Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen valinnut salini nimenomaan sillä perusteella, että se EI ole "naisten sali", vaan siellä valtaosa treenaajista on miehiä. Syy tähän valintaan ei ole se, että haluaisin bongailla komistuksia, vaan se, että enemmän mua häiritsisi se naisten tuijottelu ja arvostelu, kun miesten. Lisäksi naisten saleilla käy yleensä enemmän näitä "treenaajia", jotka tulee sinne porukalla ja lähinnä vaan istuu ja kalkattaa keskenään. Varaa yhtä laitetta puoli tuntia, ja siitäkin ajasta suurimmaksi osaksi vaan istutaan siinä.
Ja mitä niihin salin naisiin tulee, niin sori nyt vaan, mutta naisten pukuhuone on yksi ahdistavimmista paikoista. Yhden käden sormilla taitaa olla laskettavissa ne naisharrastajat, joilla paikat ovat oikeasti hyvässä kuosissa.
toi on kyl totta. tai satsis varsinkin oli vähän melkeen jopa ahistavaa, kun siel on muutenkin usein aika täyttä jos yhtään ruuhka-ajan kynnyksel erehty menee ja sit jotku vähän vanhemmat ihmiset kuivaa tyyliin tuheroaan niillä hiustenkuivaajilla???? tai meikkaa alasti keskellä käytävää peilin ees puol tuntii. en tajua miksei vois vähän jotain pistää päällee kuitenkin.
kyl nyt kestän nakuja naisia katsoa vaikka olis minkä näkönen vaan, mut en sitä tajuu et pitää patsastella keskellä kaikkea et ei mahdu menee oikee ohikaan.
Olen onnekas kun pääsen töistä arkisin jo klo 15 ja siitä suoraan salille niin vältyn yleensä pahimmilta. Onhan se härskiä kun piirakka leviänä laitetaan kosteusvoidetta ja nostellaan säärtä ylös... voisiko edes laittaa alushousut jalkaan!?! Vai johtuuko tämä kauhistelu nyt siitä, että minä en ole sinut kroppani kanssa :D
Tulikos tuohon nyt freudilainen lipsahdus?:D:hyvä: Pitikö lukea esim. "but only literally"?;) Tai siis mä en ainakaan ole mitään konkreettisempaa yhtymistä huomannut..:DYhdyn (unfortunately not literally) Uwishiin ja myös minä katselisin samaa sukupuolta salilla...
Mielestäni muiden ihmisten havaitseminen salilla ei sulje pois sitä, että voi itse treenata kunnolla. Tai kai se riippuu ihmisestä, minun keskittymiseni ei ainakaan herpaannu vaikka palautellessa vilkaisisin jotain kivannäköistä peppua. Sen sijaan en mielelläni koskaan käy kaverin kanssa salilla, vaan treenaan aina itsekseen. Eli katsella voin mutten keskustella..!