tullaan yrittää, niin sillai pitäis keskittyä siihen reeniin vaan ettei jäis haikailee kenenkää perään.
Voithan sä tehdä niinkin että sanot voidaanko jutella treeneitten jälkeen tai jättää puhelinumerosi jos hän on niin kiinnostunut sinusta, esim taukojen aikana on ihan kiva jutella. :)

Voithan sä tehdä niinkin että sanot voidaanko jutella treeneitten jälkeen tai jättää puhelinumerosi jos hän on niin kiinnostunut sinusta, esim taukojen aikana on ihan kiva jutella. :)

Joo ei tainnut tosta tulla selville, et tässä on vähän pidempi suhdekin päällä. Kyllähän noita yrittäjiä tulee, mut en tosiaan oikein tykkää, varsinkaan puntilla, kun tosiaan kiva pystyä keskittymään siihen tekemiseen. Katsella nyt voi, mutta ei siihen osaa varautua et joku tulee puntilla jotain kyselee. Nolottaa sit siinä ku joku tulee kyselee et onks sinkku ja ei tajuu ja vastaa et joo ja sit alkaa änkyttää et eiku anteeks en siis oo :D

Ja valitettavasti vähän turhankin luonnostaan onnistuu kaikki pikkuflirtti ja jutun heittely miesten kanssa, et sinäänsä ei oo ollu ongelmia keksiä kuinka lähestyä jotain, jos on tarve ollut...

sarjojen välissä voi vilkaista toisen kerran jos sattuu jonkun herkullisen näköisen uroksen bongaamaan, mutta treenaamisen kustannuksella en kyllä katsele.
enemmän huomiota menee omien käsivarsien ihailuun lolol :D

Ei tule "sillä silmällä" katseltua kumpaakaan sukupuolta salilla. Siellä treenaan, en bongaile söpiksiä.
Joskus alkaa häiritseen ku joku tuijottelee ja silloin otan tavarat ja vaihdan kerrosta. Miesten seassa saan niinki olla rauhassa, mutta naisten puolella meinaa välissä tulla "ahdasta". :D

ilmeisesti sitten katselen, tai pikemminkin katselin!, kun sieltä olen miehen itelleni bongannut :rolleyes:

hyödynnän salilla käydessäni naisten puolta, joten siellä ei miehiä voi sillä silmällä katsoa..
Sen sijaan ryhmäliikuntatunneilla tulee usein tsiikattua, että ketäs on paikalla;)

Yksi tyyppi pisti mua silmään ja ollaan sellaisella perus nyökkäys/hymy tasolla. Ja nyt mun pää aina vaistomaisesti kääntyy oviaukkoa kohti kun kuulen avainkortin piipityksen, vaikka en nyt sillä silmällä tai fiiliksellä salilla olekkaan. Ärsyttää moinen ehdollistuminen!

Täytyy myöntää, että kyllä mä huomaan ne söpistykset ja varsinkin jos joku semmonen sattuu tulemaan viereiseen laitteeseen niin tulee usein nyökättyä tervehdykseksi ja hymyiltyä. :rolleyes:

Pääasiassa yritän keskittyä omaan peilikuvaani ja tekemään kaikki liikkeet oikein enkä miehiin.. mutta en pistäis pahitteeksi pieniä smalltalkkeja ikään kuin virkistyksenä sarjojen välissä. ;)

Salilla tulee kyllä vilkaistua jos oikein komeita tapauksia sattuu olemaan samaan aikaan. ;) Keskityn kuitenkin treenaamiseen enkä katseluun...

heh, meitiä tultiin pokaamaan baarissa repliikkinä "sä olit siellä salilla silloin-ja silloin".. Ei vaan, mukava tyyppihän se oli. kavereita ollaan. :)

Pari viikkoa sitten tuli yöelämässä vastaan toinenkin salilta tuttu naama, kunnon iskumeiningillä. Oli vaan sellainen ärsyttävä tyyppi että olisi saanut painua jonnekin kauas... :rolleyes: Nyt ärsyttää kun salille mennessä mietin että toivottavasti ko.mies ei ole siellä ettei joudu väkisin vääntämään jotain small talkia. :jahas:

Käyn yleensä salilla aamulla, jolloin siellä ei juurikaan ketään ole. Kuitenkin tänään oli pitkästä aikaa ihan söpö poika, jonka kanssa vaihdettiin katseita pariin kertaan muttei kuitenkaan muuta. Olisin kyllä mielissään jos joku tulisi mulle sarjojen välissä jutustelemaan, mutta ehkä en ole kovin kutsuvan näköinen hikeävaluvana ja punaisena :D Kaiken lisäksi musiikit ovat aina täysillä ja keskityn omaan treenaamiseen, mutta kyllä sarjojen välissä tulee silloin tällöin pikaisesti vilkuiltua ympärille.

Mulla on niin spesiaali miesmaku, että harvemmin törmään tyyppiin, jota tulis vilkaistua useampaan kertaan/pitempään. Harvoin siis salillakaan mun näköpiiriin osuu semmoista huikaisevan komeaa miestä.

Viimeaikoina olen kuitenkin hieman vilkuillut yhtä tyyppiä salilla. Taitaa olla aika monta vuotta mua vanhempi mies, uskoisin. Komee kun mikä, silleen karskilla tavalla. Kaljuuntunut kyllä, mutta se jotenkin vaan lisää sen charmia. Semmoinen Jason Statham look-a-like, tummempi vaan ja paljon pitempi. Varmaan 190cm. Muutenkin tykkään sen tyypin olemuksesta. En osaa selittää, miksi.

joskus tulee kyllä tietty katseltua että oho, toi ihminen on kyllä saanut kroppaan mukavasti lihasmassaa. Tai että miettii olisinpa minäkin yhtä lihaksikas. Joskus kyllä ajattelee että toivottavasti ne ei luule mitään muuta:eek: Mutta kun treeniä vetää kunnolla niin harvoin sitä ehtii miettiä onko jonkun kroppa muuttunut vai ei :)

Ei tule juuri katseltua, mutta joskus oon miettinyt, että vähän skarpimpikin saisi olla. Oon yleensä niin ajatuksissani, että en huomaa edes tuttuja (jotka sitten loukkaantuvat kun kuvittelevat, että huomasin enkä vaan moikannut). Viime viikolla joku random mies tuli salilla vastaan, tuijotti suoraan silmiin ja leväytti ison hymyn mulle. Tapani mukaan olin ihan muissa maailmoissa ja häkellyin niin pahasti, että kävelin päin seiniä. Onneksi olin jo valmiiksi punainen, eikä se järjetön poskille tulviva kuumotus varmaankaan näkynyt ulospäin :D

Kyllä mä myönnän miekkosia salilla vilkuilevani. En nyt tietenkään kesken sarjojen, mutta tauoilla kyllä ja esimerkiksi jos jään jotain venyttelemään niin ei kai siinä nyt huomaamattakaan voi olla jos jotain silmänruokaa eteen astelee! Olen huomannut että miltei joka kerta jos on ainoana tyttönä salilla, saa jotain huomiota ja kyllähän se vähän piristää, vaikka pääasiassa sinne treenaamaan tietysti menenkin. Niin joo ja kerran olen jopa kokenut jonkin sortin ihastumisen salilla, mutta mitään en ole kyllä asialle ainakaan vielä tehnyt. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom