Katseletko vastakkaista sukupuolta sillä silmällä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K4SSE
  • Aloitettu Aloitettu
Jos joku tosi hyvässäkunnossa oleva "herkku" on salilla, niin täytyyhän sitä vilkaista, muutoin kyllä keskityn treenaamiseen, ja en näe ketään!!! Aikalailla salilla kuitenkin se samat naamat käy. Mutta en siis komeudelle ole sokea :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä katson. Joko miellyttävän ulkomuodon takia tai sitten ihan mielenkiinnosta treenitekniikkaa tm. kohtaan. Sinkkuna kuitenkin on pakko pitää silmät auki joka paikassa. Ja miksipä ei sitten salilla, jossa nimenomaan sitä omaa silmää miellyttävää porukkaa liikkuu ja vieläpä selvinpäin. Pari kertaa salibongailu on tuottanut myös tulosta jopa seurusteluun saakka. :)

Katselisin samaa sukupuolta jos olisi katseltavaa.. Meidän työpaikan salilla on aina samaan aikaan joku keski-ikäisten toimistotätien jumpparyhmä siinä sivussa, sellut höllyen, ei kovin kiinnostavaa.. Ja ne pari tyyppiä, aina samat, siinä rautojen puolella ei juuri saa päätä kääntymään. Mielluummin itse asiassa menisin miesten vuorolla, niin saisin edes lihaksia katsella, kyllähän ne miehelläkin hyvältä näyttää.. :rolleyes:

Minä kyllä vilkuilen toisten treenaamista, mutta harvemmin "sillä silmällä". Lähinnä vahtaan vain ottaakseni opikseni osaavammilta.

Mä olen valinnut salini nimenomaan sillä perusteella, että se EI ole "naisten sali", vaan siellä valtaosa treenaajista on miehiä. Syy tähän valintaan ei ole se, että haluaisin bongailla komistuksia, vaan se, että enemmän mua häiritsisi se naisten tuijottelu ja arvostelu, kun miesten. Lisäksi naisten saleilla käy yleensä enemmän näitä "treenaajia", jotka tulee sinne porukalla ja lähinnä vaan istuu ja kalkattaa keskenään. Varaa yhtä laitetta puoli tuntia, ja siitäkin ajasta suurimmaksi osaksi vaan istutaan siinä.

Joskus toki näkee ihan herkullisiakin kanssatreenaajia. Ei niiden läsnäolo siltikään mun treeniä häiritse, pystyn kyllä keskittyä.

Treeniä treeniä; huvit sitte eriksee. Sosiaaliset taidot tippuu kyllä 0 ku isketään ne painot nenän eteen :) Myönnettäköön se, että naapurin painot tulee väliin tarkistettua motivaation kasvattamiseksi.

Mä olen valinnut salini nimenomaan sillä perusteella, että se EI ole "naisten sali", vaan siellä valtaosa treenaajista on miehiä. Syy tähän valintaan ei ole se, että haluaisin bongailla komistuksia, vaan se, että enemmän mua häiritsisi se naisten tuijottelu ja arvostelu, kun miesten. Lisäksi naisten saleilla käy yleensä enemmän näitä "treenaajia", jotka tulee sinne porukalla ja lähinnä vaan istuu ja kalkattaa keskenään. Varaa yhtä laitetta puoli tuntia, ja siitäkin ajasta suurimmaksi osaksi vaan istutaan siinä.

Melkoisen samoilla linjoilla täällä mennään. Treenasin lähes vuoden salilla, jossa käy oikeastaan pelkkiä miehiä ja jossa pukuhuoneita ei ole jaoteltu eri sukupuolille erikseen. Piti aina vähän varuillaan kurkkia pukkarin ovenraosta ennen sisäänastumista, ettei yllättänyt ketään kovin alasti. :D

Nykyisellä salilla on kolme eri osastoa, joista naisten puolta välttelen yleensä viimeiseen saakka, sillä siellä törmää yleensä kälätykseen ja oma keskittyminen herpaantuu. Miesten keskellä saa treenata rauhassa ja varmistaja löytyy tarvittaessa. Ja sarjojen väleissä kyllä vilkuilen niin miesten kuin naistenkin treenausta ja lihaksia, koska on mitä hauskinta arvuutella kuinka paljon kukakin rautaa tankoon lastaa ja millaisella tekniikalla treenaa. Halvat on huvit juu!

Yhdyn (unfortunately not literally) Uwishiin ja myös minä katselisin samaa sukupuolta salilla, mutta kun harvoin tuntuu olevan sellaisia pikkukisuja meidän salilla, mitä tekis mieli katsoa :D Aina on vaan jotain mummon räppänöitä tai ylipainoisia keski-ikäisiä tekemässä reiden lähentäjiä ja loitontajia... Katselen sitten itseäni peilistä ja pullistelen hauista (not..) Nojoo. Ei täällä valkeakosken salilla ainakaan ketään ole. Helsingin silver gymillä kylläkin! (Pahoittelen jos olen joskus jotain pakkotoistolaista sielä katsellut)...

Silmät kun on päässä, niin pakostikin sitä huomaa jos joku hyvännäköinen uros on näkökentässä. Yritän toki olla tuijottelematta, mutta joskus sarjojen välissä tulee katseltua ympäriinsä. Useimmiten kuitenkin siksi, että olen saanut äärettömän paljon treenivinkkejä ihan vain katselemalla :)

Oma mies löytyy, joten "silllä silmällä" ei ole kuitenkaan ihan sillä silmällä...

Ja mitä niihin salin naisiin tulee, niin sori nyt vaan, mutta naisten pukuhuone on yksi ahdistavimmista paikoista. Yhden käden sormilla taitaa olla laskettavissa ne naisharrastajat, joilla paikat ovat oikeasti hyvässä kuosissa.

Miehistä sen sijaan omalla salillani löytyy. Tarkoittaa myös sitä, että miehelläni ei ole niin paljon silmäniloa salilla kuin minulla, mutta katseleepahan se ukko sitten tyytyväisenä, kun on timmi emäntä ;)

Ja mitä niihin salin naisiin tulee, niin sori nyt vaan, mutta naisten pukuhuone on yksi ahdistavimmista paikoista. Yhden käden sormilla taitaa olla laskettavissa ne naisharrastajat, joilla paikat ovat oikeasti hyvässä kuosissa.

toi on kyl totta. tai satsis varsinkin oli vähän melkeen jopa ahistavaa, kun siel on muutenkin usein aika täyttä jos yhtään ruuhka-ajan kynnyksel erehty menee ja sit jotku vähän vanhemmat ihmiset kuivaa tyyliin tuheroaan niillä hiustenkuivaajilla???? tai meikkaa alasti keskellä käytävää peilin ees puol tuntii. en tajua miksei vois vähän jotain pistää päällee kuitenkin.

kyl nyt kestän nakuja naisia katsoa vaikka olis minkä näkönen vaan, mut en sitä tajuu et pitää patsastella keskellä kaikkea et ei mahdu menee oikee ohikaan.

toi on kyl totta. tai satsis varsinkin oli vähän melkeen jopa ahistavaa, kun siel on muutenkin usein aika täyttä jos yhtään ruuhka-ajan kynnyksel erehty menee ja sit jotku vähän vanhemmat ihmiset kuivaa tyyliin tuheroaan niillä hiustenkuivaajilla???? tai meikkaa alasti keskellä käytävää peilin ees puol tuntii. en tajua miksei vois vähän jotain pistää päällee kuitenkin.

kyl nyt kestän nakuja naisia katsoa vaikka olis minkä näkönen vaan, mut en sitä tajuu et pitää patsastella keskellä kaikkea et ei mahdu menee oikee ohikaan.

:offtopic:
Olen onnekas kun pääsen töistä arkisin jo klo 15 ja siitä suoraan salille niin vältyn yleensä pahimmilta. Onhan se härskiä kun piirakka leviänä laitetaan kosteusvoidetta ja nostellaan säärtä ylös... voisiko edes laittaa alushousut jalkaan!?! Vai johtuuko tämä kauhistelu nyt siitä, että minä en ole sinut kroppani kanssa :D

:offtopic:
Olen onnekas kun pääsen töistä arkisin jo klo 15 ja siitä suoraan salille niin vältyn yleensä pahimmilta. Onhan se härskiä kun piirakka leviänä laitetaan kosteusvoidetta ja nostellaan säärtä ylös... voisiko edes laittaa alushousut jalkaan!?! Vai johtuuko tämä kauhistelu nyt siitä, että minä en ole sinut kroppani kanssa :D

Kauheeta! Mä en oo tollaseen koskaan törmänny, onneks. Mä treenailen aina päiväsaikaan klo 10-14 välillä enkä oo törmänny moiseen ilmiöön. Ja tuolla naiset yleensäkki aika häveliäästi liikkuu pyyhkeeseen kietoutuneena.

Yhdyn (unfortunately not literally) Uwishiin ja myös minä katselisin samaa sukupuolta salilla...
Tulikos tuohon nyt freudilainen lipsahdus?:D:hyvä: Pitikö lukea esim. "but only literally"?;) Tai siis mä en ainakaan ole mitään konkreettisempaa yhtymistä huomannut..:D

se tarkotti että kuvannoillisesti, ei kirjaimellisesti papy ;) you know, figuratively not literally

Aha, joo, tietty.. Väsyneenä aattelin omiani, en edes muista mitä. Ilmeisetsi ylösalaisin, siis päin vastoin:D Oikeesti kyllä osaan englantia:D (köh.. nyt meneekin sitten asiat väärään kurkkuun..:whip:)

Tavallaan katselen ja tavallaan en. Samaa ja vastakkaista sukupuolta. Tuo "sillä silmällä" pitäisi varmaan minua varten määritellä paremmin. En mitenkään kiihkoten tai himoiten tuijota ketään salilla, mutta katselen mielelläni ja vaivihkaa hyvännäköisiä ihmisiä, jotka treenaavat - no, sanotaanko nyt vaikka "tosissaan", vaikka sana onkin hieman huono. Tämä vakoilu tapahtuu kylläkin täysin oman harjoittelun ehdoilla, eli en esimerkiksi hakeudu laitteisiin, jotka ovat hyvän näköyhteyden päässä kauniista käsivarsista. (Kuten omistani.) Sekä salilla että muissa ihmisiä sisältävissä paikoissa olen tarkkailija, joka saattaa huomaamattaan takertua jonkun ihmisen johonkin yksityiskohtaan niin, että meinaa jäädä tuijottamaan. Mutta että "sillä silmällä"..? Enpä tiedä.

Mielestäni muiden ihmisten havaitseminen salilla ei sulje pois sitä, että voi itse treenata kunnolla. Tai kai se riippuu ihmisestä, minun keskittymiseni ei ainakaan herpaannu vaikka palautellessa vilkaisisin jotain kivannäköistä peppua. Sen sijaan en mielelläni koskaan käy kaverin kanssa salilla, vaan treenaan aina itsekseen. Eli katsella voin mutten keskustella..! :D

Noo.. katselen ja katselen.. Yleensä en kehtaa hirveästi tuijotella, mutta kyllähän sellaisia katsekontakteja on mukava ottaa ohi mennen. Ne piristää kivasti =)
Oon muutenkin henkilönä vähän sellaista jäätävää sorttia, enkä näytä ulospäin, mitä ajattelen kenestäkin :D Treeni on salilla mulle se ykkösasia.

Mielestäni muiden ihmisten havaitseminen salilla ei sulje pois sitä, että voi itse treenata kunnolla. Tai kai se riippuu ihmisestä, minun keskittymiseni ei ainakaan herpaannu vaikka palautellessa vilkaisisin jotain kivannäköistä peppua. Sen sijaan en mielelläni koskaan käy kaverin kanssa salilla, vaan treenaan aina itsekseen. Eli katsella voin mutten keskustella..!

nimenomaan :) Mä käyn mieluiten yksin salilla että saan treenata rauhassa ja kunnolla. Kaverien kanssa yleensä menee jutteluksi väkisinkin kun ollaan vähän eri kaliiperia treenien suhteen :)

Ja molempia sukupuolia katselen sillä silmällä, eniten niitä jotka "tosissaan treenaavat". Ei häiritse milläänlailla mun treeniä :)

Harvemmin tulee täälläkään kateltua..lähinnä ärsyynnyn jos joku tulee keskeyttämään joten parempi vaan pitää napit korvilla ja keskittyä siihen sarjaan eikä pahemmin katsella ympärilleen. Sattuu olemaan muutama keskustelualtis ihminen, jotka juttelevat siellä kaikille eikä ihan hirveesti kiinnosta jutustella niitä näitä sarjojen välissä saati aikana. Sama juttu ku Gildesillä, niitä tulee katsottua jotka "treenaavat tosissaan". Aika harvassa tuntuu ainakin yliopiston salilla olevan. Että tosissaan sukupuoleen katsomatta herättävät kiinnostusta :) Ja ei sitä voi kieltää etteikö hyvännäköset, lihaksikkaat miehet ois tervetulleita sinne salille :P Niitä ei vaan siellä tällä hetkellä juurikaan käy, ainakaan samaa aikaa kun itse käy siellä.

en oo ainakaa tähän päivään mennessä katellu mut saa nähä ku oon nyt sinkku että miten käy :D mut yleensä sielä salilla missä mä käyn on vaan hikisiä vanhoja miehiä :(

Kyllä sitä aina voi vähän vilkaista. Varattu kun olen niin ei sen kummemmin tule tuijoteltua. Lähinnä treeniin sitä yrittää keskittyä eikä kauheesti kiinnosta jutella kenenkään kanssa. Voi sitä silti sarjojen välissä vilkaista jos jotain silmäniloa on ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom